asbaaab-baazi-koodakaan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 21 اسلاید این پاورپوینت در رابطه با اسباب بازی های کودکان می باشد و شامل عناوینی همچون ملاک خرید اسباب بازی برای کودکان، امنیت اسباب بازی برای کودکان، خرید اسباب بازی های جنگی اسباب بازی های مناسب سنین، بی توجهی کودک به اسباب بازی ها، ندادن اسباب بازی به همسالان، جمع نکردن اسباب بازی ها پس از بازی، خراب کردن اسباب بازی ها به همراه منابع استفاده شده می باشد. ممکن است برخی فونت ها در اینجا به درستی نمایش داده نشود که این مشکل در فایل اصلی وجود ندارد.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1979 بازدید, 5 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اسباب بازی کودکان”

اسباب بازی کودکان

اسلاید 1: موضوع: اسباب بازی کودکان

اسلاید 2: منبع

اسلاید 3: انواع اسباب بازی ها: 1- اسباب بازی های فعال مانند توپ، کفش اسکیت، یویو، طناب بازی و ... ؛ 2- اسباب بازی های خلاق مانند لگو (اسباب بازی های چند تکه به شکل مکعب و آجر های ساختمان سازی)، خمیر بازی، عروسک های خیمه شب بازی، وسایل خانگی بچگانه، وسایل پلاستیکی برای بازی با آب و... ؛ 3- اسباب بازی های آموزشی مانند آهن ربا، کره زمین، جورچین (پازل)، تخته سفید و... . در صورتی که می خواهید اسباب بازی های الکتریکی (عروسک های متحرک، حیوانات سخن گو، آدم آهنی ها و...) را برای فرزند خود بخرید، زیاده روی نکنید و در انتخاب آن ها، فرهنگ ملی و اسلامی خود را در نظر بگیرید. بسیاری از این اسباب بازی ها جلو تفکر کودک را می گیرند؛ زیرا کودک فقط دکمه ای را می فشرد و حرکت اسباب بازی را به تماشا می نشیند. کنار اینگونه اسباب بازی ها، حتما از اسباب بازی های ساده و با کمترین ویژگی غفلت نکنید. عروسکی ساده، بر عروسکی که حرف می زند و می رقصد و راه می رود، ترجیح دارد؛ زیرا فرزند شما با اولی حرف می زند و دومی، او را به سکوت وا می دارد؛ در نتیجه، مهارت سخن گفتن او پرورش نخواهد یافت. عروسکی که راه می رود، کودک شما را به سکون می کشاند؛ اما عروسک ساده و بی حرکت را می گیرد و با خود حرکت می دهد. قطار الکتریکی او را فقط به دیدن وا می دارد؛ اما قطار چوبی ساده به فرزند شما این فرصت را می دهد تا در واگن هایش چیزی قرار دهد و حتی آن را تغییر شکل دهد. جالب است که کودکان به اسباب بازی های ساده بیشتر علاقه نشان می دهند و با آن ها بیشتر بازی می کنند؛ زیرا قوه تخیل و ابتکار در آنان بالا است. نکته مهم در خرید اسباب بازی، تناسب آن با سن فرزند و امنیت آن است (ر.ک: ص 36 و 37). آیا برای خرید اسباب بازی ملاک خاصی وجود دارد؟

اسلاید 4:

اسلاید 5:

اسلاید 6: نکته بسیار مهم در خرید اسباب بازی برای کودکان زیر 1 سال، نوع و اندازه آن است. برخی از اسباب بازی ها برای این کودکان بسیار خطرناکند. آنچه در اختیار آنان قرار می گیرد، ابعادش نباید از 3 یا 4 سانتی متر کمتر باشد؛ زیرا خردسالان در این سن همه چیز را به سمت دهان خود می برند و ممکن است آن را ببلعند. گاهی خود اسباب بازی بزرگ است؛ اما قطعات جداشدنی (چشم، دماغ، باتری کوچک و...) دارد و با توجه به کنجکاوی کودکان در این سن، احتمال جدا کردن قطعه و بلعیدن هست. گاهی کودکان زیر 1 سال به سمت اسباب بازی های فرزندان بزرگتر جذب می شوند؛ بنابراین حتما به فرزندان بزرگتر بیاموزید که در اتاق خود یا زمانی که والدین، مراقب برادر یا خواهر کوچکشان هستند بازی کنند. فرزندان بزرگتر را از خطر های احتمالی اسباب بازی ها برای خواهر یا برادرشان آگاه سازید. گاهی اسباب بازی بزرگ است و از این جهت مشکلی ایجاد نمی کند؛ اما متاسفانه برای نشان دادن چشم و ابرو و دهان آن از رنگ های شیمیایی استفاده می شود که ممکن است باعث مسمومیت فرزند شما شود. اسباب بازی های پرز دار نیز کودکان مبتلا به آسم را دچار مشکل می سازند. لطفا برای کودکان زیر 1 سال بادکنک نخرید؛ زیرا ممکن است هنگام ترکیدن، باعث ترس و وحشت آنان شود و نیز به صورتشان لطمه بزند. در اسباب بازی های دارای سوراخ های کوچک، احتمال گیر کردن انگشت کودک و در اسباب بازی های ریسمان دار، امکان پیچیده شدن به دور گردن او وجود دارد؛ پس به این نکات امنیتی توجه کنید. در خرید اسباب بازی چه نکاتی را رعایت کنیم تا خطری برای فرزند ایجاد نشود؟

5,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید