صفحه 1:
اخلاق سازمانی
Organizational ethics
©
۱۳۵۲۰5
صفحه 2:
صفحه 3:
ae
btn sg
TRH BA
0 ا 1
Hels did
3:33 یفید 4
1 1
1 an i
a 2 ai a 3
i ES :
BEAT GR 3
صفحه 4:
Se ee
CNSR SR aie ی رب از ht
i Be ua ی ای
ie 000 pills
0 ee 2
ee occ,
Secret eas 0
0 3 reas
satay sires
م زمینههای
صفحه 5:
Se
ee ie een gare
صفحه 6:
Moral Purpose Mourkogiannis هدف اخلاقی 2 (۰ ۱
a5 > اخلاق 2۱06 0۲ 0۵6
> تلوری ۷ و ۲۳600۱6۷ Y
> نه گونه شخصیتی اناگرام ۴006397۵15
۶ هرم سلسله مراتب نیازهای مزلو Hierarchy Of Needs
Ue
فلسفه اخلاق سازمان میتواند تاثیرگذاری بر سازمان از روشهای مختلف از جمله
اعتبار, بهرهوری و سود و زیان سازمان باشد. و منافع زیادی را به همراه داشته
باشد. یک فرهنگ سازمانی اخلاقی مثبت روحیه کارکنان را در سازمان بهبود بخشیده
که میتواند بهرهوری و ماندگاری آنان را افزایش و هزینه جایگزینی آنها را کاهش
دهد. سازمانهایی که فاقد روشهای اخلاقی به عنوان پایه الزامآور برای ساختار
کسبوکار و فرهنگ سازمانی خود هستند. عموما بدلیل همین فقدان اخلاق
کسبوکار با شکست مواجه شدهاند.
سازمانهای که بر تشویق شیوههای اخلاقی تمرکز میکنند. عموما مشاهده شده که
مورد احترام کارکنان, جامعه و صنایع Goal خود هستند. شیوههای اخلاقی
کسبوکار سازمانها منجر به سودآوری مالی ثابتی شده است. آنچنان که از طریق
فروش گستردهتر و افزایش درآمد شرکتها, با حفظ کارکنان مستعد و جذب
نیروهای بامهارت جدید این امر محقق شده است. مهمتر از sol یک سازمان
اخلاقمدار توانایی نگهداری کارکنان باتجربه و بادانش خود را (که عموما سرمایه
انی را تشکیل میدهند) خواهد داشت. اين سرمایه انسانی منجر به گردش
کارکنان, زمان آموزش اندک برای کارکنان جدید. و خروجی خدماتی (با تولید کالاع)
بیشتری میشود.
صفحه 7:
صفحه 8:
۷
11
1
صفحه 9:
برای کسب اطللاحات بزشتر به
و
۱۸0۲۰5