کسب و کار فروش و بازاریابی

استراتژی های تبلیغاتی در تجارت الکترونیک

tablighat0

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۵۸ اسلاید مناسب برای پاورپوینت ۲۰۱۹ استراتژی های تبلیغاتی در تجارت الکترونیک دارای ۵۸ اسلاید دارای انیمیشن خلاصه دروس بصورت متنی استراتژیهای فشاری و کششی - نمایش تبلیغات مرتبط - آگهی بعنوان یک کالا - بازاریابی سینه به سینه یا Viral - سفارشی کردن آگهی های تبلیغاتی تبلیغات با مجوز کاربر - تبلیغات به عنوان مدل سرمایه - ارزیابی تبلیغات آنلاین - مدیریت تبلیغات - بومی سازی - تبلیغات بی سیم - محتوای آگهی
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1306 بازدید, 13 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “استراتژی های تبلیغاتی در تجارت الکترونیک”

استراتژی های تبلیغاتی در تجارت الکترونیک

اسلاید 1: به نام خداوند بخشنده مهربان

اسلاید 2: استاد گرامی جناب آقای مهندس E-COMMERECEتجارت الکترونیکتهیه کننده :

اسلاید 3: 8-4 راهبرد های تبلیغات الکترونیکی راهبرد یا استراتژی به معنی تعیین اهداف و طرح نمودن برنامه ای برای رسیدن به آنها است

اسلاید 4: 8-4 راهبرد های تبلیغات الکترونیکی راهبرد یا استراتژی به معنی تعیین اهداف و طرح نمودن برنامه ای برای رسیدن به آنها است

اسلاید 5: 8-4 راهبرد های تبلیغات الکترونیکی راهبرد یا استراتژی به معنی تعیین اهداف و طرح نمودن برنامه ای برای رسیدن به آنها است فشاری و کششی نمایش تبلیغات مرتبطآگهی به عنوان یک کالابازاریابی سینه به سینهسفارشی کردن آگهی های تبلیغاتیاستراتژی تبلیغاتی

اسلاید 6: فشاری و کششیاستراتژی یا راهبرد تبلیغاتی : فشاریکششی

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید