سایر ورزشی

اخلاق در ورزش

akhlagh_dar_varzesh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اخلاق در ورزش”

اخلاق در ورزش

اسلاید 1: دوره مربی گری فوتسال سطح 1 آسیا زیر نظر استاد:جناب آقای نقیبی تهیه کننده: وحید بهشتی فرد شهریور97

اسلاید 2: به عنوان یک مربی در یک بازی مهم چگونه با یک بازیکن بدرفتار برخورد می کنیدعنوان

اسلاید 3: نگاهی به برخی الگوهای صحیح در رفتار بازیکن با مربی    یکی از مشکلات ورزشکاران نداشتن رابطه خوب با مربیان‌شان است. ورزشکاران می‌توانند با کمک راهکارهای مختلف رابطه بهتری با مربی خود پیدا کنند. می‌توان با کمک ورزش مهارت‌های زندگی همچون کارگروهی و فداکاری را آموخت. داشتن رابطه خوب با مربی باعث می‌شود که بتوانید در ورزش موفق‌تر باشید. واضح است که با کمک مربی می‌توان پیشرفت بیشتری داشت، این که چه طور قبل از بازی به خود روحیه می‌دهید و چگونه با مشکلات کنار می‌آیید همه به کمک مربی قابل انجام است. مربیان نه تنها با بازیکنان زیادی در ارتباط بوده‌اند و می دانند که کدام تکنیک‌ها کارساز هستند، بلکه بسیاری از آنها خود بازیکن بوده‌اند و می‌توانند تجربه خود را در اختیار شما قرار دهند.

اسلاید 4: نگاهی به برخی الگوهای صحیح در رفتار بازیکن با مربی مربی می‌تواند به شما کمک کند که بهترین عملکرد را داشته باشید و بدون مصدومیت به کار خود ادامه بدهید. بسیاری از مربیان در زمینه مراقبت‌های پزشکی و سلامتی دوره دیده‌اند. آنها یاد گرفته‌اند که چطور می‌توان از آسیب دیدگی‌ها پیشگیری کرد، بدن را گرم کرد و از باندها برای بستن اعضای بدن استفاده کرد. هنگام آسیب دیدگی‌ مربیان می‌توانند بهترین درمان را به بازیکنان پیشنهاد دهند. همچنین خارج از زمین بازی می‌توان با مربی ارتباط نزدیک‌تری داشت و این مساله می‌تواند بر روحیه بازیکنان تاثیرگذار باشد.سعی کنید با مربی خود ارتباط خوبی داشته باشید. مربی کسی است که برای شما برنامه‌ریزی می‌کند و شما ساعت‌های طولانی را با او می‌گذارنید. اگر به مربی خود احترام نگذارید، از کار ورزش خود خود نیز منزجر خواهید شد.

اسلاید 5: نگاهی به برخی الگوهای صحیح در رفتار بازیکن با مربی سعی کنید در حد توانایی خود به مربی قول بدهید و در توضیح عملکرد خود واقع بین باشید، زیرا اگر این طور نباشد اعتماد بین شما از بین خواهد رفت.ارتباط بین مربی و ورزشکار بر پایه احترام و اعتماد متقابل است. اگر سر وقت برای تمرین برسید، قوانین را رعایت کنید و برای داشتن کارایی خوب تلاش کنید، می‌توانید تاثیر خوبی بر مربی بگذارید.اگر با نظر مربی خود مخالف هستید، سعی کنید در نظر بگیرید که او تجربه بیشتری نسبت به شما دارد. اگر دلیل او را برای انتخاب و تصمیم گیریش نمی‌فهمید ، سعی کنید که در این باره با او صحبت کنید. داشتن ارتباط بسیار مهم است، زیرا مربی و ورزشکار باید بدانند که می‌خواهند چه چیزی را به دست بیاورند.دانستن این که مربی شما چطور تیم را مدیریت می‌کند، می‌تواند به شما در داشتن ارتباط کمک کند، مربیان معمولا دو نوع هستند: کسانی که بر طبق اصل فرمانبرداری عمل می‌کنند و کسانی که بر اصل مسئولیت تکیه می‌کنند.مربیانی که از اصل فرمانبرداری استفاده می‌کنند، معتقدند که تنها کسانی هستند که مسئولیت تیم را بر عهده دارند و آنها قوانین را پایه ریزی می‌کنند. این روش می‌تواند برای کار گروهی کارساز باشد، زیرا به این ترتیب بازیکنان باور می‌کنند که مربی‌شان اعتقاد به نفس و تجربه کافی برای تصمیم گیری دارد. برای ارتباط برقرار کردن با این مربی باید از قوانین پیروی کرد و به او احترام گذاشت.

اسلاید 6: نگاهی به برخی الگوهای صحیح در رفتار بازیکن با مربی مربیانی که از اصل مسئولیت استفاده می‌کنند به بازیکنان اجازه می‌دهند تا در قانونگذاری‌ها شرکت کنند. مثلا تصمیم بگیرند کسی که دیر به سر تمرین‌ها می‌رسد چه مجازاتی داشته باشد. برای ارتباط برقرار کردن با چنین مربی باید به او نیز احترام بگذارید. این نوع مربی‌ها زیاد سخت‌گیر نیستند و اگر مشکلی با قوانین داشتید می‌توانید با او موضوع را مطرح کنید.متاسفانه همه نمی‌توانند با مربی خود ارتباط خوبی داشته باشند. معمولا مربیان و بازیکنان در مورد میزان زمانی که باید تمرین کنند و تبعیض‌هایی که مربیان بین ورزشکاران می‌گذارند، دچار مشکل می‌شوند. بعضی از بازیکنان نیز معتقدند که مربی آنها زیادی سخت‌گیر است و لذت ورزش را از بین می‌برد. یکی از بهترین‌ راه‌ها برای ارتباط برقرار کردن با مربی تمرکز بر پیروزی در مسابقات است. وقتی یک تیم احساس فشار زیادی برای پیروزی می‌کند ، ورزشکاران احساس می‌کنند که نادیده گرفته شده اند و اعتماد بین مربی و آنها از بین می‌رود، می‌توانید در صورت بروز مشکل با سرمربی صحبت کنید او می‌تواند به شما کمک کند و ارتباط مربی را با تیم تقویت کند.

اسلاید 7: نگاهی به برخی الگوهای صحیح در رفتار بازیکن با مربی اگر شروع خوبی با مربی خود نداشتید، سعی کنید مشکلات را برطرف کنید. سعی کنید وقتی را با مربی خود بگذارنید و در مورد مشکلات صحبت کنید. هنگامی که با او صحبت می‌کنید سعی کنید اعتراض نکنید.در عوض از او بخواهید که به شما کمک کند و مشکل را حل کند. به صحبت‌های مربی به خوبی گوش دهید. مربی ممکن است از مشکلاتی که در ذهن شماست آگاهی نداشته باشد، وقتی شما احساس خود را به او بگویید بهتر همدیگر را درک خواهید کرد و رابطه بهتری خواهید داشت.اگر مربی شما رفتار خوبی با شما نداشت، می‌توانید با سرمربی یا کسی که بالاتر از مربی است صحبت کنید.

اسلاید 8: نگاهی به برخی الگوهای صحیح در رفتار بازیکن با مربی در بازی مهم در صورتی که بازیکن بدرفتار بازیکن کلیدی باشد یا نباشد؟در صورتی که بازیکن کلیدی تیم باشد و در سابقه به او نیاز داشته باشیم می توانیم درطول هفته تمرین یا زمان تمرین با کادر فنی و کمک مربی صحبت کرده و با شرکت دادن بازیکن در کار گروهی بیشتر با صحبت کردن و انگیزه دادن به بازیکن او را برای روز مسابقه آماده کرد در صورت لزوم خود مربی با بازیکن صحبت کند اما به گونه ای نباشد که باعث غرور بازیکن شود.در صورت بدرفتاری مجدد بازیکن از او در مسابقه استفاده نمی کنیم تا بازیکن بداند باید در اختیار مربی و تیم باشد و این را باید بازیکن بداند که بدرفتاری مورد قبول مربی نیست.در صورتی که بازیکن کلیدی تیم نباشد:کادر فنی با بازیکن صحبت مختصری انجام داده و در صورت رعایت نکردن رفتار خود از او در مسابقه استفاده نمی کنیم و تا اطلاع ثانوی از شرکت در تمرینات و مسابقات محروم می کنیم ضمناً در صورتی که بازیکن به بدرفتاریهای خود ادامه دهد چه بازیکن مهم و کلیدی تیم باشد چه بازیکن مهم نباشد از تمرین ها و مسابقات محروم گردیده و به کمیته انضباطی باشگاه معرفی می گردد.

اسلاید 9: The end

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان