سایر ورزشی

ارزیابی استقامت قلبی تنفسی

esteghamt-ghlbi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ارزیابی استقامت قلبی تنفسی”

ارزیابی استقامت قلبی تنفسی

اسلاید 1: تهیه کننده:شهرستان ...سال تحصیلی...

اسلاید 2: چگونه استقامت قلبی تنفسی خود را ارزیابی کنیم؟

اسلاید 3: تعریف استقامت قلبی- تنفسیآمادگی دستگاه قلبی-عروقی-تنفسی عبارت است از قابلیت دستگاه گردش خون و تنفس برای هماهنگی با فعالیت مورد نظر و توانایی برگشت سریع به حالت اولیه پس از انجام کارتوانایی بدن برای مقاومت در برابر خستگی در ورزش های طولانی است و همچنین بازیافت سریعتر بدن بعد از تمرین با مسابقه

اسلاید 4: اصل VO₂maxهرکسی بتواند اکسیژن بیشتری مصرف کند بدن او کارایی بالاتری داشته و در برابر خستگی مقاوم تر است.اکثر افراد در حالت آماگی کامل معمولا قادرند حرکاتی مانند بالا رفتن از پله ها را بدون تغییر رنگ چهره و یا مشکلات تنفسی انجام دهند، یا قابلیت انجام مکرر حرکاتی مانند پیاده روی ، دوچرخه سواری و دویدن را بعد از مدت کوتاهی استراحت داشته باشند.دقیقترین عامل اندازه گیری این قابلیت معمولا میزان حداکثر اکسیژن مصرفی است مقدار اکسيژني که در اوج تمرينات هوازي در بافت هاي بدن به مصرف مي رسد و Vo2 max نام دارد. واحد اندازه گیری حداکثراکسیژن مصرفی با سه واحد: لیتردردقیقه ، میلی لیتردرکیلوگرم وزن بدن در دقیقه و یا میلی لیتردرکیلوگرم وزن عضله در دقیقه بیان می گردد.

اسلاید 5: از نظر اکثر مربیان آمادگی جسمانی، استقامت قلبی_تنفسی، مهمترین جزء آمادگی جسمانی مربوط به سلامت می باشد. همچنین از استقامت قلبی_تنفسی به توانایی بدن در تهیه و فراهم آوردن اکسیژن براي عضلات فعال براي مدت طولانی نیز یاد می شود. این توانایی به این صورت مشخص می گردد که فرد آماده نسبت به فرد غیر آماده از نظر قلبی_تنفسی توانایی انجام کاري را با شدت بیشتر و خستگی کمتر دارد. فرد آماده با خستگی کمتر کار بیشتري نسبت به فرد غیر آماده انجام می دهد. به علاوه، بعد از انجام فعالیت، فرد آماده زودتر از فرد غیر آماده به حالت اولیه برگشته و خستگی اش برطرف می گردد.اهمیت VO₂max

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید