صفحه 1:

صفحه 2:
yc hab ca 2 برترین مونسه ‎Let RE ete) Teese UL‏ ‎BN ainsi om Rome nen)‏

صفحه 3:

صفحه 4:
‎ay‏ وه ‏لقلا ما ا الما ا

صفحه 5:
Psychology Pe) CC Spe epee roe rer. (eee eee ods slarauls كا واف ‎Covert)) olgis‏ اهداف : توصیف - تبیین - پيش‌بيني - کنترل ساخه‌های 00 ترا ی بر ی ‎eee i‏ تایی اس معا كلامت ‎pliner,‏ رز ار ری

صفحه 6:
ere = pera ee) es ‏ا دن رن‎ ee ee bg ry 2 0 ‏ما ل ار‎ ‏صورتي که نيروي انساني بتواند به حالت.‎ ‏ل 1 ) رشاد-‎ are eae Bits pearl Paar] ker ear hy eres we eee sry اجتماعي و جسماني برسد.»

صفحه 7:
اش را lis, خطاهاي احساسي خطاهاي ادراكي کاربرد روان‌شناسي در زندگی شخصي 3

صفحه 8:

صفحه 9:
روشهاي مستقيم ‎Pita‏ تخصصي 52007 ‎ere‏ ‏دراه پیج - | ماه ی ‎eta?‏ را يا اه 0 يي سكين ‎ad‏ ‏زندكي مشترك آزمونهاي ‎Ly‏ 2 کار و همكاري 7 طرز خوابیدن مسافرت و تفریج ‎wie 597 tesla‏ يل سخن ‎cls Pees Cy‏ چهره‌شناسي ااا كد آزمونهاي سیار ای ستغغییر هی ا ال ‎season,‏ انز مهماني- غذا آزمونهاي خوردن 020

صفحه 10:
Body Language 3 ‎Cee‏ 5 ‎ae‏ ر و فرايندهاي ذهني با توسل به

صفحه 11:
تب ‎ee‏ ‏محل شود و از كوره و مد در مورد دیگران زود قضاوت م يكند ‎ee er gi‏ لت از تظر كلامي ضعیف آر تظر فكري ضعیف ‎eo er on)‏ الل 0 تدتكن نسبت به ‎reece)‏ انتقاذپیر اما کینه‌توز ۳ کم صحبت 200 خلاقیت پایین ‏ ل ا ا 1 ‎oS‏

صفحه 12:
احساس ضعف و احساس حقارت ‎EM eg‏ ان سس ‎vs ‎See et Ye Vil eetd ee Sere) | wlan ‏م 11117 ل ري حساس حقارت (جبران) برنری ما

صفحه 13:
Peer mer pe were re meee re) 1 ‎cainaly «alle pee‏ رتست ‏دوري كزين» حساس و زودرنج:» كينه توز و

صفحه 14:

صفحه 15:
سير تکامل ارایه خدمات و کالا به مصرف كنندة و ارباب رجوع اي ‎ST‏ اتتییت نا <لااء © محصول گرایی 4 ‎eine‏ بازاركرايى 2 ۳ 3 ‎Market - ‏ای‎ rites oriented oriented ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 16:
شتری کیست؟ (Customer) 5 eae (Client) ‏مراجع‎ لط 8 ارباب رجوع

صفحه 17:
‎Vigilant‏ وععصهعدمه۸

صفحه 18:

صفحه 19:
0۱ 5۱ ۱ 9 RE انواع ارباب رجوع بر اساس رضايت در ارتباطات سازمانى ودريافت خدمات ا ري ‎eD)‏ ا ا لمكت مشترى جمع كن - رسيدن به شناخت درونى ميزان وفاداريش كمتر از شيفته - تعريف كننده از سيستم خشنود از سرویس دهی ‎ee Bee ease‏ ۱ ‎Ce yee pipe Peers re)‏ دركروه مخالفان و منتقدان شركت يا سازمان قرار دارد- نيازش برآورده نشده جزء مشتریان رقباقرار دارد - اعتراض و اناد می کند در بى انتقام كيرى و تخطئه مى باشد - سطح برخاشكرى وى تا حد توهين و م ا ل ل 0 ‎Ey Sobers eed‏

صفحه 20:
0 2 5| 0 0 دا هزینه جذب یک مراجع یا مشتر مر جدرد بین (0077[) برابر نگهداری یک مشتر ی درس است بر ر زیان از دست دادن یک مراجع و یا یک مشتری در حکم ارار 1707) مشتری دیگر است. ‎eee ek Cake CBT STS cme ees‏ متيل ‎eee ee ST Se Tr srs ie‏ رضارت ارباب رجر 2 پیش شرط تمام موفقیت های بعدی یا شبرت و رجه شرکت , سازسان است احتمال اينكه «راجءان 15-/ راءد.ي, مجدداً از شركت سرويس بكيرند» (© برابر. مراجعان فقط راضى است ۰ب ۰(

صفحه 21:
مقایسه ساز مان های مشتری مدار با سازمان های معمرلی در خصوص متغییرهای اسازمان هلى مشترى مدار 9 0 er ترخ ضریب کلهش. سود بازگشت نگهداری مشتری هزینه فریش. سرملیه مشتری گریزی هلی کلی در سال

صفحه 22:

صفحه 23:
ارتباطات 0 فرستادن پیام از يك منیع» ‎error Loisto‏ ۱ ape) ot. ‏همدلي و يكدلي‎ ‏تفاهم و آرامش‎ 5 ۳ دوستي و مهرورزي ۰ 59,۷ أأثربخدتزوركاري و تعاون عملکرد و بهره‌وري اعتماد به نفس متقابل پیشرفت و تعالي سرزنش واحساس ° oi seer 9 ail

صفحه 24:
220 ۳ 58 : پاسخگویی متناسب توسط گیرنده مولفه هایی ارتباطات اثربخش ‎OES ered‏ آرامش و رضايت درونى ‎mys By‏ تا تغییر و انعطاف پذیری

صفحه 25:
اصول موضوعه ات6 آمدیریت خمت رسانی و ارتباط با اریاب رجوع ) تحقیقات فیشر و استونر (9006)

صفحه 26:

صفحه 27:
۸ wth

صفحه 28:
(CESS OS'S Pence etree <a صدها فرشته بر آن دست بوسه مى زند كز كار خلق يك كره بسته وا كند

صفحه 29:
07 PONT CTE | Morality of world

صفحه 30:
ارتباطات اثربخش با مراجع با همکاران 2 آمیان مراجعان خود فرق نگذاریدا

صفحه 31:
ارتباطات اثربخش با مراجع با همکاران ا 222

صفحه 32:
انواع ۳ ۳

صفحه 33:
ارتباطات اثربخش با مراجع با همکاران ای خن م

صفحه 34:
0 كشايش قلب ارباب رجوع را فراموش نكنيد!

صفحه 35:
ارتباطات اثربخش با مراجع با همکاران ا ل ل ل 5

صفحه 36:
ارتباطات اثربخش با مراجع با همکاران ع اأشكل مراجع را مشكل خودتان بدانيد» "مشاور و مددكار ارباب رجوع باشيد

صفحه 37:
۳ ۱۰ ‏ار‎ oe Eg ‏مس‎

صفحه 38:
000000 ل ل ۳ الما ‎a.‏ 1

صفحه 39:
| خود را به جای مراجعان و مصرف کنندگان قرار دهید حمحای یا ارداب رجوع ‎Empathy (Of customer‏ 1 STE ree Tare nc

صفحه 40:
| ا ‎ee ee We vee Ree‏ برای هر چیز بی اهمیتی» عصبانی نشوید

صفحه 41:
۳۰

صفحه 42:
ل ل ل ل ل ف لك Staff meeti

صفحه 43:
Ce ERE PEGA gre ArT eee eS. ‏بدبینی و سوظن‎ ٩ لل لت لل © بى نظمى.و نداشتن مديريت زمان ل ‎fete‏ ‏تت WY

صفحه 44:
| پرهیز از دام وسواس و کمال گرایی افراطی در کارها ل برهيز.از كمال كرايى است ay ‏اا‎ \ ۱ / 1009 كمال كرايى 0

صفحه 45:
اسان با وجتال کس یامث که عیل کر را بای لوعت ببارد و بجا أورد.

صفحه 46:
۵ خودپنداره و دیگر پنداره مثبت 2 0۹ واقع نگری ۰ب لا خويشتن‌شناسي

صفحه 47:
00 (Poste seP & viker Ovwept) 5 + 01

صفحه 48:
ی من خوب نيستم 1 tela ok 5 ‏شما خوب نیستید‎ من خوب نيستم

صفحه 49:

صفحه 50:
جهار ربع منطقه ها + ربع منطقة اول- من خوب هستمء شما ا Cee eee eRe ‏ا ا‎ vere] eee. 2 0 ‏الا ل ا ا ا ل‎ miner 0 ‏ل ل ل ل‎ ا مر ۳99 نیستم: ‎b‏ ل ا ل ل لك همه چیز یا مسئولیت گریز منفي» غیرمساعدت کننده» بي‌تعهد» ‎0 Eee MEE Ee een DS ۱۲ ar Eira ECBO IRY Ripe rCIIT ES WR OM UT PYCIAR WR

صفحه 51:
ل ا ‎We‏ 0 ۳ ان» پاسخگوء مسئول» آرام و منطقي» ‎Se eee‏

صفحه 52:
‎er)‏ مربوط به ريح منطقه هاي مختلف ‎a ‎est /oy sla ) ‏ربع دوم: ‏ باخت/ باخت ‎ ‎ ‎ ‎ ‏ربع سوم: باخت/ برد ‎ ‏ربع جهارم؛__در:/ برد

صفحه 53:

صفحه 54:
رويايي با افراد تا 72 © تعريف كاركنان دشواز: | ز ارتباطات» که به ر مستمر ‎[eee ee 73‏ تیپ مرموز و آب زیرکاه تيب زودرنج و شكننده نیب تخریب تیپ نالان و منتقد ‎Co ad‏ عصبى و تند مزاج ‎Bas | EVE Se 0‏

صفحه 55:
راهکارهای درمانی ‎Prt)‏ ا 7 ال لل نشان ندادن,تقطه ضعف به افراد دشوار 1 ‎۳ yiulo - 1 ‎LP IPS Kx eel Air BO Ie eee] BPE CeeS Ty |e | ‏به اختلال خودشان)‎ ‏چا الل ل 2 آنگرادی و اثربخش ) ‏۰ب ‏شازگاری ‎2 7 SOD DON CRC SP ere Pere LEER 4 wee

صفحه 56:
۲ 022 ‏ري‎ ‎— ‏با را ۳ ارس اه‎ ‏نم‎ rome rec eaee] Bt) eeu p eee pra OI EOty mer He 4 EN PTE Pree SC Ire, Jey ۱ ee ‏عدم اعتماد به نفس‎ 1 2- عدم تخصص و تحصیلات کافی 3- نداشتن مهارتهاق لازم شغلى ا ا ا ل الا ا

صفحه 57:
تعريف تيب تى رو و منفي كرا : ‎rd a? aS cul osu‏ يديده اجتماعى يا فردى مخالف جویی و متقی گرایی می نماید . خصوصها | ‎Fae ier)‏ رو و منفی گرا : ‎peer ieee reeeen | F‏ ‎Pod Beet rer VOeerr em perce y) © Wy‏ ‎or) bat ween Fie‏ ا ‎Pye) ber‏ اتقاقات حال يا اينده ‎Sea BSS‏ 60 ‎ae,‏ ‏1110 ان ا ا ا ل

صفحه 58:
وه ‎Pe rece eae ce‏ اهی از آنها در خصوص کارهای جدید تعهد و مسوليت هاى اجرايى به آنها

صفحه 59:
‎i we 4‏ خويشتن شنا سى نقاط ضعف»لاتباطات خود را شناسايى كنيد] ‎

صفحه 60:
A, B&C (nimosus slogSIl * ۳ ‏درمقابلهبا اس‎ الاء لحن کلام شدیده سریع به ل يي رن شیدن فراوان» بي‌قراري و پرحرکت ابروها در ‎eS A US EN FOI‏ ات ‎PP rec Wre oe te cre te awe pee eC E Teed‏ #ریسك طلب, مقید به‌ ‎eg‏ اس ۱۳6 فت بالاء ساعی و ۱۳۵ 8 سخت‌ها (ءععصنه‌بظ) ‎Serpe er] fA KS] One eee Voss‏ | ‎ARI ers eee‏

صفحه 61:
بدا و و ۳ و تخود ین ا ‎ee oe ee‏ ل ۲ استرس‌هاي مختلف زند برمي آید ومی‌تواند آنها را کنترل نماید و اساسا اینگونه ‎ere Resets eee tec PE Seb ee aa) ee Le‏ 0 اا ا ا ا 0 رسيدن ايجاد م ىكند. در -خصوص اين اهداف برنامه دا رند و به اجرا و بيكيررى اين برنامههاء تعهد دا رند. ل ا ا ‎Br‏ ‏پای نشست.

صفحه 62:
‎te te de‏ لت ‎oa Nene Weyer ‏برنامه ريز و مجرى حساس به مديريت زمان هدايت كننده خود و ديكران اثربخش در ارتباطات ۳۱ ‏پیشرفت گرا و با انگیزه واقع بين ‎

صفحه 63:

صفحه 64:
آندازه گیری رضایت خاطر مصرف کننده تاليف :باب هيز ‎Pris Soe)‏

صفحه 65:

صفحه 66:

صفحه 67:

صفحه 68:

صفحه 69:
BBS) oles! alls

صفحه 70:
برایان تریسی منیرالدین اعتضادی 2 00000

صفحه 71:

صفحه 72:

صفحه 73:

صفحه 74:

صفحه 75:
2 Poo. 2S BEY MIL. ‎eer ere‏ (() ناراد

صفحه 76:

صفحه 77:
ادوانس بلس | میدی قراچه داغی

صفحه 78:
مبارتباى مديريت برتر روش‌های ایجاد انگیزش در دیگران راهنمايى براى مديران Sere ee ee oe eee ees 0 | كر ‎Be‏ ‎SSS 2 Sa 9‏

صفحه 79:

صفحه 80:

صفحه 81:

صفحه 82:

صفحه 83:
لم

صفحه 84:
هراد هار گریوز Sedat

صفحه 85:
Pere eee ec pened (D4 0980 60888) ‏ا‎

صفحه 86:
51 2

صفحه 87:
=. ۳ = 6 ۵ a cP = 0 ۰ 05 2 > sa ‏ات‎

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان