کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

استراتژی محتوا – استاد یاور مشیر‌فر

Ecomotive_moshirifar

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “استراتژی محتوا – استاد یاور مشیر‌فر”

استراتژی محتوا – استاد یاور مشیر‌فر

اسلاید 1: استراتژی محتوایاور مشیرفرمدیر ارشد محتوا نیک‌استارترContentclub.Moshirfar.comNikstarter.comMoshirfar@gmail.comYMoshrifar

اسلاید 2: حقوق محتوا

اسلاید 3: سیری در جنگل استراتژیاستراتژی – استراتژی محتواتاکتیک – تکنیکابزار – فلسفهاستراتژی محتوا خلق / تولید محتواتوزیع محتواترویج محتوا شاخص‌های سنجش عملکردی محتوا (KPI یا KPR؟(کارگاه عملی تدوین استراتژی محتوا

اسلاید 4: پیل اندر خانه تاریک بود

اسلاید 5:

اسلاید 6: استراتژی چیست؟راهنمای مسیر جدید؟مسیر طی‌شده و الگوی مسیر طی‌شده؟نحوه انتخاب‌های ما؟نقشه راه و خود مسیر؟هنر ترسیم مسیر؟مدیریت صحیح منابع؟

اسلاید 7: استراتژی چیست؟جک ولش : تصمیم‌های شفاف درباره نحوه رقابت با دیگرانپورتر: کاری که دیگران انجام می‌دهند را با منابع کمتر انجام دهیم و کارهایی انجام دهیم که کسی غیر از ما انجام نمی‌دهد.شرون استور: انتخاب کردن یک مجموعه مشخص از تصمیم‌ها و «انتخاب نکردن» دیگران. مینتزبرگ : یعنی اینکه اگر مجموعه تصمیم‌هایمان دیده می‌شود، بتوان یک الگوی مشخص درونشان مشاهده کرد.

اسلاید 8: استراتژیمدیریت استراتژیکبرنامه‌ریزی استراتژیکتفکر استراتژیک

اسلاید 9: سطوح استراتژیسازمانکسب‌وکار عملکرد

اسلاید 10: Break Time

اسلاید 11:

اسلاید 12: استراتژی محتوا چیست؟تعریف ویکی‌پدیا: استراتژی محتوا یعنی برنامه‌ریزی، توسعه و مدیریت هر نوع محتوا (دیجیتال و غیردیجیتال)هالورسن:  استراتژی محتوا یعنی «تولید، توزیع و مدیریت محتوای مفید و قابل استفاده»هاب اسپات: استراتژی محتوا در واقع مدیریت هر نوعی از محتواست. در واقع نشان‌گری از توانایی مدیریت شما در هر حوزه‌ای است که در آن مشغولید. Moz: استراتژی محتوا بیشتر ناظر بر «دورنما» و «چشم‌انداز» است. همانند سند استراتژیک سازمانی که چشم‌اندازها را ترسیم می‌کند: چراها و چگونگی تولید محتوا و چراها و چگونگی توزیع محتوا. از این نظر استراتژی محتوا و استراتژی بازاریابی محتوایی (مشخص‌کردن محل توزیع محتوا) خط مشی هم‌پوشان دارند.

اسلاید 13: استراتژی محتوا چیست؟Outbrain :به همۀ گزینه‌های تعریف اولیۀ ما اندازه‌گیری موفقیت و شاخص‌های کنترلی را می‌افزاید که به نظر می‌رسد با تعریفی که توسط Moz صورت گرفته‌است (مدیریت محتوا) تشابه فراوانی داشته‌باشد. از این منظر که در مدیریت نیز بحث «شاخص‌های کنترل» یک بحث جدی و اصلی است.Content Strategy : تعریف استراتژی محتوا را ناظر بر جنبه‌های کاربردی آن می‌داند و آن را شامل «تولید، رساندن (به جای توزیع) و مدیریت محتوای مفید و قابل‌استفاده» قلمداد کرده‌است.Johnathan Coleman: معتقد است که مهم‌ترین واژه در تعریف استراتژی محتوا واژۀ «برنامه‌ریزی» است: به نظر وی این بخش از تعریف استراتژی محتوای هالوورسن است که به بقیۀ تعریف «اصالت» می‌بخشد.

اسلاید 14: استراتژی محتوا چیست؟Rachel Lovinger: راهکار عملی تئوری ارتباطات انسانی است.Damein Farmworth : تعریف هالوورسن و Lovinger از استراتژی محتوا و استراتژی بازاریابی محتوایی را به چالش کشیده‌است. وی معتقد است درست است که مهم‌‌ترین و اصیل‌ترین هنر در استراتژی محتوا «برنامه‌ریزی» است، اما بدون داشتن برنامه‌ای برای بازاریابی محتوا و استراتژی بازاریابی محتوایی این عمل صورت نخواهد پذیرفت.

اسلاید 15: استراتژی محتوا چیست؟محمد رضا شعبانعلی:استراتژی محتوا، یعنی تضمینی برای به دست‌آوردن نتایج ارزشمند در طول زمان به صورت پیوسته و نه موفقیت‌های کوچک درخشان اما مقطعی.در واقع استراتژی محتوا «فرآیند تولید، ذخیره‌سازی و توزیع محتوا هم‌خوان با استراتژی کلان سازمانی، بر مبنای یک هدف بسیار مشخص و تنظیم‌شده برای پرسونای مخاطب خاص است که با استانداردی مشخص و شفاف در طول زمان و در تمام عمر چرخۀ محتوا سنجیده و پایش می‌شود.استراتژی محتوا مسئول اصلی تهیۀ «هویت محتوایی» از منظر ساختارمندی و شیوۀ خاص (برند) آن در تمامی بخش‌هایی است که به کار تهیۀ محتوا مشغول‌اند.

اسلاید 16: استراتژی محتوا چیست؟ منظور از استراتژی محتوا تعریف یک برنامۀ جامع، هم‌خوان با اهداف سازمانی، برای حفظ جریان دائمی ارزش‌آفرینی و تأثیرگذاری بر مخاطب از طریق محتوا که نمایانگر هویت، برند و شخصیت سازمان باشد، است که باید در تمامی مراحل از «برنامه‌ریزی تا اجرا» توسط «مدیر ارشد محتوا» هدایت، سازماندهی و مدیریت شود.تعریف خیلی ساده: استراتژی محتوا یعنی «هنر درک مخاطب، هنر درک ارزش‌های کسب‌وکار و در نهایت تلاش برای نزدیک‌کردن این دو به یک‌دیگر»

اسلاید 17:

اسلاید 18: سطوح مختلف استراتژی

اسلاید 19: تاکتیک – تکنیک System Archetype

اسلاید 20: مخاطب – پرسونای مخاطب :مهم‌ترین اصل

اسلاید 21: نکته‌ها و آموخته‌ها – پنل استراتژی محتوای الکامپ 98

اسلاید 22: تعیین پرسونای مخاطبساده‌ترین ابزار : Hubspot

اسلاید 23: کار عملی – تعیین پرسونای مخاطبکسب و کارهای مورد نظرلوله‌کشی آنلاین فروشگاه لوازم یدکی خودروخشکشویی آنلاینگجت هوشمند فشار خون

اسلاید 24: توجیه استراتژیک : چرا بازاریابی محتوایی برای این کسب‌وکار مفید و لازم است؟هدف کسب و کار چیست؟مشتریانش کجا هستند؟چه منابعی دارد؟چند سال برای رسیدن به هدفش زمان دارد؟چه ابزارهایی در دسترش هست؟چه دیدی به بازاریابی دارد؟محصولش چیست؟چه خدماتی را ارائه می‌کند؟چه ارزشی به مشتریانش ارائه می‌کند؟

اسلاید 25: معضلات پرسونای مخاطبGuilty PleasureTouch pointLive with Audience

اسلاید 26: Break Time

اسلاید 27:

اسلاید 28: Marija Tiurina coffee menu

اسلاید 29:

اسلاید 30:

اسلاید 31: - ALTV شاخصی برای تعیین استراتژی بهینه با مخاطبhttp://contentclub.moshirfar.com/altv/

اسلاید 32: تولید/خلق – توزیع – ترویج محتواتوزیع محتوا استترویج محتوا استخلق/تولید محتوا است

اسلاید 33: تدوین استراتژی محتوایک بار دیگر مهم‌ترین سؤال‌ها را از خودمان بپرسیم:پرسونای مخاطب من «دقیقا» چه نیازی دارد که قرار است با محتوای من رفع گردد؟ چه محتوایی برایش مناسب است؟مخاطب من کجاست؟ چه تأثیری میخواهم بر او بگذارم؟

اسلاید 34: چارچوب تدوین استراتژی محتوابررسی وضعیتتعیین اهدافتعیین پرسونای مخاطبتعیین راهکار محتواییپژوهش محتواییارزیابی نبودهای محتواییتحلیل رقباهدف گذاری SMART – انتخاب مدل بازاریابی محتوایی (Hook, Funnel, RACE,…)تدوین تقویم محتوابرنامه خلق/تولید، توزیع و ترویج محتوا تعیین KPI / KPR – بازبینی با آنالیتیکس و تعریف مدل در آنالیتیکس

اسلاید 35: Content ResearchA method SEO SEO Strategyابزارهای پژوهش کلید واژه‌ای:Google, Google Trends, Buzzsumo, Hashtagify, Kwfinder

اسلاید 36:

اسلاید 37: PoliticalEconomicalSocialTechnologicalLegalAnalysis

اسلاید 38: چطور و با چه گام‌های اجرایی از پس مشکلات و مسائل بر می‌آییم و راهکار محتوایی ارائه می‌کنیم؟گانت چارت فریم‌ورک Meerman

اسلاید 39: تقویم محتوانمونه تقویم محتوا

اسلاید 40:

اسلاید 41: چک‌لیست تدوین استراتژی محتوا

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید