صفحه 1:
20 |

صفحه 2:
دک دشوارد شدردن ۱ Pr, ROK ‏ا‎ ‎ee rarer ee ‏ا‎ PCPA Serre Careye or OR eC Ky Coa ey eee Cr Bike) rater) Cee ee ces) arog) ob Glee Rompe in omg oF ‏أما ادن كه تنها دكد از كلددهان آن درست كار نمدكنى هم برادم در دسرساز شده‎ ‏است.‎ 00 ‏ل‎ OE ST eee eo Tew ry Reeve PRC OM eve Ree RCN Can eee is Own Nr Fe) Corr ree Reg hie mene nn Ree pre n ‏ا ا ا‎ ge] RRP yr rer pepe err hen er OM RU caren eee ORR Tere Pelee) ‏دستاوردهاد دک ارتباط درست از دست برود. به بدان ددگر در برقرارد ارتباط تمام‎ ‏کلددهاد ما بادد درست کار کنند.‎ ۱ ‏ار‎ Pe RO PCR aCe Caer CSM pr) | re ee cre capes Inchon na peepee] ICRC CRE CCC Mn ge SIR Ay Ban cn eR Cpr pert ye Pires Pecarex ocr my merc Bree XW Ben) ERY Cod BT] eA eee) Ce gee CRC RBC)

صفحه 3:
رسانه های جدید با ظهور اينتينت» فناورى ديجيتال به صورت عمدهاى از ابزارى براى اس ار ۱ ار ل ۲ 1۱ onsen nee ‏م‎ Cs) ere Rone) eee pea) بىزمان و بىمكان بودن» امكان جست وجوء فرامتن و تعامل از ويزكى هاى ‎RLY ED‏ ل 000 COT ‏امس‎ > = a came سس 9 لجاد ۱9

صفحه 4:
رسانه های جدید ۰ ۴ پیشرفت رسانه ای در سال های اخیر باعث افزایش تعداد کانال های اف شده است: لاا رز ماهوارههاى بخش و شبكدهاى كابلى باعث افزايش جشمكير امكان ا ل ال لي 0 SEL he Seas ee re Bada BIE EB Lo ak melo ead ‎٠‏ توليد محتواى وب به سرعت مخاطبمحور مىشود؛ رسانهدهاى اجتماعى و شبکه‌های اجتماعی تازه‌ترین نمود اين تحولند و قطعا پایان آن ‎‘ad‏ ‎۱ paos as PoE E Te STC Te Dee ree oes Daly) ‏تلويزيون بدون نشريه يا سايت خبرى بدون معناست.‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 5:
بر اساس تحولات جدید باید برای دسترسی به مخاطب برنامه ریزی کرد. دو پرسش دشوار اما: ۱ ‎Ce ee teal Oat Sid Dd AO Si Tt teal‏ ‎a‏ ل سن به خصوص که ما در قبل هم دقیق نمی‌دانستيم: 2ن از 00 مخاطب کیست؟ ارتباط جه زمان بايان مىيابد؟ 0000000 ارتباط جقدر قابل برنامهريزى است؟

صفحه 6:
جهار © در ارتباطات (Comprehension) 5 js ۰ آیا مخاطب, معنای پیام را آنگونه که شما می خواهید» درک می کند؟ ‎(Connection) abut,‏ Om Deen Pe ary Cre ee ee eed (Credibility) Jq5 cb * آیا مخاطب آنچه را شما می گویید می‌پذیرد؟ ‎(Contagiousness) col wo CubS‏ ۱ werd LTC Bia Ese Se. Lae

صفحه 7:
opted ply Fy ail, ۱ ۱ 0 5200552005 ede Ye (CTY) (كروه هاى) مخاطب -- بيام هاى متكثر بر رسانه‌های بزرگ (كاركرد وبلاى هاى به عنوان ركن بنجم دم وكراسى) ‎i)‏ ‏(كروه هاى) مخاطب --- بيام هاى متكثر در رسانه كوجك / بزرك ‎s))‏ اس ۱0۳ ‎١‏ (كروه هاى) مخاطب --- بيام هاى متكثر --+ (كروه هاى) مخاطب ‎todo ))‏ ا ات

صفحه 8:
000 eee rem ror sre Teo ered 00 © همكرايى ۱ رای( 8 تشکیلات زدابی © مرز زدايى AFIS © اقتدار زدايى ‎ad‏ ا الل لا ی با رابه وافعیت ‎LE]‏ 0000 ‎ ‏8و 2۱ 1 شده است: ‎ree‏ وب 007 ‎ ‎ ‎

صفحه 9:
بر ممنوعيت ورود اتباع افغان به بارك صفه شكست أله سمه هنوز واگنش ‎pba gal ay LB‏ ادامه: ارد. این واکنش ها به چا دسید که برخی أ اطق شبكههاي اجتماعي صفحاتي براي حمایت از مهاجران افغان در رات تشکیل حادند يك روذ قبل از بایان تعطیلات نوووزي يلك خبرگزاري محلي وابسته به شهرداري امغمان خبري را منتشد کرد که شاید خبرنگارش هم تصور نمي‌کرد در طول چند ساعته به موضوع مهم و املی بیش از صدها سایت و شبکه اجتماعی در دنیا بل شود. خبد اين ‎too‏ ااجلوگیگ از فرود اتباع ‎ULB!‏ يارك كوقستائص مفه در امفهان همزمان با روز سيزدهم فروردين و روذ طبيعت حر ايران.» بارك صغه يي از مهمترين و شلوؤترين تعرجكادهاب ادردم حر اسفهان است. خب جلوكيري از ورید اتباع اشغان به اين بارك بسياري را با اين يرسش مواجه كرد كه دليل انجام اين اقدام از سوق مسوولان جه بودة كه در روز يايانى تعطيلات جشن جهاني نوروذو روذ آشتي با طبيعت» اتباع افغان ساكن حد ايران بايد اذ ورود به اين يارك محروم ‎Soda‏ این خبر تنها ساعتي پس از انتشاره در بسياري از شبکه‌هاي اجتماعی و وب‌سايت‌هاي خبرق داخلي و خارجي منتشد شد و نظرهاي مختلفی با خود به همواه داشت. بسبارگ از ابن برخورد تبعيض أميز با افغان شاي مقيم بدا اظهار نارضايتى و تعجب فى كردند و البته دد ابن ميان كروقى ديكر هم ابن نوع برخورد زا طبيعى مي‌دانستند با امه گرفتن بحث‌ها ييامون ابن خبر برخي پایگاه‌قاي خبري اطلاعرساني افغانستان نيز آث را متعکس کرده و انسبت به أن واكنش نشان حاده و انتقاد کردند. سایت ایمنا (خبرگزاري شهرداري امفمان) نیز که منبع اصلی اين خبر بهد در حالي که خبر دا عسد دور 12فروردین روق سایت خود گذاشته بود در روز سیزدهم خبر را از رو خروجي خود حذف كردا

صفحه 10:
Pe ‏ل‎ rer ea Dd dee ROL Se eh ie! # گذر از مفموم امکان به مفهوم حق 2 ee pom ence ye) Br Ona ‏رهایی بخش رسانه ای‎

صفحه 11:
ات و م0 ‎OOOO‏ ی ‎MAMMA‏ ‏بس0001004[اللتطل TANNA OVA NON supe 00 111111111111111 د سبك تهاجمى يا سرزنشكرانه ‎Rye el rena pee seed‏ ‎ene See‏ | ا ‎POR Pan‏ نا سبك منحرف كردن توجه يا دستكارى (انكولكى) كردن ‎Cet ce‏

صفحه 12:
يرخاشكرانه كوتاه آمدن عقلكرايانه منحرف كردن توجه اعتماد به نفس سبک‌های برقراری ارتباط عبارت ارتباطی ات هر فیلمی را که تو بگویی می بینیم به عقيده منتقدان ابن فيلم به لحاظ بازی و کا رگردانی فیلم ‎Ce ad‏ DT Ed cerca! ‏بروم‎ من به اين نوع فيلم علاقه دارم» يال ترجمه عبارت با آنچه من می گویم یا هیچ ۱ تدارم ‎lad‏ ل ‎Pom Reel eee er‏ ‎ee cere ssh] FAR ey eer eronn) ‏اینکه اصرار کنید ابن نظر من است» شما جه ين ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 13:
ل ۱ ‎Te Sy Te ed‏ ل لت کت ‎SC pte din eee)‏ رت ‏نه آوردن - ما قدرت جلوگیری از وقوع آن را نداشتيم. ‎BOR Ry ‏ا‎ ee TON eee TO] ‏توجیه - ما این کار را با هدف خیر انجام دادیم. ‎1۱ C CURT OL Re Nth ene pen yg ‏کم کردن حالت تهاجم - شرایط آن‌قدرها که شما می گویید هم بد یست. ‎rec‏ م ‎PCC‏ ل ‎Pee eT ORK‏ ‎ee ee Oe Bt) ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 14:
تعامل با رسانه ها ver) Ore eer TE Pen eet eee Ee EWR Be eS Te STO Ene ie Th ‏شلنس اظهار نظر در مورد موضوعی کمبه خود شما مربوط است را از‎ ee ren) ON TE) a Ted No eet ee i ee eae a pe Tet hee cen Tae gree Wee eee ew een BL eres SY Rare a Ci ‏حرفه‌ای خود را دنبال می‌کند. وظیفه او ارلئه دقیق وبی طرفلنه یک‎ 1

صفحه 15:
ارائه اطلاعات از سوی روابط عمومی در صورتی که: 02200 * از منبع موق برخوردار باشد؛ ‎RULE foe OC ٠‏ می تواند توجه روزنامه نکر را برای انتشار جلب کند.

صفحه 16:
خبرسازی لگر رسانه ها سوژه شما را نخیند» هیچ زمینه ای برای انتقال پیام نخواهید ‎r Te fers te ee ester bony‏ ۱ ل ا ا ‎CSO ee‏ ار ل لت ‎Bry)‏ ‎POR Res eer a Fee ss ee OEM P|‏ ‎Seed atte den eae eet)‏ اس ۲۳ ‎el eRe al Ste Doe onl Sie Sere ol‏ کار گزاران روابط عمومی به «دروازه‌بانان» تحریریه ها تبدیل می شوند. ‎aD UP cold ev heeds)‏ 5,5 ارات ‎eed‏ ا ‎ane eS Cr‏ ا ا ‎Bee‏ ‏تن ها در انديشه راه های تازه ای برای سرگرم کردن و روشنگری ‎WU gS‏ رس سر هس سا و می توانند از آن بهره بگیرند.

صفحه 17:
چارجوب بندی ‎sd‏ ل ا ا ا ل راحتی پیام مورد نظر را به مخاطب اننقال دهید. قاب بندی کمک می کند و ‏چارچوب تعریف جارجوب جشم انداز چارچوب دامنه ‎hd‏ تست ‎ ‎ ‎

صفحه 18:
سا سا 1 ‏رت‎ ‏سا‎ ‏چگونه کار می کند؟‎ ۰ 0 ALY Ree ee Mr ea Her RUS ea res) eee

صفحه 19:
تا يلسا TO eR See TE ree Ton a ‏سا‎ و * اکنون کجا هستیم؟ ‎ei‏ ‏1 سن

صفحه 20:
چار چوب دامنه 1 و 0310111000 ‎٠‏ مشكل جيست؟ ‏ااي يي ل سنا ‎00 0 4m © ‎Fe ean ee eee oe ene) Ak Pea ‏جل وكيرى شود؟‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 21:
جارجوب اصلاح ابتدا اشتباه را عنوان و سپس اصلاحیه آن را مطرح کنید. Ber epee ei ae re ie pore reer Bn eo.) i

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان