پزشکی و سلامت بیماری‌ها

ارائه فشار خون

blood-pressure

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ارائه فشار خون”

ارائه فشار خون

اسلاید 1: فشار خوندانشگاه نام دانشگاه را وارد کنیددانشکده نام دانشکده را وارد کنیدرشته نام رشته را وارد کنیداستاد نام استاد را وارد کنیداعضای گروه تحقیق: نام اعضای گروه را وارد کنید

اسلاید 2: فشارخون به عنوان یک ریسک فاکتور بزرگ بیماری های قلبی و عروقی و یکی از عوامل مهم نارسایی کلیه شناخته شده است.

اسلاید 3: پیشگیری و درمان به موقع فشارخون مخصوصا در سالمندان ضروری است.طبق آمار 12میلیون ایرانی به فشارخون مبتلا هستند.آمریکایی ها و آفریقایی ها بیشتر در معرض ابتلا به فشار خون هستند.64٪ همه مردهای بالای 75 سال مبتلا به فشارخون هستند.از هر ده مرد چهارنفر و از هر ده زن سه نفر دچار فشارخون بالا هستند.از هر 5 مورد نارسایی قلبی در زنان سه مورد به دلیل کنترل نکردن پرفشاری خون است.فشارخون در سیاه پوستان شایع تر از سفیدپوستان است.کشورهایی مثل ژاپن که غذای پر نمک مصرف می کنند فشارخون بیشتر رواج دارد.

اسلاید 4: فشارخون چیست؟فشار خون طبیعیغیرطبیعی

اسلاید 5: سیستول دیاستول یا 𝑀𝑎𝑥 𝑀𝑖𝑛 گزارش فشارخون

اسلاید 6: بالاترین میزان فشارخون فشار سیستول است که همان فشاری است که به هنگام انقباض ماهیچه قلب باعث می شود تا خون از قلب به سایر نقاط بدن برسد.کمترین میزان فشارخون فشار دیاستول است و مربوط به زمانی است که قلب در حالت استراحت است.

اسلاید 7: فشارخون را برحسبmmhg (میلی متر جیوه) اندازه گیری می کنند. فشارخون متعادل 140 85 mmhg است؛ اما اگر فردی به دیابت مبتلا باشد فشارخون او باید کمتر از 130 80 mmhg باشد.

اسلاید 8: آیا بین فشارخون سیستولی و دیاستولی ارتباطی وجود دارد؟دیاستول فشارخون = سیستول فشارخون 2 + 1

اسلاید 9: میزان فشارخون در بازوی چپ و راست تا حدودی تفاوت دارد.Right or Left?

اسلاید 10: فشارخون سیستول مهم تر است یا دیاستول؟ فشارخون دیاستول(Min) اهمیت بیشتری دارد.اگر فرد سابقه عارضه مغزی داشته باشد

اسلاید 11: آیا ویژگی های جسمانی در میزان فشارخون موثر است؟فشارخون بالاتر

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید