akhlaghe_herfeyi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اخلاق حرفه ای، ارزشها و اخلاقیات”

اخلاق حرفه ای، ارزشها و اخلاقیات

اسلاید 1: به نام خدا

اسلاید 2: اخلاق حرفه ای (ارزشها وا خلاقیات) دکتر محمد مطلبی آذر ماه1394

اسلاید 3: ما در کلاسی نشسته ایم که بیاموزیمچگونه در شغل خدماتی خود موفق تر باشیم

اسلاید 4: هدفهای کلی ارتقاء دانش فراگیران در زمینه مدیریت اخلاقی و ارزشهای سازمانی

اسلاید 5: قرآن کریم خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر آن که خودشان بخواهند.

اسلاید 6: پیامبر اکرماگرحاکم ومدیرجامعه،دراخلاق و رفتارش تحولی حاصل گردد، زمان دگرگون می شود.

اسلاید 7: اهداف و دستاوردهای این دوره آموزشی اشراف کامل کارشناسان بر موضوعات اخلاق حرفه ای ورعایت دقیق آنافزایش اثر بخشی و کارائی در روندسهولت در دسترسی به اهداف استاندارد سازی جلب اعتماد موسسات و مراکز صنعتی در اهتمام و توجه بیشتر به موضوع منابع انسانیتربیت کارکنان مجرب و اخلاق مدار

اسلاید 8: ضرورت آموزش دوره اخلاق حرفه اینیاز به تخصص و مهارت بالای استاندارد سازی نقش اخلاق حرفه ای را مضاعف می نماید.جلب مشارکت حداکثری مراکز جهت استاندارد سازی اماکن صنعتی و ... با رعایت اخلاق حرفه ای در تمامی فرایندها دو چندان میگردد.توجه به ارزشهای والای انسانی در ارائه خدمات بهینه و مطلوب به مراکز و موسسات مورد ارزیابیتشدید رضایتمندی و ارتقاء سطح کیفی خدمات و نهایتا افزایش رضایت مشتری افزایش در آمد مرکز

اسلاید 9: ضرورت آموزش دوره اخلاق حرفه ایبهبود ارتباطات درون و میان بخشی جهت افزایش سرعت خدمات توجه به ارزشهای انسانی و تکریم و رعایت اصول مشتری مداریآمار قابل توجه مراکز صنعتی آمار نار ضایتی از عملکرد کارکنان( مفید کاری در ایران ...دقیقه) لزوم ارتقای سطح اگاهی کارکنان درمورد عوامل انسانی موثربر ارزیابیارتقای سطح فرهنگ مسئولین ذیربط درامورارزیابی واستاندارد سازی

اسلاید 10: تعریف اخلاق حرفه ای واژه اخلاق در معناي آداب، رسوم و هنجارهاي گروهي وابسته به كار می‌رود. می‌توان آن را رفتارهاي پايدار ارتباطي باديگران تعريف کرد كه مبتني بر رعايت حقوق افراد است. اخلاق در واقع رفتارهاي پايداري است كه به دو قسم اند: رفتارهاي درون شخصي و برون شخصي كه مبتني بر رعايت حقوق طبيعي افراداند. بطور کلی مجموعه ای ازاصول اولیه ای که انسان درتصمیم گیری هایش ازآن استفاده می کند اخلاق  نامیده می‌شود

اسلاید 11: اهميت ‏بحثهاى اخلاقى قومى كه فاقد اخلاق گشت مردنى است! اصولا زمانى انسان شايسته نام انسان است كه داراى اخلاق انسانى باشد و در غير اين صورت حيوان خطرناكى است كه با استفاده از هوش سرشار انسانى همه چيز را ويران مى‏كند، و به آتش مى‏كشد؛ براى رسيدن به منافع نامشروع مادى جنگ به پا مى‏كند، و براى فروش جنگ افزارهاى ويرانگر تخم تفرقه و نفاق مى‏پاشد، و بى‏گناهان را به خاك و خون مى‏كشد!

اسلاید 12: ضرورت رعایت اخلاق حرفه‌ای در چیست؟.همه آن‌ها که سهمی از یک اثر هنری را می‌دزدند، لزوما در اخلاق فردی دزد نیستند!هیچ کدام ما ندیده و نشنیده‌ایم فلان نویسنده، یا اهل ادب به جرم بالا رفتن از دیوار همسایه در یک نیمه‌شب پاییزی دستگیر شده باشد! اما فراوان سلسله مراتبی از سرقت‌های ادبی را دیده و شنیده‌ایم که از بازسازی و دزدیدن طرح اولیه یک اثر شروع می‌شود و در ساده‌ترین شکل ممکن که چندان هم شبیه سرقت ادبی نیست به تقلید مکرر از درون مایه یک اثر موفق می‌رسد. در واقع ما بارها باب شدن یک سوژه را دیده‌ایم که دست مایه داستان و کتاب‌های بسیار دیگری می‌شود که امضا نویسنده اثر پای هیچ کدام آن‌ها نیست، بلکه تنها تکرار یک سوژه از یک اثر ماندگار است و معمولاً این گونه آثار تنها تفاوتی که با اثر الگو دارند خلق شخصیت‌های تازه‌ای است که عموما داستان را با همان رویکرد اثر قبلی پیش می‌برند.

اسلاید 13: محور های منشور اخلاقی * نظم و انضباط در محل كار * آراستگي ظاهري * وقت شناسي * برخورد خوب با ارباب رجوع و رعايت ادب و احترام و نزاكت * انجام امور بر اساس عدل و انصاف * انجام امور ارباب رجوع در كمترين زمان ممكن

اسلاید 14: شاخصهای عمومیتعهد و تعلق به سازمانپاکیزگی و آراستگی هر فرد و محیط کاررعایت ضوابط و مقررات اداری و انضباطیوقت شناسی،حضور و غیاب و توجه به عامل زمان در انجام کارهارعایت آداب و ضوابط و رفتار مناسب اجتماعیمسئولیت پذیریخلاقیت و نوآوریدقت و انجام صحیح کارها

اسلاید 15: شاخصهای اختصاصیعملکرد مورد تحت سرپرستیاستقرار و ارتباط صحیح با کارفرمایان، مشتریان و مراجعینتوجه و بذل مساعی در زمینه آموزش دادن زیردستان و همکارانداشتن تفکر سیستماتیکتوانایی ارائه گزارشات فنی و تخصصیتوانایی سرپرستی و سازماندهی گروه­های کاریانعطاف و پذیرش شرایط جدید و عدم مقاومت در برابر تغییرافزایش بهره وری

اسلاید 16: آلبرت انيشتين زندگي مانند دوچرخه سواري است. براي حفظ تعادل بايد حركت كرد.

اسلاید 17: آلبرت انيشتين مسائل را در همان سطح آگاهي كه به وجود آمده است نمي توان حل كرد.

اسلاید 18: تئودور روتكي ما به افرادي كه در ورود به عرصه «غير ممكن» تخصص دارند نياز داريم.

اسلاید 19: اريك هوفر در عـصر تغييرات مـسـتـمر، تنــها «يــادگيــرندگان» آيـنــده را به ارث خواهند برد. مابـقي خود را براي زندگي در دنـيايي مجهـز كـرده اند كه ديگر وجـود نـــــدارد.

اسلاید 20: پيتر دراكر فردا همواره خواهد رسيد و هميشه با روزهاي ديگر متفاوت خواهد بود. فردا ، حتي بزرگ ترين شركت ها نيز در معرض خطر هستند ، اگر در مورد آينده شان نينديشيده باشند .

اسلاید 21: آنتونی رابینز با سه قدم زیر تغییرات پایدار پدید آورید: قدم اول: معیارهای خود را بالا ببرید، قدم دوم: عقاید زيان آور را تغییر دهید، قدم سوم: شیوه معمول کار را عوض کنید.

اسلاید 22: اخلاقیات و صفات بارز کارکنان1-اخلاقیات2-تواضع3- توکل 4- انتقاد پذیری 5- جاذبه و دافعه

اسلاید 23: اخلاقات و صفات بارز کارکنان و مدیران6- سعه صدر 7- ساده زیستن 8- قاطعیت 9- عنایت به زیر دستان 10- بینش و آگاهی

اسلاید 24: آفات و صفات ناپسند کارکنان و مدیران1- ریاست طلبی 2- تملق و چابلوسی 3- تبعیض

اسلاید 25: تواضع

اسلاید 26: تواضع تواضع به معنی فروتنی است تواضع یک حالت درونی است که انسان به واسطه آن خود را غرق نیاز و بنده کوچک و ناچیز در مقابل خدا می بیند و هر اندازه خدا در قلبش بزرگ جلوه کند به همان اندازه خود را کوچک می بیند. هر کسی چنین حالاتی را در خود احساس کند ، آن نشان خضوع و خشوع اوست . انسان متواضع کسی است که حالت خضوع و خشوع در او ملکه شود و در شرایط مختلف تغییر نکند .

اسلاید 27: تواضع اگر کارکنان نظام اداری وافراد جامعه از نعمت تواضع بهره مند باشند بزرگی مقام و مسئولیت و مدح و ستایش مردم کوچکترین تغییری در حالات آنها ایجاد نمی کند ، اما کسانی که از برکت تواضع محرومند دست و پا می زنند تا به مقامی برسند و همینکه به آن رسیدند حس خود بینی آنان را وادار می کند که خود را از دیگران برتر بدانند و تواقع دارند همه آنها را احترام و تعظیم کرده و تسلیم بی چون چرا آنان باشند ، با هر کسی نمی نشینند و با هرکسی غذا نمی خوزند. هر چه انسان متواضع تر باشد محبوب قلوب مردم واقع می شوند. و هر اندازه خود را در مقابل خدا ضعیف ببیند قوی گردد.

اسلاید 28: توکل

اسلاید 29: توکل توکل یعنی واگذاشتن کار به دیگری و منظور از توکل در این بحث واگذارکردن کار به خداست .

اسلاید 30: انتقاد پذیری

اسلاید 31: انتقاد پذیری یکی از برجسته ترین صفاتی که باید در نظام اداری حاکم گردد روحیه انتقاد پذیری است . داشتن روحیه انتقاد پذیری باعث رشد – سازندگی و توفیق روز افزون در کارها می شود . داشتن دوستان منتقد ( انتقاد کننده ) موجب دلگرمی و اطمینان از اینکه در صورت خطا رفتن به او تذکر داده خواهدشد هر اندازه بر تعداد انتقاد گران صادق و بی غرض افزوده شود موفقیت به مراتب بیشتر خواهد شد.

اسلاید 32: انتقاد پذیری اقداماتیکه یک مسئول و یک کارمند برای پیاده کردن روحیه انتقاد پذیری انجام باید بدهد: 1- تلاش کند که بر تعداد دوستان صادق بیافزاید 2- با افرادیکه صریحتر انتقاد می کند صمیمی تر و مهربانتر باشد. 3- زمینه انتقاد را برای کارکنان و دوستان منتقد فراهم نماید . 4- از کسانی که دلسوزانه عیب کار او را می گویند قدردانی و تشکر نماید.

اسلاید 33: سعه صدر

اسلاید 34: سعه صدر سعه به معنای گشادگی و فراخی و صدر به معنای سینه است اما نه سینه ظاهری بلکه مقصود همان روح متعالی بشر است . کسی که دارای سعه صدر است که از گشادگی روح و همتی عالی و اندیشه ای بلند برخوردار باشد. سعه صدر موجب دور اندیشی و حزم و واقع نگری افراد می شودو اگر دولتمردان فاقد این خصلت باشند از عهده بسیاری از مشکلات و نارسائیها بر نخواهند آمد. سعه صدر را گاها به معنی صبروبردباری نیز تفسیر کرده اند.

اسلاید 35: سعه صدرکسانی که سعه صدر ندارند : از خویشتن داری محروم هستند تحمل جسارت دیگران را ندارند بی جهت به دیگران پرخاش می کنند همیشه در مقابل رفتار های ناپسند خود بهانه تراشی می کنند از جمله بهانه های افرادیکه سعه صدر ندارند می توان به داشتن ضعف اعصاب و مشکلات خانوادگی و اجتماعی اشاره کرد.

اسلاید 36: ساده زیستن

اسلاید 37: ساده زیستن اگر یک مدیر و کارمند به حداقل زندگی قانع نباشد و روح زاهدانه خواهشهای نفسانی او را کنترل ننماید مسئولیت را وسیله ای برای کسب منافع دنیوی و مال اندوزی قرار می دهد و سرانجام به انواع ظلم و گناه خیانت آلوده می شود و ضررهای مادی و معنوی او به خود و جامعه غیر قابل جبران است .

اسلاید 38: قاطعیت

اسلاید 39: قاطعیت قاطعیت ابزاری از ابزارهای مدیریت در انجام امور است قاطعیت امری بین نرمی و درشتی یا سختی و مدارا استعذم قاطعیت مدیر عمدتا“ بیانگر بی اعتمادی او نسبت به عواقب کار یا نا آگاه بودن به مصالح امور و فعالیت روزمره کارکنان تحت امر ، یا بی اطلاعی از کاربرد آن در امر مدیریت می باشد.

اسلاید 40: قاطعیتقاطعیت تیغی است که همواره باید در دست مدیر باشد تا در مواقعی که لازم است ار آن استفاده کند . موقع شناسی از لوازم قاطعیت است چون قاطعیت مدیر بدون آن کاربردی ندارد. نباید در استفاده از قاطعیت افراط و تفریط نمود (تنها نرمی و یا تنها خشک و سخت گیر بودن ) داشتن وقار و هیبت باعث دور شدن از افراط و تفریط در استفاده از قاطعیت است .وقار و سنگینی به معنای فخر و تکبر نیست بلکه حالتی بین نرمی و درشتی و شیرینی و تلخی

اسلاید 41: عنایت به زیر دستان

اسلاید 42: عنایت به زیر دستان از دیگر خوصیات مدیران و مسئولان نظام اداری اسلامی توجه به زیر دستان و مشکلات و معضلات شخص و روحی همکاران خود است .آگاهی از وضعیت روحی ورانی و اقتصادی و اجتماعی کارکنان باعث می شود که مدیران در برنامه هاو فعالیت های اداری عکس العمل های مناسبی از خود بروز دهد. از فواید شناخت و همدردی نمودن با کارکنان می توان به یافتن راه حلی برای حل مشکلات – ایجاد روحیه امید و همچنین تقویت و ارتقای رضایت شغلی و نتیجتا“ افزایش کارآیی و بهره وری سازمانی است .

اسلاید 43: بینش و آگاهی

اسلاید 44: بینش و آگاهی اصولا“ علم و عمل رابطه مستقیم با یگدیگر دارند یعنی عمل به دنبال علم و متصل به آن است . اول تحقیق سپس تصمیم . در صورت کاری بدون علم و تحقیق انجام شود نتایج زیان باری برای فرد و جامعه و سازمان خود به همراه خواهد داشت . برای موضوع گیری های سیاسی آگاهی برمسائل سیاسی جامعه و حوزه مسوولیت برای افراد امری ضروری است .

اسلاید 45: آفات و صفات منفی کارکنان در نظام اداری

اسلاید 46: ریاست طلبی

اسلاید 47: ریاست طلبیافراد دلسوز و صالح را از خود می راند اگر کسی را مانع جاه طلبی خود ببیند به هر وسیله ای او را از پای در می آورد و حتی به نزدیکان خود رحم نمی کند افرادی را دور بر خود جمع می کند که ثنای گوی ایشان باشند اقذام به انواع حیله ها و سوژه های تبلغاتی متوسل شده تا افکار عمومی را تحریف نمایند و اقدام به خرید رای می نمایند.

اسلاید 48: ریاست طلبیفرد ریاست طلب انچنان به مقام خود حریص است که حتی در مقابل آن خدا را فراموش می کندبدترین نوع خود فراموشی تشنکی به مقام و ریاست است .( زیرا گویی خدایی جز مقام وجود ندارد)

اسلاید 49: تملق و چابلوسی

اسلاید 50: تملق و چابلوسی افرادی در جامعه پیدا می شوند که معاش خود را تنها از راه چابلوسی تامین می کنند. افراد چابلوس ویژگی های دارند :دور کسانی جمع می شوند که عقده خود برتر بینی و جاه طلبی دارند با تمجید و ستایش بی حد خود به افراد جاه طلب نزیدیک می شوند دروغ پردازی و تعاریف کاذب را سر لوحه امور خود کرده تا بتواند در افراد ساده لوح و خوش باور نفوذ کرده و زیمنه را برای دستیابی خود پرستان و مقام و موقعیت بهتر و بالاتر آماده سازند. افراد چابلوس چابلوسی را د رحق چابلوسان و خود خواهان به جایی می رسانند که نه تنها انتقاد و اعتراض علیه آنان را جایز نمی دانند بلکه سکوت را نیز در حق آنان خیانتی آشاکار تلقی می نمایند و فقط ستایش و ثنا گویی آنان را از همگان انتظار می کشند.

اسلاید 51: تملق و چابلوسیریاست طلبی و چابلوسی مکمل یکدیگر ند . یعنی هم ریاست طلبان چابلوسان را دوست دارند و هم اینکه چابلوسان ریاست طلبان و راهی از شر چابلوسان وجود ندارد. اگر حب جاه و مقام در دلشان باشد نه تنها چابلوسان را به دور خود جمع می کنند بلکه دیگران را هم به این صفت زشت و ناپسند مبتلا می سازند .برای راهی از چابلوسان مسئولان حس جاه طلبی را در خود باید بکشند و از بین ببرند.

اسلاید 52: تملق و چابلوسیدلایل و انگیزه های چابلوسی افراد برخی برای رسیدن به نان و آب در مقابل پول داران و زور مندان به سجده می افتند بعضی برای در امان ماندن از شر در مقابل افراد شرور از خود خضوع نشان می دهند عده ای هم در مقابل صاحبان مقام به خاک می افتندعده ای هم برای رسیدن به اهداف سیاسی و برای از میدان بدر کردن حریف اصلی خود چابلوسی می کنند . ( چاق کردن افراد ی که چهر ه مردمی دارند و سپس بعداز رسیدن به اهداف خود آنان را قربانی می نمایند )

اسلاید 53: تبعیض

اسلاید 54: تبعیض عدالت اداری یعنی یکسان و برابر دیدن همه افراد در مقابل قانون ؛ و هر مدیری یا مسئولی تحت هر عنوانی اگر از این حد عبور کند بی چون چرا تبعیض را روا داشته است .تبعیض اداری از نابرابری و تبعیضات اجتماعی نشات می گیرد.اگر در فرهنگ عامه بین فقیر و غنی و ارباب گدا و شخص با نفوذ و بی نفوذ فرق گذاشته شود و عملا“ به مسائل طبقاتی دامن زدهمی شود تبعا“ تبعیض در ادارات که جزئی از مجموعه اجتماع هستند با شدت بیشتری گسترش می بابد.

اسلاید 55: تبعیضتبعیض علاوه بر ریشه اجتماعی علت روانی نیز دارد. یعنی تا وقتی انسان در ذهن خود اقشار مردم را طبقه بندی نماید در مقام عمل نیز چنین خواهد کرد. برای کاهش و از بین بردن تبعیض در ادارات باید :باید روح تبعیض گرائی و تبعیض پسندی را از اذهان همه مردم زدود و پس از آن به اصلاح ادرات و سازمانها پرداخت . ریشه تبعیض و بی عدالتی را در فکر و فرهنگ خود باید بخشکانند.

اسلاید 56: دانش و مهارت برقراری ارتباط مؤثر

اسلاید 57: ارتباط با مشتریارتباط غیر کلامیارتباط کلامیمجموع روابطی را که از طریق سخن گفتن و گفت وگو حاصل شود، ارتباط کلامی است. ارتباط غیر کلامی عبارتست از همه پیام هایی که افراد، علاوه بر خود کلام،آن ها را نیز مبادله می کنند. طرز قرار گرفتن، راه رفتن، ایستادن، حرکات چهره و چشم ها، لحن صدا، طرز لباس پوشیدن،همه نشانه های ارتباط غیر کلامی هستند.

اسلاید 58: ادراک هاي مخاطب7% معنی پیام از ارتباط كلامي،38% معنی پیام از ادراک چگونگی بیان(لحن و طنين صدا)،وحدود 55% ازمعنی پیام از ادراکرفتارهای غیرکلامی حاصل می شود.

اسلاید 59: چه کنیم تا بیان مؤثرتری داشته باشیم؟دقیق و مشخص حرف بزنیم.واقع بینانه حرف هایمان را بزنیم.نظراتمان را کوتاه و صادقانه بیان کنیم.نیازهای مخاطب را در ارتباط کلامی درک کنیم.از برچسب زدن و قضاوت کردن پرهیز کنیم.مخاطب را به نتیجه تصمیم گیری ها هدایت کنیم.

اسلاید 60: ویژگی های ارتباط کلامی مؤثرکامل بودن: شامل ارايه تمام اطلاعات، جواب مناسب برای سوال ها داشتن.به اندازه بودن: توضیح هاي مفصل را حذف کردن، فقط موردهاي مرتبط با موضوع مورد بحث را در ارتباط گنجاندن و حذر از تکرار مطلب ها.ملاحظه داشتن: توجه به نیازهای اطلاعاتی طرف مقابل، تأکید بر حقيقت هاي مثبت و جالب توجه.استحکام داشتن: استفاده از حقيقت و آمار درست در ارتباط، از فعل هاي منفي استفاده نکردن، روشنی و شفافیت: استفاده از لغات قابل فهم و جمله هايي با ساختار هوشمندانهاحترام و نزاکت: صمیمانه، هوشیار و قدردان بودن، استفاده از جمله هاي حاوی احترام و ادب صحیح بودن: رعايت معني کلمه ها ، درست بودن روش ها و الگوهاي محاوره اي و نوشتاری.

اسلاید 61: همدلیگشودگیحمایت گریمثبت گراییتساویارتباط اثربخش (راه های گسترش ارتباط)

اسلاید 62: نصیحت کردنانتقادنام گذاریذهن خوانیستایش همراه با ارزیابی10 مانع مهم ارتباط کلامیاخلاقی ساختنتهدید کردندستور دادنپرسش های نامناسبمنحرف سازی

اسلاید 63: برداشت پیش از ارتباطوضعیت ظاهرلباس پایه ای برای قضاوت اولیه است.چهره و چشم هااشاره ها و حركات دست هاويژگي هاي فیزیکیچهره به مراتب از رسانه های کلامی راستگوتر است.حرکات دست ها، بهترین روش برای انتقال مفاهیمجذابیت و بلندی صدا از نشانه های غیرکلامیابراز پیام های درونی با رفتارویژگی های ارتباط غیر کلامیفاصله ها وحریم ها3 نوع فاصله در روابط اجتماعی و شغلی

اسلاید 64: کم تر از 50 سانتی متردوستانه یا صمیمانهفاصله ها و حریم هاشخصیاجتماعی45 تا 120 سانتی متر150 سانتی متر= بیش ترین فاصله در روابط در هنگام تماس با مشتریان باید فاصله ها را کاملاً رعایت کنیم و در فاصله معینی که طرف مقابل احساس آرامش می کند، با او ارتباط برقرار كنیم.

اسلاید 65: مشتریان خارجیمشتریان داخلیافرادی که از بیرون سازمان خواستار خدمات هستند.کارکنان سازمانمشتریان (ارباب رجوع)برآورده نشدن نیازهای مشتری داخلیبرآورده نشدن نیازهای مشتری خارجی=

اسلاید 66: تدوين منشور اخلاقی سازمانرعايت ادب، عدالت و انصاف، همکاری و خوش برخوردیآمادگی برای ارايه خدمات در كوتاه ترين زمان ممكننظم، وقت شناسی و آراستگی لباس و ....آمادگی برای ارايه اطلاعات و توضيحات کافی ایجاد فضای مناسب برای پذیرایی از مراجعان و فراهم آوردن آرامش و آسایش آن ها وجود تمایل هاي مثبت به ارايه خدمات، متناسب با نوع فعالیت ها

اسلاید 67: چهار روش برای اتلاف وقت وجود دارد: کار‌نکردن، کم کار‌کردن، بد کار‌کردن و کار بيهوده‌ کردن «آبه‌دولا‌روش» بدترين و خطرناکترين کلمات اينست: همه اين جورند .. تولستوی

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید