مدیریت و رهبری

اخلاق سازمانی Organizational ethics

صفحه 1:
اخلاق سازمانی Organizational ethics © ۱۳۵۲۰5

صفحه 2:

صفحه 3:
ae btn sg TRH BA 0 ‏ا‎ 1 Hels did 3:33 ‏یفید‎ 4 1 1 1 an i a 2 ai a 3 i ES : BEAT GR 3

صفحه 4:
Se ee CNSR SR aie ‏ی رب از‎ ht i Be ua ‏ی ای‎ ie 000 pills 0 ee 2 ee occ, Secret eas 0 0 3 reas satay sires م زمینه‌های

صفحه 5:
Se ee ie een gare

صفحه 6:
Moral Purpose Mourkogiannis ‏هدف اخلاقی‎ 2 (۰ ۱ ‎a5 >‏ اخلاق 2۱06 0۲ 0۵6 > تلوری ۷ و ۲۳600۱6۷ ‎Y‏ ‏> نه گونه شخصیتی اناگرام ۴006397۵15 ۶ هرم سلسله مراتب نیازهای مزلو ‎Hierarchy Of Needs‏ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎Ue ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‏فلسفه اخلاق سازمان می‌تواند تاثیرگذاری بر سازمان از روش‌های مختلف از جمله اعتبار, بهره‌وری و سود و زیان سازمان باشد. و منافع زیادی را به همراه داشته باشد. یک فرهنگ سازمانی اخلاقی مثبت روحیه کارکنان را در سازمان بهبود بخشیده که می‌تواند بهره‌وری و ماندگاری آنان را افزایش و هزینه جایگزینی آنها را کاهش دهد. سازمان‌هایی که فاقد روش‌های اخلاقی به عنوان پایه الزام‌آور برای ساختار کسب‌وکار و فرهنگ سازمانی خود هستند. عموما بدلیل همین فقدان اخلاق کسب‌وکار با شکست مواجه شده‌اند. ‏سازمان‌های که بر تشویق شیوه‌های اخلاقی تمرکز می‌کنند. عموما مشاهده شده که مورد احترام کارکنان, جامعه و صنایع ‎Goal‏ خود هستند. شیوه‌های اخلاقی کسب‌وکار سازمان‌ها منجر به سودآوری مالی ثابتی شده است. آنچنان که از طریق فروش گسترده‌تر و افزایش درآمد شرکت‌ها, با حفظ کارکنان مستعد و جذب نیروهای بامهارت جدید این امر محقق شده است. مهمتر از ‎sol‏ یک سازمان اخلاق‌مدار توانایی نگهداری کارکنان باتجربه و بادانش خود را (که عموما سرمایه ‏انی را تشکیل می‌دهند) خواهد داشت. اين سرمایه انسانی منجر به گردش ‏کارکنان, زمان آموزش اندک برای کارکنان جدید. و خروجی خدماتی (با تولید کالاع) بیشتری می‌شود. ‎ ‎

صفحه 7:

صفحه 8:
۷ 11 1

صفحه 9:
برای کسب اطللاحات بزشتر به و ۱۸0۲۰5

رایگان