مهارت‌های شخصی

استانداردهای طراحی ویلا

standardhaye-tarahi-vila

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “استانداردهای طراحی ویلا”

استانداردهای طراحی ویلا

اسلاید 1: مطالعات استانداردهای طراحی ویلا

اسلاید 2:

اسلاید 3: نورپردازینور پردازی علاوه بر جنبه زیبایی شناختی،دارای ابعاد عملکردی است.

اسلاید 4:

اسلاید 5: کمک به سرعت در فروش ساختمان های مسکونی کاهش هزینه ها افزایش جذابیت نما خیره کننده بودن نورپردازی

اسلاید 6: افزایش شکوه ساختمان مسکونی استفاده از زیبا ترین متریال ها بهترین طراحی نورپردازی ماندگارترین تجهیزات

اسلاید 7: ایجاد محیط مطلوب برای سکونت در بنا نورپردازی بنای مسکونی برای بهبود روند سکونت و بهبود خصوصیات روانشناختی محیط در حالت کلی در این بنا ها باید سعی کنیم از رنگ های قرمز و ارغوانی به ندرت و صرفا در نواحی خاص بهره ببریم.بیشتر سعی شود از رنگ های خنثی و طیف سفید بهره برده و در کنار آن از رنگ های سرد و آرامش بخش همچون طیف های آبی و فیروزه ای و سبز بهره ببریم.همچنین می توان در قسمت های خاص مثل محیط های پذیرایی و آشچزخانه ها از رنگ های گرم نیز بهره برد.

اسلاید 8: آراستن سطوح نور می تواند با برجسته ساختن بافت یا رنگ یک سطح کیفیت بهتری به آن ببخشد و نیز می تواند با انکسار و انعکاس خود الگو بسازد و یا جلوه ی رنگی جدیدی به سطح ببخشد.

اسلاید 9: ایجاد کنتراست بافهم چگونگی کنترل ماهرانه ی آنچه نور داده می شود و آنچه در سایه می ماند پویاترین افه ها دست می یابید.

اسلاید 10: افزودن هیجان کنتراست بین نور و سایه است که باعث ایجاد هیجان می شود.

اسلاید 11: تعیین میزان اســتفاده از نور طبیعی در ســاختمانتعیین میزان اســتفاده از نور طبیعی در ســاختمان از عوامل اثرگذار بر طرح می باشــد. از این رو می توان گفت مهم ترین جزء غیر مادی در فضاهای معماری نور است. نور خورشــید، با اهمیت ترین چشــمۀ نور طبیعی است. بنابراین سعی شود از نور مصنوعی به عنوان مکمل و در ســاعات محدود اســتفاده گردد.

اسلاید 12: بهره گیری بهتر از نور طبیعی محل قرارگیری ساختمان به گونه ای باشد که بهترین استفاده از نور طبیعی انجام شود. هر فضای مسکونی به پنجره یا نورگیر سقف دسترسی داشته باشد. به پنجره هایی که چشم انداز ایجاد می کند اولویت بیشتری بدهید .20درصد از سطح دیوار های هریک از اتاق ها بایستی از شیشه پوشیده باشد.اندازه های نما های شــرقی و غربی ســاختمان را کم کنید و درعــوض اندازه جهت های شــمالی و جنوبی آن را افزایش دهید.در صورتی کــه امــکان طراحــی پنجــره در بخش زیادی از ساختمان ممکن نباشد، نصب نورگیر سقفی در ساختمان های یک طبقه یا سقف آخر ساختمان های 3 تا 5طبقه توصیه می شــود.

اسلاید 13: انواع نورگیرها نورگیرهای ســقفی: نورگیرهای ســقفی امکان خوبی برای دریافت مقدار زیادی نور از دهانه کوچکی حتی در شرایط آسمان ابری فراهم می آورند. این نورگیرها به طور روشنایی را به عمق فضاهای داخلی می رسانند.پنجره سقفی: تنها در اتاق های زیر شیروانی قابل استفاده است.دیوار ها را به عناصر سرزنده و با روح تبدیل میکند.نورپردازی دیواری: نورپردازی دیواری یا کناری در حقیقت همان پنجره ی عمودی ساختمان به منظور داخل شدن نور به فضاهای داخلی است.

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید