صفحه 1:
از
ز هلدادن
۰
مشتریان, یک حلقهی ارزش را ایجا
5 شید
بك 4
اد میکنند
صفحه 2:
222
© ارزشمندترين برند خودروسازى جهان
© مواجهه با تقاضاى ضعيف داخلى و كمبود شديد منابع يس از جنك جهانى دوم
© اوضاع نابسامان اقتصاد راين و تورم بالا در آن دوران
© رسيدن شركت به مرز انحلال به دليل درآمد كم و ضررهاى كسترده
)
©
صفحه 3:
“ةسه "زر
222
© تصميم به توليد كالاها به اقتصاديترين حالت ممكن در ياسخ به اين مشكلات
© بهرهكيرى از مدل سويرماركتى به منظور توليد تقاضامحور و كاهش موجوديهاى داخلى به حداقل ميزان ممكن
© تمركز بر توليد مشتريمدار به كمك استراتؤيهايى از (JIT) gigs oes Sed حداقلسازى زمان سیکل»
سيستم لجستيك كانبان» مديريت كيفيت جامع ons 9 (TQM)
شرفت مناوم در مس موفقیت و استفاده از مدل کسیوکار تویوتا توسط بسیاری از شرکتها در خال حاضر
صفحه 4:
هز هل دادن به کشیدن» ج
تولید تقاضامحور به جای تولید برای ذخیرهسازی
2 ۸ 2 2 7
جریان مواد: 2 * اطلاعات: > اسه
pie
الك
ميهد
صفحه 5:
«از هل دادن به کشیدن» چیست؟
تولید تقاضامحور به جای تولید برای ذخیرهسازی
2222 2
صفحه 6:
«از هل دادن به کشیدن» چیست
صفحه 7:
تاریخچه کشیدن به جای هل دادن ۱
آغاز استفاده از این مفههوم در بخش تدارکات و مدیریت زنجیره تولید
#استفاده در شرکت تویوتا پس از جنگ جهانی دوم
#شکلگیری کاملتر اين مدل با ترکیب مجموعهای از ابزارها و روشها در ادامه
© توسعه و استفاده این مدل در شرکتهایی نظیر ۲۱611 ,۷۲۷۷ ,090( و ..
صفحه 8:
مطالعه موردی
۱ ۲
شركت سوئيسى فعال در زمينه ساخت انواع سيستمهلى دقع فالاب و تجهيزات مرتبط با أن
تكيه شركت بر عمدهفروشان و فروشكاههلى اجناس اين sige
موجهه با مشکلات مختلف در میت تقضا در Ae a i
بيادهسازى مفهوم واسطهزدابى و بيهكاركيرى ابزارهاى مختلف برلى ارتباط هرجه بهتر با مشتر
استفاده از روشهابى مانند أموزش رايكان مديريت جامع حمايت از مشترى و ترمافزار حمابتى
مناسب براى حضور بررنكتر مشتريان در مرحله موتار
بهبود وجهه و اعتبار خود به كمك هدفكذارى جديد
ZARA
© بزركترين شركت در زمينه مد و لباس در نیا
© فروش لباسيها
اى مقرون به صرفه در فروشكاهها ويا به صورت آللاين
© مشهور در سرعت اراه البسه مطابق مد روز
Hie yale Ske we LE ele SS gpa dick ©
© جسأورى, توليد و ارسال سريع مدلهاى جديد طراحيشده توسط زيرمجموعههاى شركت
© وجود فروشكاهياى زارا در مكاتهاى مناسبى از مراكز فروش براى جذب بيشتر مشتريان رهكذر
صفحه 9:
کشیدن به ای هلدادن. کی؟ کجا؟ چگوند؟ ۳
eee 43
© مدنظر قراردادن مفهوم «بادشاهى مشترى» در تمامی بخشهای سرمایهگذاری» ([11682. توليد توزیع و ..
© لزوم ايجاد يك زنجيره ارزش انعطافيذير و با عكسالعمل سريع براى اجراى اين مدل
© نيازمند بررسى دقيق هريك از مراحل زنجیره ارزش و تعیین نقاط بهینه برای جذب مشتری
اجرای پروژههای خلاقیت آزاد و يا مهندسی مبتنی بر سفارش» برای درگیر کردن مشتریان در مراحل اولیه تولید