کسب و کار فروش و بازاریابی

استراتژی جودویی ۲

estrategy_judo

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “استراتژی جودویی ۲”

استراتژی جودویی ۲

اسلاید 1: به نام خدا JUDO STRATEGYنام استاد: دكتر حجاريانارائه دهنده : ايمان شايگانبهار 88

اسلاید 2: JUDO STRATEGYاستراتژي جودويي روشي براي مبارزه با حريفان قدرتمند تر است كه بر مهارت ، بيش از بزرگي و قدرت تكيه دارد. اين استراتژي از 10 تكنيك به هم پيوسته تشكيل مي شود.

اسلاید 3: JUDO STRATEGYتفكر اصلي پشت اين روش، كه تبديل نقطه قدرت رقيب به نقطه ضعف آن است، بسيار جذاب است. در اين روش،از شيوه هاي رقابت رو در رو كه باب طبع رقباي بزرگ و قوي است اجتناب مي شود و در عوض بر سرعت و تفكر خلاق تاكيد مي شود.

اسلاید 4: JUDO STRATEGY1- فن سگ خانگي كوچكدر هر نوع رقابت ، اولين هدف شما اين است كه در بازي بمانيد. بنابر اين استراتژي جودويي به مبارزان توصيه مي كند كه يك رفتار حد وسط را از خود بروز دهند و از مبارزات رو در رو كه احتمال پيروزي آن ها كم است خود داري كنند.

اسلاید 5: JUDO STRATEGY2- شناخت فضاي رقابتيفن سگ خانگي كوچك عموما براي دفاع است، در تكنيك شناخت فضاي رقابتي وارد عمل مي شويد . در اين جا با مشخص كردن يك فضاي رقابتي مي توتنيد پيشگام اين معركه شويد. بسياري از شركت ها با يادگيري اين كه چگونه در يك سري از مهارت هاي كليدي مانند كاهش هزينه و ... سر آمد باشند .

اسلاید 6: JUDO STRATEGY3- حركات سريع پي در پي نهاييبا تركيب دو تكنيك اول حركت، شما فرصت مي يابيد كه به دنبال آن ، براي تقويت موقعيت خود از حملات پي در پي استفاده كنيد.

اسلاید 7: JUDO STRATEGY4- چسبيدن به حريفبا چشبيدن به حريف ، قبل از اين كه او اقدام به اين كار كند، در رقابت پيش دستي كنيد.پيروز شدن ذاتاً مستلزم اين نيست كه در يك رقابت رو در رو بجنگيد.

اسلاید 8: JUDO STRATEGY5- از مقابله به مثل خود داري كنيدعلي رغم همه تلاش هاي شما ، يك شركت رقيب در نهايت تصميم مي گيرد كه حمله كند. هنگامي كه اين اتفاق مي افتد حفظ تعادل خود نوعي مبارزه است.

اسلاید 9: JUDO STRATEGY6- وقتي توسط حريف كشيده مي شويد، وي را هل دهيدفن هل دادن حريف در موقع كشيده شدن، در واقع به شما كمك مي كند تا نيرو و يا حركات بدن رقيب خود را به سود خود به كار گيرد.و يك قدم جلو افتد. در واقع با افزودن محصولات ،خدمات و فناوري رقيب به همه خود مي توانيد تعادل وي را به هم زنيد و او را با يك انتخاب دردناك و ناخوشايند مواجه سازيد كه يا بايد استراتژي اوليه اش را رها كند ويا منتظر شكست آن باشد.

اسلاید 10: JUDO STRATEGY7- افتادن بي خطر را تمرين كنيد ( UKEMI)اين تكنيك به ميزان بسيار اندكي باعث كاهش برتري شخصي كه مي افتد نسبت به حريف مي شود كه در واقع هدف آن برگشت شخص به مبارزه است. اين باخت موقت و زودگذر و به ميل خودتان است.

اسلاید 11: JUDO STRATEGY8- امتيازات حريفتان را بالا ببريدبزرگترين امتيازات يك شركت گاهي مي تواند به بزرگترين ضعف هايش تبديل شود.

اسلاید 12: JUDO STRATEGY9- شركاي حريفتان را بالا ببريدبسياري از حريفان قدرت مند داراي شبكه هاي قوي متشكل از تامين كنندگان، توزيع كنندگان هستند. با بهره گيري از اختلافات بين آن ها شما مي توانيد شركاي يك حريف را به دوستان بي معرفت( بي وفا ) تبديل كنيد.

اسلاید 13: JUDO STRATEGY10- رقيبان حريفتان را بالا ببريداين تكنيك مانند بازي بچه ها به نظر مي رسد . چه چيزي آسان تر از اين است كه به رقباي حريفتان اجازه دهيد تا حريفتان را با انجام حملات دائمي ضغيف تر كند.

اسلاید 14: با تشكر از توجه شما

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید