روانشناسی و روانپزشکی

ارزیابی نظریه رفتارگرایی

arzyabi_nazariye_raftargaraee

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “ارزیابی نظریه رفتارگرایی”

ارزیابی نظریه رفتارگرایی

اسلاید 1: ارزیابی نظریه رفتارگرایینقاط قوت 1- تنوع در فنون :به این معنی که شامل فنون شرطی سازی کلاسیک،شرطی سازی کنشگر ویادگیری اجتماعی میباشد.مفاهیم

اسلاید 2: این روشها به صورت مشخص بیان شده اند،به صورت تجربی آزمایش شده اندو دائما اصلاح شده اند.- یافته ها دررویکرد رفتاردرمانی یبش از همه ی رویکردهای دیگر در معرض پژوهش تجربی قرار گرفته اند.رفتاردرمانگران از فنونی که به صورت تجربی آزمایش شده اند استفاده مینمایند وبر روی

اسلاید 3: روش های خویش تحقیقات تجربی انجام میدهند.مشخص کردن هدف های خاص در شرووع فرایند درماناز دیگر نقاط قوت رفتاردرمانی میباشد.رفتاردرمانگران در جهت کمک به درمانجویان برای رسیدن به هدف های خودنقش فعال و رهنمودی ایفا کند.

اسلاید 4: درمانجو تعیین میکند که چه رفتاری تغییر خواهد کردولی درمانگران معمولا تصمیم میگیرند که چگونه این رفتاررا به بهترین وجه تغییر داد.- تاکیید بر تعامل بین فرد و محیط : به نقش محیط و تاثیرات آن بر رفتار انسان توجه زیاد مینمایند.

اسلاید 5: - تاکیید بر انجام دادن تا صحبت کردن صرف در مورد مشکلات و کسب بینش.– گسترش فنون رفتاری به زمینه های فعالیت انسان یعنی در پزشکی،پزشکی سالخوردگان،پزشکی اطفال،برنامه های توانبخشی و کنترل استرس نفوذ کرده است.

اسلاید 6: رفتارگرایی کمک زیادی به روانشناسی سلامت کرده است، مخصوصا در کمک به افراد برای اینکه سبک زندگی سالمی را حفظ کنند.فنون تغییر رفتار در پیشگیری از بیماریها،تغییر رژیم غذایی و عادت ورزش کردن،کمک به افراد برای مقابله با درد.

اسلاید 7: بهبود بخشیدن به مهارتهای فرزند پروری،و پرداختن به انواع مشکلات بالینی مورد استفاده قرار گرفته اند.- تاکیید بر پژوهش و ارزیابی نتایج درمان مهمترین خدمت رفتاردرمانی است. اگر در برنامه درمان پیشرفتی صورت نگیرد، درمانگران به دقت برنامه درمان مورد ارزیابی قرار میدهند.

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید