صفحه 1:

صفحه 2:
" عبارت است از فرایند انتقال پیام از سر رو ‎ns‏ ___ پیام مشابهت معني با معني مورد نظر فرستنده ایجاد شود

صفحه 3:
هواس وق امس لامرن جرا برقراري ارتباط؟

صفحه 4:
een ye ) ‏مخاطب (كيرا نده‎ ِ ay" *بازخوردس 1

صفحه 5:
* فرد با فرد / جهره به جهره - جلسات / گروههاي کوچک = = ۳( » گويندگي » بازي و...) » گروههاي بزرک تم

صفحه 6:
افو بوقو وچ وبا SS mercy ‏-ععمدتا آگاهانه و قابل کنترل‎ ۳ ere ee ee Do 43 Att'y = -عمدتا ناخود آگاه

صفحه 7:
5 انواع اشارات ‎eee. ee‏ ‎yea‏ چشم مددجو 5" تا

صفحه 8:
" طرح سوالات كنكاشي ا ا Listening 5 Observing ‏مشاهده‎ " Telling ‏گزبیان کردن‎

صفحه 9:
ا 0 0 7 د ا 9

صفحه 10:
كة بصورتككلامى يا غير كلامى ان ‎ey‏

صفحه 11:
نحوه طرح سوال دوستانه اتفاقی وساده اجتتاب از لغات تکنیکی و پیچیده . طرح سوالات فراوان در یک زمان دا ‎(eae‏ ‏دح هادر مراجعه كنندم ۰۰ سح

صفحه 12:
۳ ل ل ۱ * پرسش های بسته تمّایل به محدود کردن بحث دارند اما ! _مى توانند براى درياقت اطلاعات استفاده شوند ۳ = a ‎ee‏ سوال بدون قضّاوت

صفحه 13:

صفحه 14:
" استفاده از یک یا همه حواس برای بررسی چیزی- ءتا بتوان درک و دانش بهتری نسبت به آن بدست = آو را د

صفحه 15:

صفحه 16:
سس سس -در ارتباط بین فردي » گفتن عملي است که توتظ منیع براي به زبان آوردن يك عقیده » يک"نظر ».احساس يا واقعیت

صفحه 17:
‎re Pe eS‏ افکار » عقايد » نظرات ‎ree‏ ‏دلایل » توضیحات

صفحه 18:
ثه اطلاعات ‎col 5‏ زر لا ( حعه کننده عيدو ادعاها حمایت از گفته ها » براي ۱ = 2 حل تناقضات / قصورات ابرقراري تفا om 36

صفحه 19:
* وضوح موضوع مطرح شده * مناسبت ‎PEE See‏ a

صفحه 20:
* سازماندهی بحث آذت سور ف ته هدف ‎en‏ ا بهتر» ل خلاصه ها ى جامع اس سم رتست با ميك

صفحه 21:
‎are 2‏ كارشناسى » بيطرفى و هدفمند ‎es‏ ا « ‎(Sai5 4) Sys‏ ‎Ee Sere‏ ‎— EN en Wee IETS ۳۲ ‏وو ا تت‎ ‎2 BOS lias

صفحه 22:
pee eee ee errs ‏انجام آنها تمرین میخواهد‎ * * تضمین موفقیت در امر تغییر رفتار است 2 أنجام ‎ea‏ ۲ Se

صفحه 23:

صفحه 24:
* همیشه مخاطب خود را بطور دقیق به خصوصیات او توجه كنيد صرحت فردي سس 5 ‎io Se‏ 9 #القتصلدي 9 فرهنگي به اعتقادات ورباورهاي او توجه کد 6 دکتر ناصر محمدي

صفحه 25:
ص 255525 = ‎ae‏ ‏براي يادگيري چه مطالبي مراجعه کرده است و شما انتظار دارید بعد از اتمام برنامه آموزشي به چه دانش ها . مهارتها و با ا بگیرد LIAS

صفحه 26:
در تدوین اهداف ‎a>‏ تكاتي باید ر. ‎Mg eo cE, al‏ 2. فعل داشته باشد 3. معيار برائ"انذانزة كيري داشته باشد 7 شرایط تحقق فعل مشخضن گردد LIAS eo

صفحه 27:
شرایط تحقق فعل مشخص گر دد : SOLES م6 دکتر ناصر محمدي

صفحه 28:
تعیین محنواي آموزش ‎٠‏ جه مطالين را ‎VEE oT AFIS yb‏ " تعیین روش آموزش ‎ls JES] slp‏ ررتر نت لت [ ۲ تعیین رسانه ها 7 آموزشي ae 75 ‏واستارن"‎ دکتر ناصر محمدي. cr

صفحه 29:
Silsbee — ‏محتواي آموزش‎ ‏جه مطالبى را بايد بدانند ؟‎ .1 ‏جه مهار تهابي.را بايد كسب كنند ؟‎ 5 ‏باید اعتقاد پیدا کنند.؟‎ ۳ 5 4. جه 22 0000ل LIAS

صفحه 30:
ببس« چا ا 000 ۰ دانش به,تنهایی باعث بروز رفتار مطلوب نمی شود ‎drole Alids 7 glace ules! ys ="‏ ۳ 0 - parva?) je ‏ا‎ = ‏اسم‎ oe revs rr ee aad ee

صفحه 31:
0 0 كم 57 one 0 Rev pyre yes Ys Bee CeCe eee <I e)e ‏ف‎ ‏ا ال‎ EW gig are bea] py ey = *

صفحه 32:

صفحه 33:
‎fee 1‏ ۳ دنر لیالد ‏22 فش): << کنند چون باور ندارند! ‎10 RP ears ‎en‏ شین نگرش به آموزش تعایل وگرایش فرد به انجام عمل بیشتر می شود ‏۴ + حور ۰ ‏سرا لت لسن سس هن محرک های محصط 107 ‎ ‎

صفحه 34:
مفشك (حتی یکبار سیگار نکشید) - لا 95 ‎a‏ زیانیان(نمی تنس رم خودرو و = وروی تسس رم

صفحه 35:
CSUR 8 ‏کنید‎ " تغییر تگرزش,به زمان نیاز دارد وسنجش آن

صفحه 36:
‎eee ۹ ee ۳‏ هیچ آموزشی بدون وجود رسانه تکقی ۳ نمی یابد ‎ ‎ ‎

صفحه 37:
‎rere‏ جر 222 22 تآ انتقال ‏“ارسانه در معناى عام يعنى وسيله نقل و انتقال اخبار» ‎Cle aha La lay‏ ‏"وسایل یا پل های ارتباطی بین فرستنده و گیرنده پیام ‎"aa ak da Real ESBS) ‏پیب‎ 7 SS ‏تت نده ا‎

صفحه 38:
ی ند ‎a‏ = ۷ رسانه های ارتباطی زودگذر: - در توح يرجم » رسانه هاى رمزدار ‎a‏ رسانهی‌های مانا : رسانه هایی متشکل از اشیاء ‎penton)‏ ‏را ع سای ؛ فلش هاو زرتلفیق دو یا چندریسانه"منل تلویزیون تسم

صفحه 39:
۶ ‏نحل لد طصب مرزجن‎ « Is" at, ‎CA pre‏ ی و زب سس در محيط آموزشى بوجود آورند كه تحت ‎ol‏ شرا 8 يادكير ی ۳ ‎ee = Pye ee

صفحه 40:
تر لفك انتخاب رسانه ما ی آمززشی سس - 9 7 سوه آلوزشی es 7 ۳ 74

صفحه 41:
كه — ا ل ا ل دار ‎ype bt‏ ا ‎eC‏ | PVR ERP KEIN PNT ree rr Pl الکترونیکی ا 0 یت در ۳ اف

صفحه 42:
7مواد نصبی : پوستر ۰ عکس » استیکر؛ تمودار و,.. سس “مواد نوشتارى : يمفلت ‎٠‏ ليفلت » بروشورءكتاب و ... اا ا ا 0

صفحه 43:
”انتخابى بودن نوشته ها يا ترسيم ها سس پاک کردن,نوشته های قبلی بدون ارتباط با موضوع

صفحه 44:
Waa ‏ل‎ = نخته و( ا ۷ Sree eee 500 ‏لااستفادماز‎ any اوس 1 ۱

صفحه 45:
پارچه های پرزدار و با پارچه های ضخیم و کرک دار ماهوت . نمد» مخمل کشیده شده برروی صفحاتی از جوب يونوليت » فلز و ... 4 ‎FEW eee Ness ero De ie =‏ کت ۳ ”توجه به انداززه: تصاوير در هنكام نصك ررق

صفحه 46:
توجه به فراگیران در هنگام صحبت كردن ‎a=) 2‏ 0 هنكام نصب تصاوير بر تخته

صفحه 47:
" محلی برای ارائه اخبار» اعلاتات بصری (عکس هاء چارت ها نقشه تمودار‌ها؛ 1ك ارائه محتوا"تز"تلكت نكاه

صفحه 48:
حت 55 توازن و 2-5 955 كك آموزشی بکار گرفته شده 5 6 0 » نظم » رنگ » فضاسازی و توازن در چیدن مواد زمین

صفحه 49:
a eg rs preach eRe ‏الذي‎ 0000 ‏و سمبل هایی برای انتقال پیام با 9 هدف:‎ ‏”اعلام رَُوَيْدَادهَا و برنامه هاى مهم‎ "ale ‏77مزاررانه توصیههای,مفید و اطلاعات,لا‎ ‏یک موضوع‎ ‏“تشويق به أنجام يا نهى از انجام يى كار‎

صفحه 50:
‎eal me or ae‏ سور وت ۱ 00 7 استفاده ‎ATE aero)‏ امکان ایستادن در مقابل پوسترهای چند نظری محافظت پوسترها,از,عوارض طبیعی تعويض هر 9 ‎ ‎

صفحه 51:
7 اج “داشتن تنها يك ايده يا بيام برای به تفکر. واداشتن مخاطبین ا ا تصاویر یا سمبل های قابل درک برای بیسوادان ۱ ‎RY os one eS ae‏ 7 شد 000

صفحه 52:
فحت ۳ 4 سس Geer act a ‏تیک‎ 95 carry al Fee ri eee ‏ا‎ ‎— a

صفحه 53:
‎ee‏ ال رات در بسیچ های آموزشی ۲ ۳۳ ‏وين تا " 5 تسیر = تراکت : نشریه ای تک برگی در قطع 96۴) . برای ارائه ‎Aut‏ های بهداشتی » نصب در جای مناسب ‎020 ‏ا‎ ie ‎5-500 ‏ا‎ a5 eae ‏ا 1 1 ‏2 استفاده براق بی اسوادان ‏كلاس رسا ‎ ‎

صفحه 54:
“ه60 ع برنسى براى هر جلسه سختوائن ب ‎ARR‏ از ‎BS‏ ات ‎TS‏ تأه و ساده ”بدون خط خوردكى و از نظر املايى تميز و صحيح و مرتب ل لل 2 2 —_ —_, *

صفحه 55:
<< ea ‏ارائه تنها یک موضوع در هر طلق‎ EUS cae bao 52 5 bs © W'Slan ) GLUS las jf ealitil”

صفحه 56:
Cer Se ree ee ‏"خاموش کریدن اورهد پس از نمایش یک طلق» در هنكام‎ ‏لا‎ ‎Pan ۱ ‏ل‎ ‏ایستادن ۳۰-۳ دستگاه‎ 7 re

صفحه 57:
"#به کار گیری تنها یک ایده در هر اسلاید ...سس 20# ا ا ل 0 ققد كا عر رجا ياست

صفحه 58:
تسس سس و تکرح استفاده أ رل ۱ ‎an‏ 3 37 00000 1 ‏ا ل‎ haa استفاده از 2 لغت یا کمتر در عنوان 00-6 ۱۰۲۰۱ )5 نمودار به < ۱0 >

صفحه 59:
کته از حائیه اد ۱ ۱ /نمایش"هو اسلاید در کمتر از يك دقیقه ‎eee eeprom reve‏ = corer etnias *

صفحه 60:
7 کلیه ادوات و اشيايى كه ‎ac‏ 8 رسانه ‎a ana‏ تفهیم بیشتر و بهتر موضوع آموزشی به فراگیران بکار - می روند ۱ ie Rr »آمورش بدون و. ‎Skee‏ ۰ ع لت ‎poe‏

صفحه 61:
يروزكتور و اورهد Fraps " تنخته,های,ماهوتی وبديو ۳۳

صفحه 62:
انتخاب رساند و مواد اموزش 8 1 SSS Ss ae Cope Tee ‏انتقال مفاهیم لازم و ضروري بوده و باید از اثتقال انها‎ 1 )1( ‏اطمینان حاصل کرد سح اسن‎ FOr ‏زر زر‎ ‏ار منت‎ =a ERC 1 By a ‏ل دانش‎ LIAS 66

صفحه 63:
انتخاب رسانه و مواد آموزش 5 1 1 بلس رل 1 اهداف درس را بنویسید تر ‎pe eee lee)‏ مت کنید لك رت

صفحه 64:
بكاركيري رسانه و مواد اموزش ل" " محتوا 2ك 0 تب * قبل از كلاس حتما تمرين كنيد ضعف هاي تدريس را رفع كنيد " از وجود و سالم"تودن تجهيزات و مواد كمك آموزشي اطمينان بيدا كنيد SSS ee LIAS oa

صفحه 65:
ممكن است در يك كلاس درس و يا يك برنامة ‎Tol)‏ ا ا ران آ 0 ا وك ده 2035 ترا ماو

صفحه 66:
آموزش بزرکسالان از آموزش اطفال تفاوت دارد = * شركت كنندكان در كلاسها از دانش ‎٠‏ تجربيات و باورهاي مختلفي برخوردارند ۰ باید كاري,کررد ,که مشتري به یاد گيري ترغیب شود ‎eed‏ اسر بايد مورد احترام قرار بكيرد —— باید در زند گي ‎es,‏ ‏* بايد با تجربيات شترّكت كنند كان ربط داشته باشد : Pooper) ‏هه‎

صفحه 67:
‎Se‏ رت * برخورد باید منطقی و صادقانه باشد * باید آنان را به تصمیم صحیح هدایت کند " آنان خود بايد”ززوش صحيح را انتخاب كنند ‎HCE a] CaS ae‏ ا ۱ ‎— 3 ‎3d oe by Secs ‏ار‎ ‎

صفحه 68:
اا از 1 * _برنامه باید دو خصلت آموزشي مهم داشته 0 بآ 1. از امکانات موجود به نحو شایسته استفاده شود 2 باید برنامه درست اجرا شود ۳ 7 و

صفحه 69:
ا ا ا ا ل حاصل كرد 2 باید در حین برنامه و تدریس برنامه را بنحو صحیح مورد بررسي و ابي قرار داد رو از اجراي کامل برنامه اطمینان پیداکرد 3 باید تحقق اهداف مورد ارزشيابي و اطمينان از كسب دانش و 1 نت ی اموزش جَويا شد Pooper) 990

صفحه 70:
ل و ‎Ss‏ سح ‏..* هنگامی که می بینید ؛ به خاطر می آورید ؛ ‎ ‎۲

صفحه 71:
۱ a

صفحه 72:

صفحه 73:
ra 9 ‎ane 0‏ جايى كه دانش ونكرش ومهارت عملى هيج كارى نميكند ‎

صفحه 74:

صفحه 75:

صفحه 76:
*هر یک از روش های آموزشی به -- ‎en‏ ارت ‎SL ree‏ 9-0۳۳۳ هاى سیب ‎ee ae‏ ‎are‏ یت

صفحه 77:
ش مو = 5 ‎ete‏ ‏۱ 3 رس وج هد ۲ د نظر در انتقال ‎pret oe vi ge! 2‏ اهداف ع مور ۳ ‎PPC‏ ed Cee = ‏و علمی,ر‎ — en eet ws

صفحه 78:
تعداد فراگیران ست — " مدت زمان اجرای آموزش * سطح آگاهی,و دانش فراگیران ٠ ‏“تجهيزات اموزشى مورد نيان‎ ١ ار سس( طول دوره آمورش

صفحه 79:
Fj yo) ‏انواع رزشس ماي‎ a - See (OSes at eae CEO Be NC BAS Pere ee as *" مياحثه كس ‎GaN‏ ‏ا ا ا ا ۹ مس با دید 5 0

صفحه 80:
-اين نوع آموزش براساس کلام و

صفحه 81:
توانایی مربی در برنامه ‎rer‏ فراگیران در راستاى اهداف آموزشى * ا ا مدت کوتاه ۱ 3۳ eles ‏هبدن‎ ل

صفحه 82:
و فعالیت کم فراگیران = دشواری در یادداشت برداری و توجه و کوشتانن همرت ۳۳ ‎a‏ 3 35 خمودكى و خواب آلودكى در فراكيران اكر مربى فعال و محرى 220/010 000009 ens) 1۳ ار بر ‎Sr‏ ‏دس رت مس سرت مى موفق بت ۱

صفحه 83:
‎eee ene) See ek‏ ۳ سح ل .را لد ره رال ‎le a ee Ree) ela Ne ‏ع‎ ‏ات سر فرزید و فقط نکات ضروری را ارایه کنید ‏مثال هايى با كلمات,ساده و مرتبط با فراكيران بزنيد و استفاده كنيد. ‏در ابتدا و انتهاى جلسه , خلاصه اى از موضوع را ذكر كنيد ‏= لكرج اق رج حص رصي ‎Sal‏ ‎ ‎ ‎ ‏آشت پودارت -— ‎owes ۳‏ در ‏روش سخنرانی به تَهاني روش کافی و خوبی نیست و باید آن را همل نا ساير روش هاى اموزشى استفاده كرد.

صفحه 84:
انرون دكا دوع افكاليت سوج سداد كه ددر حي ردك ع نس ار پرتحرک می باشد.

صفحه 85:
ion my Hr ‏لي ا‎ 5 ‎ia. 01711‏ بش و الجر ارا صر رن سو ايل . ‎ ‏ا ال 00 او پآ« تس ود ‎ee (CCK‏ ‎ ‎ ‎ ‎Se ae ۱-۱ eRE eres 0 ‏یکیو‎ ‏دانش متتقل شوه تا مربی بتواند مهارت فراكيران ياد دهد.

صفحه 86:
= = ‏ا‎ ‎= ‎=. ‎a. ال ‎eee Neer‏ تك لسن ‎tl) as ee)‏ رز درک یی امکان اررشیابی و بررسی مهارت های عملی فراگیران امکان تکرار و تین توسط فراگیران ايجاد فرصت براى فراكيران به منظور شركت در

صفحه 87:
" وقت كير است 2 عدم درک صحيح فراكيران و برداشت غلط 0 Re BY ee are Ce Secs Dp ‏کی ترس‎ اک تعداد, فا گیرران OPC ORNs. sknete ناد باشند احتمال زواستتک

صفحه 88:
‎aaa a:‏ ار شرس تجهيزات كافى و لازم سس ‎ ‎ICL ne ae‏ ال شر خر ر سر( کر ۰" امکان مشاهده آسان برای همه فراگیران * آرایه توضیح علمی همزمان با نمایش عملی توسط مربی * امكان مشاهده نمايشن:ان زواياى مختلف ‎Lem‏ ‎SS ‏رل لت سف‎ ‏ای ‏ل حيمي ‎se a‏ ‎ ‎ ‎ee ee ‎ ‎۳-۳ ‎ ‎

صفحه 89:
‎crore Tire‏ ش از مرب مربی صحبت.---- می کنند. اغلب خوب است که فراکیران ا بصورت,گروهی مباحثه کنند ‏سس سس

صفحه 90:
en _— ‏سس سب جح‎ a = میاحثه در گروه کوچک با بزرگ رت ر مش ‎NB SIS Ie nee)‏ ا م 0 ‎scat rae MICA ce‏ کرت سر ‎a)‏ تاد آسانشر وروانتر کرده وآنرا هدایت کند و مراقب باشد تا بحث ان مسبو خود خارح نشود .یرای فراگیران فرصت فر ‎a‏ مس شخصى حو اللي مت فراكيران ارّتبّاط موثر برقرار كند.

صفحه 91:
انتقال مطالب آموزشی زیاد در زمان کم ...سس ‎oe cee‏ ال ‎RUE YS‏ . * مشارکت فعالانه,همه فراگیران در فرآیند بادگیری . “ارتقائ مهار تهاىآكِرّفرَارى:ارتباط و مهارتهاى كلامى در — Os ‏بت فراکیرآن بوا : 12 جرب بك‎ ares در موضوع درسی

صفحه 92:
رل رب سر ‎eo‏ را فراگیران از بحت وموضوع خارج شوند ‏6 را ‏شر کته نکنند ‏اد 5

صفحه 93:
‎Rm ec Ree TC oa‏ تست( مسائلى دران عنوان مى شود و مورد بحث و بررسی دزا رف یگدید که ممکن است برای فراگیران مبهم و سوال برانگین باشند ‎ae‏ ار ‎Ca‏ ل ا ل ‎aR‏ ‏| 0 ‎cast‏ وت مس( زر رم ‎we‏ .

صفحه 94:
مربی میتواند از قدرت عملکرد و شناختی که توسط فراكيران = بدست آمده.آگاهی پیدا کند. تسس * فراکپران قادر به تمرين در موقعيتى بسيار نزديك به وافعيت مى تفس بیشتری دزمان مواجهه با واقعیت پیدا می کنند . ۳۳۳ eee Lan eal ee oe نامه i * ايجاد حس همكارى و ارتباط و و اكنش متقابل ميان فراكيران

صفحه 95:
نتواند. نقش خود را خوب ایفا کنه موجب شر مساوی و از بين رفتن اعتماد به نفس وى مى شود . لالد ——— ‎OR ear eee Sort ee Nee Yer ne eters oe‏ ‎Pee NRC Cpe RES)‏ ا 3 ا ‎raR PD i Sr‏ | در سر نز — ار مد ررب .باس ال خر رح شرس کر اهداف, شی, رات الشعاع قرار ده دهد وان تب ‎wy ere ag‏ نداشته باشتد ۰« =‘

صفحه 96:
ae ‏كت‎ Speen een ee ier er oe ee rere ee ere ‏مناسبى براى اموزش مردم مى باشد مانند تعزيه خوانى و شاهنامه‎ ‏خوانى و....) . ذكر داستانهايى از بزركان ؛ حكما يهلوانان روش‎ ‏مسرب رای آشنايى كودكان با شيوه هاى‎ pee uke: ‏صحیح زندگی است دااستاری رد۷ درل 1ن‎ * TL asd dale 55 en ‏خو‎ y ‏كاه با ارزش انتقال‎

صفحه 97:

صفحه 98:
درت زياددر ايجاد انكيزه. نكرش جديد و ييدايش وبروز _ رفتارهای مطلوب تس سس * درك بهتر ارزش ها و تاييد باورهاى درست و نفى باورهاى غلط * فراهم آمدن شرايط مناسب براى فراكيران در فهم باورهاى حي كرفت زار ره رن ردب کب رت مر — 0 ۳ ‎ee erie rs‏ فراکیران و نهایتاایجاد رفتار مطلوب.

صفحه 99:
" * وقت گیر است. سح ككس BW ee tne eT ee ee ‏ار‎ NC) or 6) or PTO oN) Greed a) ‏عانق‎ FES a per CON Keay Bets PEs ea) EWN RC eo 5-5 عر كعات روك يميد و قدرت تحلیلوتصور ۳ در مربیان دارد.

صفحه 100:
و قادر مي 5 ‎Seer eer‏ را تجربه كنند و از نزديك با ان اشنا شوند و انرا تجربه اي و اب ۳ صحنه های باقیمانده,از ۸ سال ‎ae‏ مقدس که ی 32 ‎ent 3‏ م

صفحه 101:
goalie j ‏د‎ و آموخته های فراگیران و جامعه اطمیتان حاصل ‏ كنيد و از فراكيران انتظار داشتة تاشيد- يعدا بتوانند در جامعه بکار بیندند . بازدید از صحنه ب» فراگیران,فوصت کسب تجربیات فراوانی از برسند

صفحه 102:
* ایجاد اعتماد به نفس بالا در فراگیران کت و خی وال اب سور ریت ای افزايش مهارت ها و ايجاد نكرش عميق و بروز رفتارهاى مطلوب ۳ تماس نزدیک,وملموس با واقعیت ها " انس گرفتن قراگیَرَانَ با فعالیت و کار و توسعه تجربیات ایجاد ‎aca‏ تن اهزاین

صفحه 103:
‎entre rey)‏ ا ا دارد ‎1 REM OLN EPC ne ene RPC E CN arn) . ‏تعداد فراگیران کمی را می توان به همراه برد‎ ‏دتشوارى در نقل,و,انتقال ‏* ایجاد انتظارات زیاد در رت ‏1 تون یت ‎ee‏ ‏۰ اتلاف وقت: سرخوردكى فر ‎POM, asl: 9, SOD 30-5‏ ‏* احتمال انحراف مسیر آموزش (طرح مسایل جانبی از سوی مردم 2 ‎

صفحه 104:
بر سس را ار سر سس تسس سس یق فرآگیران در خلال بازدید از صحنه ها , به دنبال کردن روش های دیکر 00 سحب تبراق براى جمع بندى يرسش و ياسخ هايى كه در بازديد صحنه هاى واقعى ‎Caan‏ 2 حاضر در صحنه( مردم مسئولین و.... آدر کمک به فراگیران در جمع آوری ‎a‏ ‎. ‏دیدار مجدد از صحنه ها بمنظور پیگیری فعالیت های ویژه امکان پذیر باشد‎ * ‏خلاصه هابى از بازديد فواكيوان به منظور دار رد بر ‏تهده رد اس ‏مریم بر وليك درباره آنچه اتفاق افتاده و آنچه که می ت بازد: ‎ ‎ ‎ ‏ن انجام داد . پس از مرا شده . صحبت نمابيد و از فراكيران بخواهيد راه حل ارائه نما ‎

صفحه 105:
ا ا ا 71 آنها » شرايط يويايى و يادكيرى فعال را دركلاس ايجاد مي نمايد و بِدَينَ طريق مى تواند يطور سريعى به بررسى وضعيت علمى و ميزان يادكيرى آنها يرداخته و مى فهمد كه فراكيران جه جيزهايى را مى دانند و جه جيزهايى را نمى دانند . نكته جالب ا ا 7 ات در روش سوأل وجواب بايد احساس آزادى و ارامش نموده و نبايد احساس كنند درصورت ا مورد مواخنه قرار می گیرند . 3 2 فراگیران به تفکر اننتوا بارى جر ماو :مسق Jes 2 eer 0 0 ۳

صفحه 106:
۰ * افزایش سرعت یادگیری — ۱ 3 eye ESN ‏ل‎ eee ‏دانند‎ نوت سمارتبای نکر تست ?2 مفاد ‎GIs‏ ‏|" تشويق فراكيران به مطالعه بيشتر

صفحه 107:
ظ * کناره گیری برخی از فراگیران عقب * هدر رفتن زمان * دلسردی و ناامیدی فراگیران زمان پاسخ غلط ا ل ل ا ا 2 * طولانى شدن سبواك:ؤ :جواب و خارج شدن كلاس از كنترل

صفحه 108:
De ie AP " آموزش چهره به چهره جزء بهترین ‎pee Sy Alot)‏ را ‎wot) =‏ و[موزش گیرنده,به,طی ‎et er aren ray ce‏ ‏تکدیکر ارتتباط برقرار می کنند

صفحه 109:

صفحه 110:
* احترام به فراگیر سح * وقت كافى جهت مشكل مطرح شده از طرف فراكير اجازه سوال به فراگیر در حین آموزش ۳ ۰ ارایه توصیه های مشخص و دقیق و مرتبط با شرایط فراگیر 5 ات سا فراكير و و شمرده صحبت كردن ۳ ‎in‏ ات ۱ ۳۱( ۱۳ 3 > ‎ ‎ ‏* سول ریب مور مب امین از درک یحور ‏* تعیین قرار ملاقات بعدی با فراگیر برای پیگیری مشکل او

صفحه 111:
* الف- ارتباط غیر کلامی _ = * ب- گوش کرد فعال ۴ ج- ارتباط کلامی

صفحه 112:
غیرکلامی شامل تمام شیوه هایی است که مردم از طریق آن با یکدیگر ارتباط برقرآر می کنند که مقوله های ال ارتباط غیر کلامی عبارتند از : ‎Se enka‏ رز 50000 م ا ‎eRe ec SS ore eek)‏ a PO ocr ra Kr CORNERED IE (CPL) oN xy ‏رد‎ ear Sie] eT سر در كمى * حركات دست و سر: بيان توافق با عدم توافق ۳

صفحه 113:
‎aly‏ برای آموزش بهتر به > فراكيران و مر‌اجهان. سح ‏* گوش کردن یک فرایند فعال و نه صرفاً شنیدن کلمات و گوینده. تفکز لا آمورد یک تجربه مشابه» برنامه ریزی در مورد آنچه بعدا مّی خواهد بگوید» 9 ‎ ‎ ‎ ‏ول آموزث صحت کردن؛ توجه نشان دادن تشو ۱

صفحه 114:
‎CONS Ce ECMO) CeCe Ce‏ رات = متقاعد كردن و درك متقابل هستيم. برای آن که تلا ی ما اس 2 ‎Sm ‎ER ‏ور‎ ‏منش <= ۳. شور و علاقه‎

صفحه 115:
ىت ‎rs‏ تحص 3 مدرسه [ ‎ace err‏ ‎ae 55 2 59‏ ‎ens 1 ۱‏ ۳ ‎i 8‏ و ی ختاه ‎ey‏ ‎١‏ درختان و در 5 تكب ‎i‏ ترتيب 3 ارايش. و تر مسد ۳۳ گویش. ربان و کود ۳۴ زیان

صفحه 116:

صفحه 117:
سس 4 = = = سح ۳ ۳ مهارت ها واکنشی ( بازخوردی

صفحه 118:
‎sa eS —‏ = = اا ا ات ل فراکدرآن می دهد. ‎۳ ‎

صفحه 119:
حرکات صورت و بدن * قیافه 9 ۳ 0۳ ل 0 السك ”

صفحه 120:
استفاده از زبان پیچیده به جای زبان ساده و محلی.-. وجود سر و صدا و شلوغی در فضای آموزش 7۳ طولانی,پودن جلسات درس تعداد بنش از خد فراگیران 00 ل - _ و( ار زر نت 000 تسایس در جرک ارتباط

صفحه 121:
الف - شعر . بازی . داستان سرایی , لطیفه . معما ۱ Rec OMe RecN LEC) rea [emer DCS

صفحه 122:
ب - آنهایی که خجالتی هستند ل ا ‎ae)‏ 2 0 22 0 00000 مجادله يطلبند. = mi ‏كه ذ‎ Pree) 2 weet 2 = لا 5 ز - آنهایی که دوست دارند کلاس را از موضوع و بحث خارج كرده و ان را مختل سازند. يكنند همه جِيز را

صفحه 123:
* اغلب فراگیرانی که در محیط کلاس مشکل سان..-- هستند انهایی هستند که ساکت و خجالتی اند و با ۳ ‎oD) eee‏ 0 سیر ‎oS Se‏ ۳

صفحه 124:
Seren ‏ا‎ meer oo ‏ین‎ og ON ee INC ‏ول‎ ‏الف - گوش کنید‎ 7 ال

صفحه 125:
ده گیوان هعي مثل هم نت یچ هیر ستاو سح ‎ee Cer)‏ ار از فراكيران در بادكيرى كند هستند ودر درك مقاهنة تربع نميباشند " برای این دسته باید وقت کافی جهت بحث ا 00000 " لازم است فراگیران بدانند که به آنها توجه داردد ‎On Wee eee Wee)‏ 00

صفحه 126:
0 انكيزه دار ياشد . ب )انكيزه موحت تمايل به شركت در 1موزرش ‎a‏ رن

صفحه 127:
الف-ملاحظه و احترام »..ب-كاردانى وابتكار مس .

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان