مدیریت و رهبری

ارتباط میان اخلاق سازمانی و رضایت شغلی The Link Between Organizational Ethics and Job Satisfaction

The-Link-Between-Organizational-Ethics-and-Job-Satisfaction

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ارتباط میان اخلاق سازمانی و رضایت شغلی The Link Between Organizational Ethics and Job Satisfaction”

ارتباط میان اخلاق سازمانی و رضایت شغلی The Link Between Organizational Ethics and Job Satisfaction

اسلاید 1: ارتباط میان اخلاق سازمانی و رضایت شغلیThe Link Between Organizational Ethics and Job Satisfaction

اسلاید 2: عنوانارتباط میان اخلاق سازمانی و رضایت شغلینوعابزارمراحل استفادهاجراموضوعاخلاق و مسئولیتسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: با پیچیده‌تر شدن روزافزون سازمانها و افزایش میزان کارهای غیراخلاقی، غیرقانونی و غیرمسؤولانه در محیط‌های کاری توجه مدیران و صاحب‌نظران را به بحث اخلاق کار و مدیریت اخلاق معطوف ساخته است مدیریت اخلاق عبارت است از شناسایی و اولویت‌بندی ارزش‌ها برای هدایت رفتارها در سازمان. سازمانها با ایجاد یک برنامه مدیریت اخلاق میتوانند اخلاقیات را در محیط کار مدیریت کنند برنامه‌های اخلاق به سازمانها کمک می‌کنند تا بتوانند در شرایط آشفته عملکرد اخلاقی خود را حفظ کنند. امروزه مدیریت اخلاق یکی از زمینه‌های عملی مدیریت به شمار می‌رود که دارای رویکرد برنامه‌ای و چندین ابزار عملی است این ابزارها عبارتند از: کدهای اخلاق، کدهای رفتار، خط‌مشی‌ها و رویه‌ها، روش‌های حل معضلات اخلاقی و آموزش.رضایت شغلي نیز يكي از عوامل بسيار مهم در موفقيت شغلي است رضايت شغلي عاملي است كه باعث افزايش كارايي و نيز احساس رضايت فردي مي‌گردد. محققان رضايت شغلي را از ديدگاه‌هاي گوناگون تعريف نموده‌اند و معتقدند اگر شغل لذت مطلوب را براي فرد تأمين نمايد در اين حالت فرد از شغلش راضي است تركيب معيني است از عوامل گوناگون چه دروني مانند احساس لذت از انجام كار و چه بيروني مانند حقوق و مزايا و روابط محيط كاري سبب مي‌گردد فرد از شغلش راضي باشد.بنابراين سازمانها بايد از منابع انساني و مادي و … بهره گيرند و جهت رسيدن به اهداف تلاش كند پس دارا بودن اخلاق كار و تعهد بالاي كاركنان نسبت به سازمان و خشنودي نسبت به كار و سازمان، سرپرست، همكار حاصل مي‌شود كه از عوامل بسيار مهم براي بالندگي سازمان به شمار مي‌آيند. لذا توجه به این دو امر در سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف بسیار مهم و کلیدی می‌باشد زیراکه اخلاق و رضایت در شغل ارتباط تنگاتنگی باهمدیگر دارند.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطاخلاق سازمانی Organizational Ethicsکد اخلاق Code Of Ethicsایجاد رضایت شغلی Creating Job Satisfactionمزایاافزایش رضایت شغلی و بالا رفتن اخلاق سازمانی و کاری از مهمترین مسائلی است که در سازمانها مورد توجه است. کاربردهارضایت شغلی و اخلاق کار دو مقوله مهم و مرتبط بهم می‌باشند که سازمان‌ها می‌توانند در جهت افزایش هردو تلاش کنند.معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.ir مراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان