منابع انسانی و مشاغل

ارایه دهندگان erp در ایران و جهان

erae-dahandegan-ERP-dar-iran-va-jahan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ارایه دهندگان erp در ایران و جهان”

ارایه دهندگان erp در ایران و جهان

اسلاید 1: ارائه دهندگان ERP در ایران و جهاننازنین علیزاده

اسلاید 2: مقدمهدر دنیای امروزی ، کسب و کار و فناوری اطلاعات، آن چنان در هم آمیخته‌اند که تفکیک این دو در برخی از سازمانها، نا ممکن به نظر می رسد. سيستمهاي غير يكپارچه قادر نیستند، بخشهاي مختلف شركت را به گونه اي با يكديگر پيوند دهند كه كاربران اين بخشها بتوانند از داده هاي بخشهاي ديگر استفاده كنند .با پيشرفت سيستمهاي كامپيوتري مبتني بر client/server نياز به وجود نرم افزاري واحد كه بتواند همه فرآيندهاي تجاري را بصورت برخط كنترل كند احساس شد و اينچنين بود كه بحث ERP بعنوان يك راه حل مطرح گرديد .ERP از راهکارهای نوین مدیریتی است که در ترکیب دو منظر، کسب و کار و فناوری اطلاعات پا به عرصه نهاد.

اسلاید 3: ارائه دهندگان ERP در ایران و جهانکارشناسان بازار، ERP در دنیا را به 3 بخش تقسیم می کنند که عبارتند از:1- بازار شرکت های معظم: شرکت هایی که دارای پرسنل بیش از 1000 نفر هستند یا میزان درآمد آنها بیش از 250 میلیون دلار است.2- بازار شرکت های بزرگ یا متوسط: شرکت هایی هستند که دارای پرسنل زیر 1000 نفر تا 200 نفر هستند و یا درآمد آنها بین 250 میلیون دلار تا 25 میلیون دلار است.3- بازار شرکت های کوچک تا متوسط: شرکت هایی هستند که دارای پرسنل زیر 200 نفر یا درآمد زیر 25 میلیون دلار هستند. این شرکت ها معمولا از نرم افزارهای معمولی و محلی LOCALاستفاده می نمایند و معمولا برای آنها صرف نمی کند به سراغ نرم افزارهای ERP یا جهانی بروند.بازار ERP ایران را نیز میتوان به 2 بخش تقسیم نمود که عبارتند از:1- بازار شرکت های بزرگ: که در ایران حدود 10 شرکت بزرگ وجود دارد مانند: ایران خودرو، سایپا و...2- بازار شرکت های متوسط: که در ایران حدود 5000 شرکت وجود دارد که همگی نیازمند سیستم یکپارچه ERP می باشند، مانند قطعه سازان خودرو

اسلاید 4: شرکتهاي ارائه دهنده ERP در دنيا تعدادی از بهترین ارائه دهندگان ERP در جهان:NetSuiteSage ERPSYSPROIntacct Financials and Accounting SystemMicrosoft Dynamics GPBatchMaster ERPProcessPro PremierEpicor (formerly Activant) DistributionSAP Business All-in-OneOracle JD Edwards

اسلاید 5: شرکتهاي ارائه دهنده ERP در دنيا در حال حاضر در دنیا بخش بزرگی از بازار بسته نرم افزاریERP در اختیار 5 شرکت زیر می باشد:SAPشرکت آلمانی به نام (SAP AG)ORACLEشرکت امریکاییPEOPLE SOFTشرکت امریکایی JD-Edwardsشرکت امریکایی sage شرکت انگلیسی

اسلاید 6: شرکتهاي ارائه دهنده ERP در دنيا این 5 شرکت بیش از 60% بازار چندین میلیارد دلاری ERP در سراسر جهان را در اختیار دارند. هرکدام از این تامین کنندگان به واسطه پیشینه خود در یک یا تعداد محدودی از ماژول های ERP فعالیت عمده دارند. به عنوان مثال شرکت Sage در تولید، People soft در مدیریت منابع انسانی، SAP در لجستیک و Oracle در حسابداری و مالی.همچنین شرکت های مختلف دیگری در ابعاد کوچکتر در حال فعالیت و سرمایه گذاری جهت تولید نرم افزارهای یکپارچه ERP هستند. در این میان شرکت های هندی رشد چشمگیری داشته اند و با هزینه ای تقریبا0.1 شرکت های غربی بسته های نرم افزاری خود را ارئه می نمایند.به دلیل همین تنوع رو به رشد در شرکت های ارئه دهنده ERP اکیدا توصیه شده این بسته نرم افزاری از شرکت های خریداری گردد که بتواند در آینده پشتیبان نرم افزار توسعه داده شده بوده و ابزار و ماژول های مورد نیاز را در اختیار کاربران قرار دهند.

اسلاید 7: شرکتهاي ارائه دهنده ERP در دنيا SAP AGاز بين شركتهايي كه اقدام به توليد اين بسته نرم افزاري كردند ميتوان يك شركت آلماني بنام SAP AG را نام برد كه محصول اين شركت در زمينه ERP با نام SAP سرآمد ساير نرم افزارهاي موجود ميباشد.اين نرم افزار قادر است همه بخشهاي وظيفه اي شركت را با يكديگر پيوند دهد . بدليل پيچيدگي زيادي كه در اجرا و بكارگيري اين نرم افزار وجود دارد و اينكه شركتهاي مختلف بايد براي هماهنگ كردن خود با چارچوب بكاررفته در طراحي اين نرم افزار تغييرات زيادي را در فرآيندهاي خود اعمال كنند ، اين نرم افزار نتوانسته است براي همه انواع موسسات و شركتها جذابيت ايجاد كند .اين نرم افزار بطور كلي ازچهار بخش كاربردي حسابداري ، توليد ، فروش و منابع انساني تشكيل شده است .اين چهار بخش بيش از هفتاد ماژول را در اين نرم افزار به خود اختصاص داده اند. كاربرد اين نرم افزار به شركتها اين امكان را داده است كه كاملا بطور اتوماتيك و يكپارچه عمل كنند و بسياري از فرآيندها و رويه هاي دستي و هزينه بر كه منجر به بروز اشتباهاتي در روند كار ميشد را نيز حذف كنند. قابليت ديگري كه نرم افزاردارد آن است كه در شركتهاي چند مليتي نيز ميتواند براحتي مورد استفاده قرار گيرد زيرا اين قابليت را دارد كه واحد هاي مختلف پولي ، زبانهاي مختلف دنيا ، قوانين ومقررات مالياتي گوناگون و نيازمنديهاي مختلف چندين كشور را برآورده سازد.

اسلاید 8: Digitize and transform with ERP software for midsize companies

اسلاید 9: Digitize and transform with ERP software for midsize companies

اسلاید 10: Digitize and transform with ERP software for midsize companies

اسلاید 11: Digitize and transform with ERP software for midsize companies

اسلاید 12: شرکتهاي ارائه دهنده ERP در دنيا PeopleSoftيكي ديگر از شركت هاي مطرح در اين زمينه شركت PeopleSoft است . اين شركت فعاليت خود را دراواسط دهه 80 ميلادي با برنامه هاي كاربردي منابع انساني مبتني بر client/server كه توسط موسسين شركت يعني ديو دوفيلد و کن موريس ساخته شد ، شروع كرد. در سال 1998 با افزايش استفاده از اينترنت و مزيت بالاي آن در ارتباط بين بخشهاي مختلف درگير در امور كسب و كار، شركت تصميم گرفت با حركت از معماري مبتني بر client/server به سوي استفاده از معماري اينترنت ، فرصت برقراري تعامل شركتها را با مشتريان ، تامين كنندگان و كاركنان خود ايجاد كند .بنابراين با بكارگيري منابع مورد نياز از جمله 500 ميليون دلار هزينه و حدود 2000 نفر از پرسنل مورد نياز توانسته است در حال حاضر نسخه 8 از نرم افزار خود را با بيش از 150 نرم افزار كاربردي مبتني بر اينترنت ، به بازار عرضه نمايد. در حال حاضر 1000 مشتري در 144 كشور در حال استفاده از قابليتهاي اين بسته نرم افزاري هستند. این شرکت در سال 2005 توسط شرکت اوراکل خریداری گردید.

اسلاید 13: شرکتهاي ارائه دهنده ERP در دنيا J.D.Edwardsاز ديگر شركتهاي فعال و مطرح در اين زمينه ميتوان از شركت J.D.Edwards ياد كرد . فعاليت اين شركت در مارس سال 1977 با فعاليت 3 نفربه نامهاي جك تامپسون ،دن گريگوري ومك وني آغاز گرديد . اين شركت توليد نرم افزارهاي خود را با تمركز بر كامپيوترهاي كوچك تا اندازه متوسط و بيشتر با تاكيد بر سيستمهاي IBM شروع كردو در سال 1988 توانست يك شعبه نيز در اروپا تاسيس كند .اين افراد كار طراحي و توليد نرم افزارهاي خود را با عنوان WorldSoftware آغاز كردند و تا اواخر دهه 80 اين شركت نرم افزارهايي با حداكثر تطبيق با كامپيوترهاي IBM AS/400 توليد و عرضه ميكرد . نام اين نرم افزار در سال 1996 به OneWorld تغيير نام يافت . در اكتبر سال 2000 اين شركت مجموعه OneWorld Xe را كه شامل ابزاري براي يكپارچه كردن برنامه هاي كاربردي در سرتاسر شركت بود و امكان همكاري با ساير شركاي تجاري را نيز برقرار ميكرد ، ارائه داد و در بيست و پنجمين سال فعاليتش اين شركت مجموعه اي از نرم افزارها و برنامه هاي كاربردي يكپارچه را كه شامل اجزاي اصلي ERP ، SCM ، CRM ، SRM ، BI ، CI ميباشد به بازار عرضه كرد. . آخرين نسخه اين نرم افزار بنام J.D.Edwards 5 با قابليتهاي بسيار بالا ارائه شده است و شركت در حال حاضر با بيش از 6500 مشتري در سرتاسر جهان ودرآمد سالانه نزديك به يك ميليارد دلار مشغول فعاليت است . این شرکت در سال 2004 توسط شرکت اوراکل خریداری گردید.

اسلاید 14: شرکتهاي ارائه دهنده ERP در دنيا Oracle یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های نرم‌افزاری در آمریکا و جهان است. این شرکت در سال ۱۹۷۷ میلادی با نام Relational Software Incorporated یا RSI شروع به کار کرد. در ویرایش ۳ نرم‌افزار، نام شرکت از RSI به اوراکل تغییر کرد. محصول اصلی آن نرم‌افزار پایگاه داده‌های اوراکل است. این شرکت پر قدرت‌ترین شرکت در زمینه سامانه مدیریت پایگاه داده‌ها و از مهم‌ترین تولیدکنندگان نرم‌افزارهای طرح‌ریزی منابع سازمانیERP است. ریاست این شرکت هم‌اکنون برعهده لری الیسون است.اوراکل یک شرکت چندملیتی فعال در حوزه فناوری‌های رایانه‌ای است که با توسعه و فروش سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزارهای شرکتی و سازمانی شهرت زیادی به هم زده است. دفتر مرکزی آن در ایالت کالیفرنیای آمریکا است و در بیش از ۱۴۵ کشور جهان حدود ۱۰۸ هزار نفر را به استخدام خود درآورده است. این شرکت علاوه بر تولید سخت‌افزارهای رایانه‌ای، ابزار مناسبی برای توسعه پایگاه‌های داده و نرم‌افزارهای کاربردی در کسب و کارهای تجاری و سازمانی از قبیل نرم‌افزار برنامه‌ریزی منابع سازمانی ERP، برنامه مدیریت ارتباط با مشتری CRMو نرم‌افزار مدیریت چرخه تأمین SCMنیز تولید می‌کند.

اسلاید 15: شرکتهاي ارائه دهنده ERP در دنيا Oracle  اوراکل در بازار تولید نرم افزار‌ها و برنامه‌های سازمانی با شرکت SAP رقابت می‌کند. رقابت این دو  چند باری هم به دادگاه کشیده شده است.

اسلاید 16: شرکتهاي ارائه دهنده ERP در دنيا sageگروه سیجSage Group) ) شرکت نرم‌افزاری بریتانیایی است، که در زمینه طراحی و ساخت نرم‌افزارهای سازمانی و مدیریت ارتباط با مشتری، نرم‌افزارهای حسابداری و بانکداری فعالیت می‌کند.شرکت سیج در سال ۱۹۸۱ توسط دیوید گلدمن و با مشارکت گراهام وایلی و پل مولر راه‌اندازی شد و هم‌اکنون دارای عملیات در ۲۴ کشور جهان است، که تمرکز آن در حوزه ساخت نرم‌افزارهای برنامه‌ریزی منابع سازمانی، پس از شرکت‌های اوراکل و SAPرتبه سوم را در جهان دارا می‌باشد.در حال حاضر گروه سیج با در اختیار داشتن بیش از ۶٫۱ میلیون مشتری، به‌عنوان بزرگترین ارائه‌کننده نرم‌افزارهای موردنیاز کسب‌وکارهای کوچک در جهان شناخته می‌شود.دفتر مرکزی این شرکت در شهر نیوکاسل آپون تاین، انگلستان قرار دارد و دفتر بین‌المللی آن نیز در شهر ارواین، کالیفرنیا مستقر می‌باشد. سهام شرکت سیج گروپ در بازار بورس اوراق بهادار لندن ذکر شده‌است.

اسلاید 17: شرکتهاي ارائه دهنده ERP در دنيا سایر فعالان در زمینه ERPشرکت های دیگری نیز علاوه بر چند شرکت فوق در زمینه عرضه ERP در حال فعالیت هستند از جمله SSA با در اختیار داشتن %5 بازار ، JBA با %4 ، MARCAM با %3، شرکت سوئدی Intentia با نرم افزار Movex با %2، QAD با %2 و سایر شرکت ها که %23 این بازار را در اختیار دارند.

اسلاید 18: شرکتهاي ارائه دهنده ERP در ایرانآرا سامانه پویاآگاهانآما پرشیااندیشه آرای نفیسایریسابرجاس (فعال در زمینه ی آموزش)بهکوپارس رویال نفیسپارس سیستمپردازش موازی سامان (فعال در زمینه ی آموزش)پرشیا فاوا گسترتتاتوسعه نرم افزارهای کاربردی یکتا پژوهانداده پردازان دورانرای دانا (فعال در زمینه ی آموزش)سبز داده افزار (فعال در زمینه ی آموزش)سند پردازشرق رایاشماران سیستمفراسیستم صنعت پخشفناوران انیاککرانهکوروش رایانهکیش انترپرایزیام آذرپیوستمانیرمبنا (فعال در زمینه ی آموزش)MDSمدار گسترش فناوری اطلاعات (فعال در زمینه ی آموزش)نماد ایرانتیم یار

اسلاید 19: شرکتهاي ارائه دهنده ERP در ایرانتیم یارتیم‌یار اولین ERP و وب سرور مدیریت یکپارچه کسب و کار 100% ایرانی است که با زبان برنامه نویسی ++C/C توسط متخصصان متعهد داخلی طراحی و تولید شده است. این نرم افزار به عنوان یک محصول دانش بنیان و نوآور از جدیدترین فناوری های روز IT بهره گرفته است.ویژگی های فنی که در طراحی و معماری تیم یار به کار رفته، باعث شده است که کاربران بدون نیاز به تخصص های خاص و پیچیده با سهولت با تیم‌یار ارتباط برقرار نمایند. زیرساخت فنی تیم‌یار به نحوی بومی سازی شده است که کاربران ایرانی بدون وابستگی به بیگانگان در استفاده از آن با مشکلی مواجه نشوند.ماموریت اصلی تیم یار یکپارچه سازی فعالیت کسب و کارهاست و در اهداف توسعه ای تیم یار کلیه نیازهای کسب و کارهای بسیار کوچک تا بسیار بزرگ در حال بررسی و پیاده سازی می باشد.فرآیند تحقیق، توسعه و تولید این وب سرور بومی از سال 1389 آغاز شد و طی 5 سال اول زیر ساخت یا همان هسته تیم‌یار به همراه چند ماژول کاربردی آماده بهربرداری شدند. در حال حاضر، تیم‌یار با حدود 30 ماژول کاربردی در کسب و کار در حال توسعه و بروزرسانی است.پیش بینی می شود، تا سال 1399، تیم یار با حدود 50 ماژول کاربردی و بیش از 1000 زیر سیستم توسعه یافنه و در اختیار کاربران قرار گیرد.

اسلاید 20: شرکتهاي ارائه دهنده ERP در ایرانتیم یارمحصولات تیم‌یار به دو دسته اصلی تیم یار سرور اختصاصی و تیم یار ابری تقسیم می‌شوند. تیم یار سرور اختصاصی به صورت استاندارد (Teamyar Standard) و ادونس (Teamyar Advance) تیم یار ابری در 3 نوع لایت (Teamyar Light) استاندارد ((Teamyar Standard) و ادونس (Teamyar Advance) ارائه خواهند شد.

اسلاید 21:

اسلاید 22: تیم یارجدول قابلیت های پایه تیم یار سرور استاندارد(اختصاصی)

اسلاید 23: تیم یارجدول قابلیت های پایه تیم یار سرور ادونس(اختصاصی)

اسلاید 24: تیم یار ابری Cloud ERPخدمت ابری تیم‌یار به منظور ایجاد سهولت استفاده، نگهداری و امنیت بالا برای مشتریان ایجاد شده است. حوزه های کاربرد: با توجه به گستره ارائه تیم یار ابری، کلیه شرکت ها و سازمان ها اعم از دولتی و خصوصی، تولیدی و غیر تولیدی کوچک تا بزرگ و بسیار بزرگ می توانند از این خدمت تیم یار بهره ببرند.

اسلاید 25: تیم یار ابری Cloud ERP

اسلاید 26: شرکتهاي ارائه دهنده ERP در ایرانبهکو با توجه به جایگاه، ابعاد و گستردگی استقرار پروژه های برنامه ریزی منابع سازمان ERP، بی شک اجرای چنین پروژه هایی در سازمان ها مستلزم به کارگیری متدولوژی استاندارد، جامع، کاربردی و آزموده شده ای جهت تضمین موفقیت و کاهش ریسک های آن می باشد. در همین راستا، شرکت بهکو با تکیه بر تجربیات به دست آمده در متدولوژی های معتبر بین المللی و بهره گیری از تجربیات خود در پروژه های متعدد داخلی اقدام به تدوین متدولوژی استقرار بومی سازی شده ای به عنوان نقشه راه اجرای کلیه فعالیت های پروژه راهکار برنامه ریزی منابع سازمانERP خود نموده است. کلیه فازها در قالب چرخه عمر مدیریت پروژه Project Management Life Cycle در پنج گروه فرایندی آماده سازی، برنامه ریزی، اجرا، نظارت و کنترل کیفیت و خاتمه پروژه، برگرفته از استاندارد PMBOK و تحت نظارت سازمان پروژه، مدیریت و راهبری می گردند. به کارگیری صحیح این متدولوژی و در نظر گرفتن عوامل شکست و موفقیت پروژه به خصوص عامل مهندسی تغییر می­تواند موفقیت و دستیابی به اهداف پروه را تضمین نماید.

اسلاید 27: شرکتهاي ارائه دهنده ERP در ایرانبهکومتدولوژی بهکو شامل شش فاز زیر است: آماده ­سازی و برنامه ریزی پروژه طراحی و بهبود فرایندهای کسب و کار جمع آوری، تبدیل و انتقال اطلاعات پایه آزمون راهکارERP آموزش نرم افزار به کاربران انتقال به محیط واقعی و تثبیت نرم افزار

اسلاید 28: شرکتهاي ارائه دهنده ERP در ایرانسامه آرا ارائه دهنده راهکارهای SAP ERP IRANتوسعه پایدار بدون وجود سیستم های اطلاعاتی مناسب امکان‌پذیر نیست و ناکارآمد بودن سیستم‌های اطلاعاتی موجود در اکثر شرکت‌های بزرگ کشور به عنوان یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های اصلی سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی می‌باشد، لذا جهت برآورده کردن این خلأ و برطرف کردن این نیاز، 5 نفر از مدیران و مشاوران کارآزموده مپنا که از سال 1384 مسئولیت پیاده‌سازی و مشاوره را در شرکت‌های مپنا (شرکت‌های توگا، پرتو، پارس ژنراتور و مکو) داشتند، شرکت سامه‌آرا را بدین منظور تأسیس نمودند تا با بکارگیری از تجارب به دست آمده، همچنین استفاده از برترین سیستم اطلاعاتی روز دنیا (SAP ERP) که محفف آلمانی Systeme, Andwendungen, Produkte in der Datenverarbeitung یا مخفف انگلیسی Systems, Applications & Products in Data Processing است، سیستم فوق را برای سازمان‌ها و شرکت‌های ایرانی بومی‌سازی و اجرایی نمایند. در حال حاضر شرکت سامه‌آرا با بیش از 50 کارشناس متخصص، پرتلاش و با انگیزه در حوزه SAP ERP IRAN به عنوان بزرگ‌ترین، موفق‌ترین و معتبرترین شرکت مشاوره SAP در ایران مشغول به ارائه خدمات و یاری رساندن به شرکت‌های مطرح ایرانی می‌باشد.

اسلاید 29: شرکتهاي ارائه دهنده ERP در ایرانسامه آرا ارائه دهنده راهکارهای SAP ERP IRANاز نقاط قوت و دلایل تمایز شرکت سامه آرا از سایر شرکت‌های مشابه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود: متخصص در حوزه کسب و کار در صنایع نفت و گاز، بازرگانی، تولیدی، ماشین‎کاری، تأسیساتی، پروژه‌ای، غذایی و دارویی متخصص در SAP ERP در ماژول‌های مالی، زنجیره تأمین، منابع انسانی، هوش تجاری، تکنیکال داشتن مشاورانی با برنامه، منسجم، مسئولیت پذیر، قابل اطمینان، انعطاف‌پذیر و پر تلاش تجربه موفق پیاده‌سازی، اجرا و پشتیبانی SAP ERP در بیش از 10 شرکت ایرانی متعهد به ارائه بهترین راهکار SAP ERP برای مشتریان توجه به نظرات و نیازهای مشتریان و تنظیم رابطه برد-برد با مشتریان مدیریت موثر و مناسب پروژه SAP ERP کاهش هزینه و زمان پیاده‌سازی SAP ERP افزایش کیفیت پیاده‌سازی پروژه های SAP ERP

اسلاید 30: چهار راه برای مقایسه فروشندگان با القوه ERPخرید یک سیستم ERP کار مشکلی است؛ چرا که شما در عین حال باید هم به دنبال خود نرم افزار و هم به دنبال فروشندگانی باشید که قصد خرید از آن ها را دارید. هم اکنون، تعداد زیادی سیستم های ERP در بازار موجود است که توسط شرکت های پیشرفته طراحی شده اند. به همین تعداد نیز شرکت های مستقل زیادی نیز وجود دارند که ERP را ارائه می دهند؛ به علت وجود این تنوع و فزونی، مقایسه و انتخاب یک سیستم ERP کار پیچیده ای محسوب می شود.در ادامه، چهار نکته اساسی برای مقایسه فروشندگان ERP عنوان خواهد شد. آن ها را به عنوان گام های ابتدایی برای انتخاب نرم افزار مناسب در نظر بگیرید.

اسلاید 31: چهار راه برای مقایسه فروشندگان با القوه ERP1. تجربیات پیاده سازی در صنایع مشابهبه دنبال فروشنده ای باشید که با موضوعات و مفاهیم صنعت شما به خوبی آشنا باشد و پیش زمینه ای قوی را در رابطه با چگونگی استفاده از ERP و منافع بالقوه آن برای کسب و کار شما، از خود نشان دهد.اگر فروشندگان مورد نظر شما، قبلا برای سازمانی با چهارچوب کاری مشابه شما، ERP را پیاده سازی کرده باشند، اکنون نیز باید بدانند که چگونه به شما و منافع کسب و کار شما یاری رسانده و ابزارهای مناسب ERP را برای شما به کار ببندند. در قبالِ فروشنده ای که حرف هایش نه از تجربه، بلکه انگار از کتاب بر آمده، احتیاط پیشه کنید. چرا که قطعا شما به دنبال کسب تجاربی هستید که با نیازهای تان تطابق داشته باشد؛ حال چه تجاربی که از تجارت های کوچک برآمده باشد و چه بزرگ.

اسلاید 32: چهار راه برای مقایسه فروشندگان با القوه ERP2. وضعیت مالیفروشنده ERP مورد انتخاب شما، سال ها جزئی از تیم شما خواهد بود؛ پس ترازنامه و وضعیت مالی آن ها را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که این فروشندگان به مدت 10 سال یا بیشتر در کنار شما خواهند ماند؛ با استفاده از سوالات زیر فروشندگان ERP را با هم مقایسه کنید.• چه مدت در حیطۀ تجارت مشغول به کار هستند؟• آیا ساختار تجارت آن ها با گذشت زمان تغییرات چشمگیری داشته است؟• آیا از گذشته تا به امروز سودآور بوده اند؟• آیا درآمد آن ها پایدار و افزاینده بوده است؟اکنون دقیق تر نگاه کنید، آیا موفقیت قبلی آن ها تنها به خاطر حضور موسس شان رقم خورده است یا اینکه شرکت فروشنده، تیم مناسبی از کارشناسانی را در اختیار دارند که پس از بازنشستگی موسس نیز قادر به ادامه ارائه خدمات هستند.

اسلاید 33: چهار راه برای مقایسه فروشندگان با القوه ERP3. تکنولوژیصنعت نرم افزار معمولا به سوی قدرتمندتر شدن تکامل می یابند. شما قطعا به دنبال فروشنده ERP ای هستید که با آخرین تکنولوژی روز، همگام باشد و بتواند از آن به نفع شما استفاده کند؛ همزمان نیز ترجیح می دهید که فروشنده تان به ابزارهای قدیمی که ممکن است هنوز برای سیستم هایی به غیر ERP از آن ها استفاده می کنید، تسلط داشته باشد. اگر فروشنده مورد نظر شما اخیرا شخصی را استخدام کرده باشد که به آخرین تکنولوژی روز مسلط باشد، اما هنوز با قدیمی ترین ابزاری کار کند که FORTRAN را به کار می برند، اینجاست که شاید هنوز بخواهید برای یافتن شخص مورد نظر به جست و جو ادامه دهید! فروشنده‌ی مورد انتخاب باید قادر به یاری شما برای استفاده از بهترین و مناسب ترین ابزار برای کسب و کارتان باشد، حال هرچه می خواهد باشد. سیستم های ERP را از حیث به روز بودنشان مقایسه کنید. مطمئن شوید که بهترین شان را برای اهدافتان انتخاب می کنید.

اسلاید 34: چهار راه برای مقایسه فروشندگان با القوه ERP4. چشم اندازاز بینش آینده نگرانه‌ی فروشنده تان باخبر شوید؛ در حالت ایده آل، شما و فروشنده مورد نظرتان تا مدت طولانی در آینده شریک کاری خواهید بود، آن ها چگونه باید تخصص شان را به روز نگه دارند؟ فروشندگان شما در صدد کسب تخصص و مهارت لازم در کدام نوع ERP و یا ابزارهای دیگر هستند؟به شریکان آن ها نیز توجه داشته باشید؛ باید نسبت به فروشنده شخص ثالث سیستم های ERP ای که برند X را به شما نشان می دهد اما برای معرفی برندY در آینده نزدیک برنامه دارد، محتاط باشید. ERP، همواره در حال تکامل است؛ آیا همگام با تکامل ERP، دیدگاه فروشنده نیز با دیدگاه های تکامل گرایانۀ شما مطابقت پیدا می کند؟ فروشنده های ERP را از حیث میزان برطرف کردن نیازهای فعلی تان، مقایسه کنید اما همواره در نظر داشته باشید که آیا شما و فروشنده برای دهه بعدی نیز می توانید همکار خوبی باشید یا خیر؟

اسلاید 35: تفاوت خرید ERP خارجي و داخلی خريد ERP خارجيهزینه بسیار بالا : دهها میلیون دلار هزينه خرید و پیاده سازينگهداري سالانه چندین میلیون دلارچگونگی پیاده سازي :گزینه 1 : بومی سازي : زمانیکه سیستم مطابق با نيازهاي قانوني و عملياتي سازمان تغيير يابد از استاندارد خارج ميشود در اينصورت اگر تغييرات زياد باشد ، ارتقاء به نسخ جديد امكان ندارد. گزینه 2:نيازها و فرآيندها و ضوابط مطابق قابليت هاي سیستم تغيير مي يابد. معمولا با توجه به ضوابط، و نوع نيازها عملا تغييرات اساسي در سیستم قابلیت انجام ندارد در نتیجه نمی تواند بخش عمده اي از نيازها را تامين نمايد .

اسلاید 36: تفاوت خرید ERP خارجي و داخلیخريد ERP تایيد داخل:هزینه بسیارپایینبومی سازي سادهERP مطابق نیازهاي سازمان وضوابط ایران طراحی و تولید گردیده و پیاده سازي میگردد.

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان