صفحه 1:

صفحه 2:

صفحه 3:
۱ :سوال اساسى وقد دانٌ اک انشجويى 99 ‎yb‏ © مشکلات > 2 5 د ت خودباها سخن می‌گوید

صفحه 4:
# داشتن برنامه کاری متخصصان در مرکز مشاوره و حیطه تخصصی آن ها وشماره تلفن و آدرس مرکز مشاوره © شناخت سبك ارتباطى خودمان * آشنايى با تكنيك هاى اوليه در حل مشكلات تحصيلى و فردى *آشنايى با تيب هاى شخصيت

صفحه 5:
به‌طور خلاصه ارتباط فرآیندی است بین دو نفر که یک نفر به‌عنوان فرستندة پیام و .دیگری به‌عنوان گيرندة پیام قرار دارد توانایی برقراری رابطه با دیگران به شکل موّثر.

صفحه 6:
فراحل ارتباط *شروع ارتباط *ادامه ارتباط *ختم ارتباط

صفحه 7:
RECEIVER يمام (پنهان و آشکار) Body language SENDER

صفحه 8:
7 ارتباط بین‌فردی موثر اطلاعات دادن (خودفاش‌سا توجه شر گوش دادن ‎ae 2 mee 8‏ ع مرحلة دوم: ادامه شود مرحلة سوّم: پایان پایان پیش از موضوع. جدید

صفحه 9:
© اعتماد © احترام و توجه * مفيد و موثر بودن * اخلاق و منش و رفتار اجتماعى اساتيد © توانایی همدلی و درک متقابل و کمک به حل مشكلات * ايجاد انكيزه براى يادكيرى و تجربه اساتيد * قابل دسترسى * تحوه برخورد اساتيد * همدلى و مثبت كرايى و حمايتكرايى

صفحه 10:
عناصر اصلی ارتباط © احترام * يديرش ©اجساس امنیت ©أعماة #صداقت درک و فهم ؟حساسیت داشتن نسبت به علایق و نیازهای طرف مقابل

صفحه 11:
#اشتباه برخورد اشتباه بیان ؟اشتباه قضاوت ؟اشتباه قدرت

صفحه 12:
مر sn ‏تحمل‎ * ‏بازكويى‎ * * حساسيت نسبت به احساسات نهفته در يس كلمات

صفحه 13:
* توجه كردن به فرد مقابل © استفاده از كلمات كوتاه #سوال كردن © دعوت كردن * بازخورد دادن 9 خلاصه نمودن * سكوت توجه آميز

صفحه 14:
رجاع به خود #بی توجهی به احساسات فرد مقابل #ارائه راه حل ۴ذهن خوانی *پرسیدن سوالات زیاد و نامناسب آماده كردن سوال خود * قطع كردن صحبت فرد

صفحه 15:
لب نی لصا ۳( #زمان و مکان را در نظر بگیریاد #مشاهدات خود را بیان کنید. نگرانی خود را راجع به سلامتی دانشجو بیان کنید. ۴ پرسش درباره استفاده از مشاوره در گذشته و حال © خلق یک ذهنیت مثبت درباره مشاوره *پیگیر ی

صفحه 16:
نیاز به دوست داشته شدن توسط دانشجو * يرهيز از رفتارهای غیر حرفه ای #باقی ماندن در سطح ظاهری مشکلات *سرزنش کردن. قضاوت کردن © پرهیز از افشای اسرار دانشجویان ؟ اجتناب از ایفای نقش مجازات کننده * اجتناب از تحقیر و تمسخر

صفحه 17:
© اختصاص دادن وقت اضافی برای ب بعضی افراد ا اشتن احساسات قوى مثبت و منفى براى بعضى افراد © تمايل داشتن ن به ايجاد تماس فيزيكى #در رابطه مشاوره ى مراقب روابط دوكانه باشيد.

صفحه 18:

صفحه 19:
اهداف آموزشی: * آشنایی با احتلالات روانشناعتی * شناسايى به موقع دانشجویان آسیب پذیرو ارجاع به مراکز ‎gga‏

صفحه 20:
؟ افت بارز عملکرد تحصیلی و یا مشروطی ؟ نشانه های خود کشی:کلامی - رفتاری * اضطراب * گوشه گیری و اجتناب از تماس با اساتید و دانشجویان ؟ تغییرات بارز در لباس پوشیدن و ظاهر * انجام ندادن و یا تاخیر در انجام تکالیف درسی ؟ مشکلات جسمی همچون سردرد و سرگیجه © مشکلات تحصیلی و افت تحصیلی

صفحه 21:
XS ae #سطوح بالای تحریک پذیری تغييرات در خيلق (تنبككيني) و اترساناتت خيلقى بى نظمى در خواب إلى 8 #به خواب رفتن سر كلاس 9 إلى

صفحه 22:
تاد #اسیب زدن به خویشتن * مصرف بى رويه دارو * مسائل جنسى #اهمالکاری

صفحه 23:
اضطر اب

صفحه 24:
خوزه هاى نكرانى * خانواده © يلاي * امور مالى * روابط ‎gee‏ ‏* ازدواج ای روزمره * نگرانی های

صفحه 25:
Pa ee ‏ترا‎ #علایم شايع اضطراب ضربان سريع قلب لرزش مشکل در تمرکز تحریک پذیری مشکل در تصمیم گیری

صفحه 26:
دار ل ل كت *مشكلات خواب درد یا احساس ناراحتى در قفسه سينه * نفس نفس زدن #ززد خسته شدن #سردرد و سرگیجه # تغییرات دمای بدن

صفحه 27:
را ۲۳۳ * مى ترسم که مسخره ام کنند. می ترسم توی جمع دیده شوم. ۴ کمرو خجالتی هستم. * اعتماد به نفس ندارم. * آدم اجتماعى نيستم. * در جمع دجار ضربان قلب و تيش قلب مى شوم. * صحبت كردن برام سخت است. * وارد شدن تو جمع برام سخت است. * برام سخت است با استادم صحبت کنم.

صفحه 28:
۴ با آدم های جدید نمی توانم روبرو شوم. من آدم استرسی هستم افراد جدید را می بینم اینجوری می شوم. * فكر مى کنم دیگران از من خوششان نمی آید. * ترس از مسخره شدن دارم. * توى جمع هیچ کاری رو نمی توانم انجام بدم. #می تسم :کاشتباه کنم. ؟ جواب سوالات را می دونم اما سر کلاس می ترسم حرف بزنم * فى ترسم كه ديكران به من بخندند.

صفحه 29:
افسردگی

صفحه 30:
ترا تا خاص: افسردكى از دست دادن علاقه يا فقدان لذت © احتناس ناامیذی ؟کاهش انرژی ۴بی خوابی یا پرخوابی * يرخورى يا كم خوری * احساس غمكينى و يوجى * كندى حركتى

صفحه 31:
سب در 2 ؟احساس بی ارزشی © احساس گناه ذ كك خود کشی * ارزوى و فكر مرك و خوء

صفحه 32:

صفحه 33:
ل خاص: سایکوز * قطع ارتباط با واقعيت * توهم :درك كردن جيزى بدون وجود محرک خارجی *هذيان: عقايد ثابت و يندار باطلى است كه بااوضاع.احوال.شرایط و سطح فرهنكى و هوش فرد منطبق نیست. #رفتار عجیب و غریب

صفحه 34:
#جه احساسی از اين کارگاه دارید؟ *چه پیشنهادهایی برای بهتر شدن آن دارید؟ # چه میزان در شما انگیزه, آگاهی و مهارت ایجاد شد؟

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
29,000 تومان