صفحه 1:
دکار سید منصور رضوی
صفحه 2:
Gtrateqpy
Dethod
Peckuir
صفحه 3:
a=
lu yp 0
صفحه 4:
روش تدریس
yy bing na lyin oh
je اقداف 0 yds منظور 0
صفحه 5:
مجموعه ی اعمال ماهرانه ای است که
در قالب یک روش»در جهت دستیابی به
اهداف درس به کار می گیریم.
صفحه 6:
ری رآ رو is
صفحه 7:
استراتژی های آموزش
SPICED
صفحه 8:
Studeat Crut
Peacker veut
ODixed
صفحه 9:
(Problew (bused
aPorwetivod Gather
Subject / Disease Bused
صفحه 10:
| اسب (Spstew
ODisvipliue (bused
Opstew (Dused
صفحه 11:
Cpwwunity (Bused
Wospitat Based
صفحه 12:
جورزمس۳)
(Opie)
(Staccdard (Proyreun
Cowpulsvry
صفحه 13:
(Spstewutic
Opportucistic
صفحه 14:
© تشبیه به غذای رستوران.
9 یادگیری غیر فعال.
انگیزه ی به دنبال مطالب رفتن کمتر,
9 گستره ی اطلاعات نا معلوم.
۵ استفاده از تجربه ی استادان.
نعیین اهدافمحتوی»روش
هاءمنابعءتوالی » سرعت
یادگیری و زمان ارزیابی
توسط معلم.
© تشبيه به غذاى بوفه.
ه یادگیری فعال.
9 انگیزه ی یادگیری بیشتر.
© كستره ی اطلاعات معلوم.
»خود تجربه كردن.
و تعیین اهداف»محتوی»روش
هاءمنابع»توالیسرعت یادگیری
وزمان ارزیابی تحت هدایت
معلمءتوسط دانشجو .
صفحه 15:
صفحه 16:
ه سخنرانی » خود آموزی
ه حل مسئله
(تكد Caria دانشكاه ماستريخت هلند.
صفحه 17:
()کسب اطلاعات نا مربومل 62 فراگیری اطلاعات مربوط
© كسب حقایق.مفاهیم eels ر) استفاده از اطلاعات ادغام یافته
© ايجاد نا امنى روانى براى فراكيرندء © رورش قدرت حل مسئله
© يادكيرى بيشتر غير فعال © ايجاد انكيزه
© يادكيرى كم دوام © يادكيرى فعال
©يادكيرى براى روز مبادا © يادكيرى با دوام
صفحه 18:
دیسیپلین ها هر یک برا
خود کار می کنند.
ن مسئوليت ادغام مطالب Spell calgary
با فراگیرندگان است. any
ن تماس با بیماران با تاخیر ن تماس زودتر با بیماران.
انجام می شود.
بت ۱
ر) وجود فاصله و شكاف بين موضوعات. رم ایجاد ارتباط منطقی موضوعات.
صفحه 19:
Cow. Oused bosp. Oused
۲ آشنا تماس با جامعه
و دوری از جامعه ۱ البى و نماس كا م
آشنایی با نیاز های جامعه
وعدم درک نیاز هاگ +۳۹ م عرصه ی یادگیری واقعی
© رواج تخ گرایی © تماس با بیماران دست نخورده
ae © مديريت آموزش مشكل تر
i435 cd cee 2 OU! Se
صفحه 20:
UI
نتخا
اب دا
ر
كل
در
2
س \
We
ستاندارد
صفحه 21:
روش سيستمي روش استاد شاگردي
در اینجا ؛تجر بیات در اینجا؛تجر بیات
يادگيري برنامه استاد پيگيري مي
ريزي و ثبت شده شود.
است.
صفحه 22:
صفحه 23: