صفحه 1:
از ز هلدادن ۰ مشتریان, یک حلقه‌ی ارزش را ایجا 5 شید بك 4 اد می‌کنند

صفحه 2:
222 © ارزشمندترين برند خودروسازى جهان © مواجهه با تقاضاى ضعيف داخلى و كمبود شديد منابع يس از جنك جهانى دوم © اوضاع نابسامان اقتصاد راين و تورم بالا در آن دوران © رسيدن شركت به مرز انحلال به دليل درآمد كم و ضررهاى كسترده ) ©

صفحه 3:
“ةسه "زر 222 © تصميم به توليد كالاها به اقتصاديترين حالت ممكن در ياسخ به اين مشكلات © بهرهكيرى از مدل سويرماركتى به منظور توليد تقاضامحور و كاهش موجوديهاى داخلى به حداقل ميزان ممكن © تمركز بر توليد مشتريمدار به كمك استراتؤيهايى از ‎(JIT) gigs oes Sed‏ حداقلسازى زمان سیکل» سيستم لجستيك كانبان» مديريت كيفيت جامع ‎ons 9 (TQM)‏ شرفت مناوم در مس موفقیت و استفاده از مدل کسیوکار تویوتا توسط بسیاری از شرکتها در خال حاضر

صفحه 4:
هز هل دادن به کشیدن» ج تولید تقاضامحور به جای تولید برای ذخیرهسازی 2 ۸ 2 2 7 جریان مواد: 2 * اطلاعات: > اسه pie ‏الك‎ ‏ميهد‎

صفحه 5:
«از هل دادن به کشیدن» چیست؟ تولید تقاضامحور به جای تولید برای ذخیرهسازی 2222 2

صفحه 6:
«از هل دادن به کشیدن» چیست

صفحه 7:
تاریخچه کشیدن به جای هل دادن ۱ آغاز استفاده از این مفههوم در بخش تدارکات و مدیریت زنجیره تولید #استفاده در شرکت تویوتا پس از جنگ جهانی دوم #شکلگیری کاملتر اين مدل با ترکیب مجموعهای از ابزارها و روشها در ادامه © توسعه و استفاده این مدل در شرکتهایی نظیر ۲۱611 ,۷۲۷۷ ,090( و ..

صفحه 8:
مطالعه موردی ۱ ۲ شركت سوئيسى فعال در زمينه ساخت انواع سيستمهلى دقع فالاب و تجهيزات مرتبط با أن تكيه شركت بر عمدهفروشان و فروشكاههلى اجناس اين ‎sige‏ موجهه با مشکلات مختلف در میت تقضا در ‎Ae a i‏ بيادهسازى مفهوم واسطهزدابى و بيهكاركيرى ابزارهاى مختلف برلى ارتباط هرجه بهتر با مشتر استفاده از روشهابى مانند أموزش رايكان مديريت جامع حمايت از مشترى و ترمافزار حمابتى مناسب براى حضور بررنكتر مشتريان در مرحله موتار بهبود وجهه و اعتبار خود به كمك هدفكذارى جديد ZARA © بزركترين شركت در زمينه مد و لباس در نیا © فروش لباسيها اى مقرون به صرفه در فروشكاهها ويا به صورت آللاين © مشهور در سرعت اراه البسه مطابق مد روز Hie yale Ske we LE ele SS gpa dick © © جسأورى, توليد و ارسال سريع مدلهاى جديد طراحيشده توسط زيرمجموعههاى شركت © وجود فروشكاهياى زارا در مكاتهاى مناسبى از مراكز فروش براى جذب بيشتر مشتريان رهكذر

صفحه 9:
کشیدن به ای هلدادن. کی؟ کجا؟ چگوند؟ ۳ eee 43 © مدنظر قراردادن مفهوم «بادشاهى مشترى» در تمامی بخشهای سرمایهگذاری» ([11682. توليد توزیع و .. © لزوم ايجاد يك زنجيره ارزش انعطافيذير و با عكسالعمل سريع براى اجراى اين مدل © نيازمند بررسى دقيق هريك از مراحل زنجیره ارزش و تعیین نقاط بهینه برای جذب مشتری اجرای پروژههای خلاقیت آزاد و يا مهندسی مبتنی بر سفارش» برای درگیر کردن مشتریان در مراحل اولیه تولید

رایگان