پزشکی و سلامت پرستاری و پیراپزشکی

اخلاق حرفه ای در پرستاری

Akhlagh-herfeei

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اخلاق حرفه ای در پرستاری”

اخلاق حرفه ای در پرستاری

اسلاید 1: اخلاق و تعاریف : در فرهنگ دهخدا اخلاق عبارت است از دانش بدخويي و نيک خويي هااخلاق به طور ساده و خلاصه شامل شناخت صحيح از ناصحيح و آنگاه انجام صحيح و ترک ناصحيح است. اخلاق عبارت است از يک سلسله خصلت ها و سجايا و ملکات اکتسابي که بشر آن را به عنوان اصول اخلاقي مي پذيرد.

اسلاید 2: اخلاق و تعاریف : صحيح“، مناسب“، منصفانه“ واژه هايي اخلاقي هستند،که بيانگر نوعي قضاوت درباره رفتار ما با ديگران اند،که بايد منصفانه باشد.راه هاي صحيح و خطا، رفتارهاي مناسب و نامناسب و تصميمات منصفانه و غيرمنصفانه و اين قبيل باورها استانداردهاي اخلاقي هستند.

اسلاید 3: اخلاق و تعاریف : اخلاق از یک فعل یونانی به معنای «خو گرفتن» اخذ شده و معنی آن عبارت است از آنچه شخص به آن خو می گیرد، به شرایط او ثبات می بخشد و هدایت او را ممکن و بامعنی می سازد. اخلاق شامل خصوصیات رفتاری هر فردی است که از اعتقادات، ارزش ها، تعهدات، ایمان و تقوای درونی او سرچشمه گرفته و نگرش او را به انسان ها و ارزشی که برای آنان قائل است، روشن می نماید.

اسلاید 4: اخلاق و تعاریف : معمولاً مترادف با رفتار و خصوصیات روحی و معنوی مثبت Ethics بازتاب اصول وجودی و معنوی رفتار ما در زندگی روزانه است.بخش غیر کلامی آن چیزی است که با دیگران انجام می دهیم.

اسلاید 5: اخلاق و تعاریف : اخلاق عبارت است از خوی و ویژگی های درونی انساناخلاق ساختار وجودی انسان است که گاهی به معنای عام و با منظور تمام ویژگی های درونی انسان، اعم از خوب یا بد به کار می رود.

اسلاید 6: اخلاق و تعاریف : Ethics معانی متفاوتی دارد که همگی مربوط به استانداردهای رفتاری اند.به سیستمی از اصول راهنما و قوانینی اطلاق می شود که درباره مشخص کردن فعالیت های مجاز، لازم و یا ممنوع صحبت می کند.سیستم های اخلاقی ممکن است طبیعت مذهبی و یا غیر مذهبی داشته باشند.

اسلاید 7: اخلاق و تعاریف : ممکن است به شیوه ای فردی یا عمومی و از دیدگاهی کلی یا ویژه مورد استفاده قرار گیرد.Ethics گاهی اشاره به آداب و هنجارهای یک گروه خاص دارد مثل اصول اخلاقی پزشکی، پرستاری، مهندسی و..

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید