مهارت‌های شخصی

ارزیابی سوانح در آتش نشانی

s.m-

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ارزیابی سوانح در آتش نشانی”

ارزیابی سوانح در آتش نشانی

اسلاید 1: ارزيابي سوانح1تهیه و تنظیم : محمود رمضانیان کارشناس مدیریت سوانح

اسلاید 2: ارزيابى Assessment فرآيند تعيين اثرات يك رويداد يا يك بلا در جامعه ، احتياجات فوري و اقدامات اضطراري براي نجات و حفظ جان بازماندگان و امكانات مورد نیاز جهت تسريع در جبران خسارات و توسعه. ارزيابي ،يك فرآيند چند قاعده اي است كه در مراحل مختلف كار و در مميزي محل وتخمين و تفسير اطلاعات بدست آمده از منابع مختلف و در مورد زيانهاي مستقيم و غير مستقيم و اثرات كوتاه و دراز مدت بكار مي رود. ارزيابي فقط تعيين نمي كند كه چه اتفاقي افتاده و به چه كمك هايي نياز هست، بلكه هدف كمك و اينكه چگونه مي شود كمك هاي مناسب در اختيار قربانيان گذاشت را هم تعيين مي كند. براي انجام ارزيابي لازم است هم به نيازهاي كوتاه مدت و هم به گرفتاريهاي دراز مدت توجه بشود .

اسلاید 3: ارزيابى خطر Hazard Assessment فرآيند برآورد احتمال وقوع يك پديده بالقوه مخرب با شدت معين در زمان مشخص (تجزيه تحليل و يا برآورد خطر) ارزيابي خطر، تجزيه و تحليل سوابق تاريخي رسمي و غير رسمي و تفسيرتخصصي نقشه هاي موجود عوارض طبيعي زمين، زمين شناختي، پستي و بلنديهاي سطح زمين، آب شناختي و استفاده از زمين، را در بر مي گيرد .

اسلاید 4: ارزيابى خطر احتمالى Risk Assessment فرآيند تعيين ماهيت و ميزان زيانهاي ناشي از بلايا كه قابل پيش بيني در مكانهاي خاص و در طي يك دوره معين باشد. ارزيابي خطر احتمالي شامل تجزيه و تحليل و تلفيق اطلاعات تئوري و تجربيمورد نظر است. اين اطلاعات عبارتند از: احتمال وقوع خطرات شناخته شده با شدت وقدرت معين درهرناحيه(کشیدن نقشۀ خطر).پيش بيني زيانهاي طبيعي و كاركردي كه به هر عنصر درمعرض خطر، در هر محل و در اثر هر يك از خطرات بالقوه مصيبت بار وارد بشود (تجزيه تحليل آسيب پذيري و برآورد زيانهاي پيش بيني شده).

اسلاید 5: زماني كه حادثه اتفاق مي افتداطلاعات1- اطلاعات درباره اينكه چه سانحه ای اتفاق افتاده2- ميزان و بُعد سانحهتهیه نقشه ها و اطلاعات1-تكميل كردن اطلاعات اوليه2-تماس با مناطق مجاور براي كسب اطلاعات

اسلاید 6: آيا به پشتيباني يك تيم ارزيابي نياز است ؟نیاز جمعيت محلي منطقه آسيب ديده براي پذيرش تيم ارزیابدرك شفاف از نقش تیم ارزيابي و هماهنگي درك صحيح از خطوط گزارش دهي و ميزان اختيارات تيمزماني كه حادثه اتفاق مي افتد

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید