علوم مهندسی مهندسی صنایع و مواد

استاندارد و خدمات الکترونیک

estandard_va_khadamate_electronik

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “استاندارد و خدمات الکترونیک”

استاندارد و خدمات الکترونیک

اسلاید 1: استاندارد و خدمات الکترونیک

اسلاید 2: سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران تاريخچه سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران1304 – نخستين قانون اوزان و مقياسها به تصويب مجلسين رسيد .1332 - موسسه استاندارد در قالب يك اداره آزمايشگاهي به منظور كنترل كيفي كالاهاي صادراتي آغاز بكار كرد .1339 – قانون اجازه تاُسيس موسسه استاندارد ايران در شش ماده به تصويب مجلسين وقت رسيد.1343 - آزمايشگاههاي واقع در شهر صنعتي كرج (محل فعلي) ضميمه شد و نام موسسه استاندارد ايران به موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران تبديل يافت.

اسلاید 3: فعالیتهای سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران1- در سطح ملی 2- در سطح بین المللی

اسلاید 4: سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران5نمودار استانداردهاي ملي تدوين شده

اسلاید 5: آمار استانداردهای ملی تدوین شده تا کنون1500 استاندارد ملی در زمینه های مختلفرشتهاستانداردهای ملیاستانداردهای دردست تدوینرایانه150650مخابراتIT1000500

اسلاید 6: سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران71- ISO - سازمان بين المللي استاندارد 2- IEC - كميسيون بين المللي الكتروتكنيك3- CODEX - كميسيون مقررات مواد غذائي وابسته به سازمان خواربار و كشاورزي ملل متحد و سازمان بهداشت جهاني (موسسه بصورت عامل ارتباطي CODEX در ايران) 4-OIML - سازمان بين المللي اندازه شناسي قانوني عضویت در سازمانها و مجامع بین المللی

اسلاید 7: عضویت در سازمانها و مجامع بین المللی5- WAITRO - انجمن جهاني سازمانهاي تحقيقات صنعتي و تكنولوژي6- IAF - مجمع تاييد صلاحيت بين المللي7 - ILAC - كميته بين المللي تاييد صلاحيت آزمايشگاهي8 - EFQM - بنياد مديريت كيفيت اروپا

اسلاید 8: استانداردهای بین المللی خدمات وخدمات الکترونیکسازمان بین المللی استاندارد ISO- سابقه تدوین استاندارد خدمات- سابقه تدوین استانداردهای خدمات الکترونیک

اسلاید 9: سازمانهای متولی تدوین استانداردهای بین المللیISO (International Organization for Standardization)IEC (International Electrotechnical Commission ) ITU (International Telecommunication Union)

اسلاید 10: ISO in figures Members162national standards bodies, comprising105member bodies47correspondent members10subscriber members

اسلاید 11: Developedcountries32%Developingcountries68%Member bodies105Developing countries96%Correspondentmembers47Developing countries100%Subscriber members 10162 National Standard bodyDevelopedDevelopedcountries4%

اسلاید 12:

اسلاید 13:

اسلاید 14:

اسلاید 15:

اسلاید 16: 6000 استاندارد بین المللی ISO به استاندارد ملی تبدیل شده است2000 استاندارد بین المللی برق و الکترونیک IEC به استاندارد ملی تبدیل شده است

اسلاید 17: مشارکت در تدوین استانداردهای بین المللی- عضو فعال در 127کمیته فنی و فرعی- عضو ناظر در 170 کمیته فنی و فرعیتشکیل 104 کمیته فنی متناظر با کمیته های سازمان ISO ISIRI/TC 229- Nanotechnology

اسلاید 18: مسئولیت 5 دبیرخانه بین المللی 1 - مواد فعال سطحی ISO/TC 91 – Surface Active Agents2- کودها و بهسازهای خاکISO/TC 34- Fertilizers and soil conditioners3- فراورده های آرایشیISO/TC 217- Cosmetics4- بسته بندی ISO/TC22- Packaging5- خوراک دام ISO/TC 34/SC10 – Animal Feeding Staffs

اسلاید 19: عضویت در شورای ISO - سازمان استاندارد سه دوره سه ساله عضو شورای ISO بوده است1967-1969 (نایب رئیسی شورا)1972-19741977-1979پس از پیروزی انقلاب یک دوره دوساله عضو شورا شده است 2005-2006

اسلاید 20: سابقه تدوین استاندارد خدمات تشکیل اولین کمیته فنی تدوین استانداردهای خدمات اطلاعات و مستند سازی در سال 1945ISO/TC46 - Information and Documentaion (96 standard)- سازمان استاندارد از سال 1349 در این کمیته عضو فعال بوده - از سال 1370- 1380 مسئولیت دبیرخانه کمیته فرعی واژه شناسی ISO/TC/46/SC3 را به عهده داشته

اسلاید 21: سابقه تدوین استاندارد خدمات 1- تشکیل کمیته فنی سیستمهای مدیریت کیفیتدر سال 1995ISO/TC176 – Quality management and assurance (22 standard) 2- تدوین اولین سری از استانداردهای سیستمهای مدیریت کیفیتISO 9000:2000

اسلاید 22: استانداردهای ملی سیستمهای مدیریت کیفیتمبانی و اژگانISIRI/ISO 9000: 1387 الزامات ISIRI/IS0 9001: 1388راهنمایی هایی برای بهبود عملکردISIRI/ISO 9004:1382

اسلاید 23: استانداردهای سریISO10000رضایتمندی مشتریISO 10001:2007 Quality management -- Customer satisfaction -- Guidelines for codes of conduct for organizationsISO 10002:2004 Quality management -- Customer satisfaction -- Guidelines for complaints handling in organizationsISO 10002:2004/Cor 1:2009ISO 10003:2007 Quality management -- Customer satisfaction -- Guidelines for dispute resolution external to organizationsISO/TS 10004:2010 Quality management -- Customer satisfaction -- Guidelines for monitoring and measuring

اسلاید 24: استانداردهای سریISO10000ISO 10005:2005Quality management systems -- Guidelines for quality plansISO 10006:2003 Quality management systems -- Guidelines for quality management in projectsISO 10007:2003 Quality management systems -- Guidelines for configuration managementISO 10012:2003 Measurement management systems -- Requirements for measurement processes and measuring equipment

اسلاید 25: ISO/TR 10013:2001 Guidelines for quality management system documentationISO 10014:2006 Quality management -- Guidelines for realizing financial and economic benefitsISO 10014:2006/Cor 1:2007ISO 10015:1999 Quality management -- Guidelines for trainingISO/TR 10017:2003 Guidance on statistical techniques for ISO 9001:2000ISO 10019:2005 Guidelines for the selection of quality management system consultants and use of their services

اسلاید 26: استانداردهای مدیریت محیط زیستISO 14000 SeriesISO/TC207 – Environmental Management (22 Standards)

اسلاید 27: استانداردهای مدیریتیاستانداردهای سیستمهای مدیریت ایمنی مواد غذاییISO 22000استاندارد مسئولیت اجتماعی ISO 26000

اسلاید 28: استراتژی paperless در سازمان ISOسال 2000-2003 ایجاد فرصت برای کشورهای عضو جهت ایجاد زیر ساختها سال 2003 آغاز عملیات paperless - EcommunicationEballoting -

اسلاید 29: تدوین استانداردهای خدمات الکترونیکISO/TC 204 – Intelligent transportation systemISO/TC 215 – Health InformaticsISO/TC223- Social SecurityISO/TC 225- Market, Opinion and Social ResearchISO/TC 228- Tourism and related Services

اسلاید 30: تدوین استانداردهای خدمات الکترونیکISO/TC 241- Road-Traffic Safety managementISO/TC 242 Energy managementISO/TC 243-Consumer product safety

اسلاید 31: استانداردهای بین المللی ITJTC1- Information Technology(2011 standard )-ISO /IEC 20000- Information Technology- Service Management( ISIRI-9798-1,2)ISO/IEC 25000-IT- Software engineeringISO/IEC 27000-IT- Sequrity techniques- Information sequrity magement systemsاستاندارد ملی آن در دست تدوین است ( مخابرات)تعداد2000 استاندارد IEC به ملی تبدیل شده است

اسلاید 32: خدمات الکترونیک در سازمان استانداردامکان استفاده از پست الکترونیکی برای کارشناسان از سال 1370اتصال 10 اداره کل استانی از طریق مخابرات به بانک اطلاعات استاندارد در مرکز با امکان جستجودر سال 1370- انجام مکاتبات با سازمانهای بین المللی به صورت الکترونیکی

اسلاید 33: - ایجاد شبکه اینترانت پیاده سازی سیستم اتوماسیون در شبکه اینترانتایجاد زیرساختهای لازم همزمان با برنامه paperlessسازمان ISOاز سال 2003 انجام کلیه مکاتبات با سازمانهای بین المللی 100% به صورت الکترونیکی انجام میشود.اظهارنظر در مورد پیش نویس استانداردهای بین المللی به صورت الکترونیکیرای گیری الکترونیکی eballoting

اسلاید 34: برگزاری جلسات کمیسیون فنی تدوین استاندارد به صورت الکترونیکیتوزیع پیش نویس های استاندارد و دریافت نظرات کارشناسان در مورد پیش نویس ها به صورت الکترونیکی برگزاری جلسات کمیته ملی به صورت الکترونیکی

اسلاید 35: با تشکر

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید