کسب و کار اقتصاد و مالی

ارائه درباره شرکت بیمه «ما»

bimeh-ma

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ارائه درباره شرکت بیمه «ما»”

ارائه درباره شرکت بیمه «ما»

اسلاید 1: «بیمه ما»گردآورندگان :NK

اسلاید 2:

اسلاید 3: نمایی از سایت بیمه ما bimehma.ir

اسلاید 4: تاريخچه فعاليت بيمه ما  شركت بيمه  ما با شماره 407563 در تاريخ 04/13/ 1390 به ثبت رسيده است و در تاريخ 1390/04/15تحت شماره 13763/ 90 پروانه فعاليت خود را در انواع بيمه هاي اموال ، اشخاص و مسئوليت از بيمه مركزي ايران دريافت كرده است و از آن تاريخ تا كنون توانسته است با به كارگيري نيروي انساني كارآمد و بهره گيري از كارشناسان متخصص در صنعت بيمه ، به جايگاه خوبي در ميان شركت هاي بيمه دست يابد.شركت بيمه ما هم اكنون با بيش از40 شعبه و 1000 نماينده در سراسر كشور در انواع رشته هاي بيمه فعاليت مي كند و آماده خدمت رساني به بيمه گزاران محترم است .

اسلاید 5: موسسان و سهامداران عمده شرکت بیمه ما عبارتند از :بانک ملتگروه مالی بانک ملتشرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی صنعت نفتشرکت نفت سپاهانشرکت صنعت اکتشاف نفتشرکت پالايشگاه نفت جي

اسلاید 6: وظیفه و رسالت كلي شرکت بیمه ما : ارزش آفريني برای همه ذينفعان و كمك به شكوفايي اقتصاد ملی از طریق ایجاد اطمینان در چرخه فعالیت هاي اقتصادی کشور.ارائه خدمات بیمه ای در دو بخش بیمه هاي زندگی و غير زندگی در سراسر کشور از طریق ایجاد شبکه توزیع گسترده.عرضه پوشش هاي بیمه هاي خرد با قیمت هاي ارزان و پوشش هاي بیمه هاي کلان با قیمت هاي رقابتی.ارزش آفريني و ایجاد هم افزايي از يكپارچه كردن و گردآوری حق بیمه ها.ایجاد تعاملات منطقی و سازنده با نهادهای نظارتی و فعالین صنعت بیمه کشور.

25,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید