مدیریت و رهبری

ارزیابی عملکرد مدیر Manager’s Performance Appraisal

Managers-Performance-Appraisal

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ارزیابی عملکرد مدیر Manager’s Performance Appraisal”

ارزیابی عملکرد مدیر Manager’s Performance Appraisal

اسلاید 1: ارزیابی عملکرد مدیرManagers Performance Appraisal

اسلاید 2: عنوانارزیابی عملکرد مدیرنوعابزارمراحل استفادهاجرا / تجزیه و تحلیل موضوعمنابع انسانیسطحسازمانیپیچیدگیمتوسط

اسلاید 3: سنجش و ارزيابي مديران با رويکردي کاربردي همواره يکي از مشکلات و مسائل اساسي در انتصاب و انتخاب ايشان بوده است که هموار شدن آن تنها با داشتن ملاک و سپس تدوين معيارهاي کارکردي در جهت ارزيابي با استفاده از مباني مورد پذيرش علم مديريت، امکان پذير است ارزیابی مدیران معمولا نیاز به پاسخ های تشریحی و همچنین تعیین هدف برای شناسایی نقاط عطف که با اهداف سازمانی و اهداف منطبق بوده می باشد. مدیران دو عامل اصلی در کار دارند : نظارت فرآیندهای اداری و مدیریت کارکنان در بخش های خود. ارزیابی عملکرد برای مدیران باید هر دو زمینه را با توجه برابر به عملکرد گذشته و اهداف توسعه ای و عملکرد آینده شامل شود. ارزیابی و همچنین بازخورد از مدیران در طول دوره ارزیابی موقت است. اگر سیستم مدیریت عملکرد شما، شامل استفاده از تکنیک بازخور 360 درجه است، بازخورد را که کارکنان فراهم می کنند در نظر بگیرید. هدف از بازخور 360 درجه بدست آوردن ورودی از کارکنان در هر سطح از سازمان که تعامل مکرر با مدیران دارند، از جمله کارکنانی که گزارش های مستقیم را می دهند. برای عملکرد برجسته پول نقد، پاداش و تشویق را درنظر بگیرید. تعیین کنید آیا مدیر را باید تحت قرار استخدامی قرار بدهید یا نه. اکثر کارکنان ممکن است بدون ارزیابی عملکردی تحت قرارداد بروند اما برخی از مدیران قبل از انعقاد قرار می بایست عملکرد آنها مورد ارزیابی قرار بگیرد. پاسخ های کارمند را از بررسی های محل کار که به رهبری سازمان مربوط است جمع آوری نمایید. تعیین کنید اگر هر گونه نظر در مورد عملکرد مدیر وجود داشته باشد که ناآشنا است از طریق نظرسنجی کارکنان ارائه گشته است. شرح شغلی مدیر را خوانده و فعالیت های خاصی که وی برای آنها مسئول هست مشخص نمایید. یک لیست از وظایف شغلی در دو حوزه اصلی رهبری ایجاد نمایید: نظارت عملکرد ادارات و مدیریت کارکنان. این دو عملکرد اساسی مدیران می باشد که باید انجام دهند.به تمام سوابق لازم برای ارزیابی کامل از بهره وری دپارتمان مدیر دسترسی داشته باشید از جمله کارنامه کار کارکنان، سوابق حضور و غیاب، بررسی انضباطی و اقدام اصلاحی. با ارزیابی این موارد میتوان تا حدودی دریافت که مدیر در دپارتمان خود چه عملکردی را بر جای گذاشته است . در نهایت لیستی از اهداف عملکرد پیشنهادی برای ارائه به مدیر در طول جلسه ارزیابی عملکرد تهیه کنید. اهداف وظایف مدیریت باید با اهداف سازمان همسو باشد.

اسلاید 4: ابزارهای مرتبطارزیابی عملکردPerformance Appraisal مزایامشخص شدن وضعیت عملکردی مدیر، تعیین اینکه چه مدیرانی می توانند استخدام شوند، دادن پاداش به افراد برتر و شناخت اوضاع حاکم بر دپارتمانی که مدیر مسول آن هست از جمله مزایای ارزیابی عملکرد مدیران می باشد. کاربردهاسازمان ها و شرکت ها میتوانند از این ابزار جهت ارزیابی عملکرد مدیران استفاده نمایند.معایب

اسلاید 5: زماننیروی کاردانشهزینهمنابع مورد نیاز

اسلاید 6: برای کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت Mgtools.irمراجعه نمایید...

رایگان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

دانلود رایگان