کسب و کار

استراتژی های مطلوب

esteratejhihaye_matlub

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “استراتژی های مطلوب”

استراتژی های مطلوب

اسلاید 1: استراتژيهاي مطلوب desired strategiesDr. Naser Mohammadi Email: nmohammadie@razico.com

اسلاید 2: بهترين عملكردبهترين بودن در كلاسرهبر بودن در صنعت بهترين بودن در ترويج World classWorld classبودن در كلاس جهاني

اسلاید 3: تعريف استراتژي راهي است كه رسيدن به هدف را تضمين نموده و جهت گيري سازماني را براي بكارگيري توانمندي سازماني و بهره گيري از فرصتها فراهم مي سازد

اسلاید 4: چرا برنامه ريزي را استراتژيك مي نامند بدين دليل كه :تعيين بهترين راه براي پاسخ به شرايط محيط پيراموني سازمان را فراهم ميكندو اغلب بصورت پويا و فعال حتي نقش راهبردي ايفاء مي كند.

اسلاید 5: تعريف انتخاب استراتژي مقايسه اي كه هرسازماني بين مهارتها ، منابع داخلي ، فرصتها و ريسك ها مي نمايد و راه مناسب و كارآمدي براي پاسخگوئي به شرايط انتخاب مي نمايد

اسلاید 6: مديريت استراتژيك تفكر استراتژيك ?

اسلاید 7: مديريت استراتژيك چيست ؟مديريت استراتژيك عبارت است از : مديريت، هدايت و كنترل سازمان بنحوي كه بتواند واكنش مناسب و سريع در برابرتغييرات محيط دروني و بروني سازمان نشان داده و در شرايط ايده آل تغييردهنده محيط دروني و يا بروني باشد مديريت استراتژيك: از 1)تدوين ، 2)اجراء و 3)ارزشيابي استراتژيها تشكيل شده است

اسلاید 8: تفكر استراتژيك تفكر استراتژيك عبارت است از آمادگي كامل ذهني و اجرائي همه آحاد سازمان براي انطباق با شرايط يا تقدم زماني و معنائي بر تغييرات محيطي آمادگي محيط سازماني براي تغيير آمادگي و حمايت كامل مديريت ارشد از محيط قابل تغيير ريسك پذيري در سازمان توانائي مديران عملياتي و كاركنان براي ايجاد تغيير و تحمل شرايط تغيير

اسلاید 9: چرا تفكر استراتژيك ؟؟ محيط بيرون شديدا و سريعا در حال تغيير محيط سياسي تغييرات شديد در جغرافياي مناطق جهاني تغييرات شديد در تفكر حاكميت كشورها شكل گيريهاي شديد سياسي در عرصه جهاني

اسلاید 10: چرا تفكر استراتژيك ؟؟ محيط بيرون شديدا و سريعا در حال تغيير محيط اقتصادي رويكرد تجارت جهاني تجارت الكترونيكي و تهديدها و فرصتهاي آن تعامل اقتصادي بين كشورهاي مختلف بي ثباتي اقتصاد جهاني تعامل شديد بين مولفه هاي اقتصاد جهاني

اسلاید 11: چرا تفكر استراتژيك ؟؟ محيط بيرون شديدا و سريعا در حال تغيير محيط فرهنگي – اجتماعيبعلت دسترسي مردم به اطلاعات ،سطح آگاهي آنان در حال تغيير است توقعات و خواسته هاي مردم بيشتر شده است ارتباطات فرهنگي بين ملل بهبود يافته است

اسلاید 12: چرا تفكر استراتژيك ؟؟ محيط بيرون شديدا و سريعا در حال تغيير محيط تكنولوژيكي تكنولوژي اطلاعاتي شديدا در حال تغيير و تحول مي باشد ارتباطات تكنولوژيكي جهاني بطور غير قابل تصور بهبود يافته است تكنولوژي سخت افزاري در صنعت توزيع شديدا تكامل يافته است هر روز شاهد ابداعات و اختراعات جديد در محيط تكنولوژيكي هستيم

اسلاید 13: چرا تفكر استراتژيك ؟؟ محيط بيرون شديدا و سريعا در حال تغيير محيط رقابت شكل گيري رقابت دائما در حال تغيير است رقباي ناشناس و جديد بسرعت در عرصه هاي جهاني حضور يافته و موجوديت شركتهاي قديمي را با تهديد مواجه مي سازند رفتار رقباي قديمي غير قابل پيش بيني بوده و بعضا با ايجاد اتحاديه ها ،‌ ملحق شدنها و يا ادغامها محيط رقابتي را تحت تاثير قرار ميدهند رقبا به نسبت درك و شناخت خود از بازار در تحقيقات بازار سرمايه گذاري كرده و استراتژيهاي مناسبي براي حضور پيدا ميكنند سرمايه گذاران در رفتار خود نسبت به سرمايه گذاري در شركتها با تامل برخورد ميكنند

اسلاید 14: چرا تفكر استراتژيك ؟؟ محيط بيرون شديدا و سريعا در حال تغيير محيط مشتريان مشتريان با توجه به تنوع و رفتارهاي مختلف رقباء در تعيين تامين كنندگان خود بصورت گزينشي عمل مي كنند توقع مشتريان با توجه به تسهيلات و جوايز رقباء افزايش يافته است رويكرد به مشتري در شركتها ،‌ رويكرد مشاركتي است رضايت مندي مشتري و جلب همراهي و درك او يك اصل ضروري است

اسلاید 15: چرا تفكر استراتژيك ؟؟ محيط دروني موثر بر سرانجام سازماني منابع انساني دانائي محوري سازمانها بر منابع انساني متمركز است رويكرد نوين برخلاف مديريت پرسنل بر مديريت استراتژيك منابع انساني استوار است معيشت ، تضمين شغلي ، آينده نگري منابع انساني همه همديگر را تحت تاثير قرار ميدهند دانش ، توانائيها و مهارتهاي منابع انساني بويژه در زمينه فناوري اطلاعاتي و ارتباطي وجه مميزه سازمانها محسوب ميشود خلاقيت ونوآوري وجه كليدي و بنيادي مديريت منابع انساني است توانائي خود توانمندسازي يكي از مهم ترين عوامل موثر در سرنوشت سازماني مي باشد

اسلاید 16: چرا تفكر استراتژيك ؟؟ محيط دروني موثر بر سرانجام سازماني توسعه فناوري اطلاعاتي و ارتباطي سازمان توانمندي سخت افزاري سيستموجود شبكه داخلي وجود شبكه خارجي تعداد و كيفيت سخت افزاري به روز سازي سخت افزاري توانمندي نرم افزاري سيستم توانمندي انسان افزاري سيستم

اسلاید 17: چرا تفكر استراتژيك ؟؟ محيط دروني موثر بر سرانجام سازماني توسعه فناوري اطلاعاتي و ارتباطي سازمان توانمندي سخت افزاري سيستمتوانمندي نرم افزاري سيستم كيفيت نرم افزارها اتوماسيون نظام اداري و مالي اتوماسيون خدمات تخصصي سازماني ارتباط و يكپارچگي نظام نرم افزاري كيفيت نرم افزارهاي ارتباطاتي دروني و بروني سازمان توانمندي انسان افزاري سيستم

اسلاید 18: چرا تفكر استراتژيك ؟؟ محيط دروني موثر بر سرانجام سازماني توسعه فناوري اطلاعاتي و ارتباطي سازمان توانمندي سخت افزاري سيستمتوانمندي نرم افزاري سيستم توانمندي انسان افزاري سيستم در صد نيروهاي انساني مسلط به مهارتهاي فناوري اطلاعاتيميزان بهره گيري سازماني از مهارتها در فرآيند مديريت سازماني

اسلاید 19: چرا تفكر استراتژيك ؟؟ محيط دروني موثر بر سرانجام سازماني نظام بودجه و مالي شركت كيفيت بودجه ريزي سازماني Bases and mechanism of budgettingكيفيت تامين منابع ماليRevenue collection كيفيت نگهداري منابع مالي Pooling and fundingكيفيت مديريت هزينه و خريد خدمات Purchasing and service providing

اسلاید 20: چرا تفكر استراتژيك ؟؟ محيط دروني موثر بر سرانجام سازماني نظام بودجه و مالي شركت مقدار منابع مالي هزينه سرباري سيستم نسبتهاي مالي سيستم

اسلاید 21: چرا تفكر استراتژيك ؟؟ محيط دروني موثر بر سرانجام سازماني نظام اداري شركت وضعيت ديوانسالاري در شركت وضعيت تفويض اختيار گردش امور در گردش مديريت نگهداري و تعميرات سيستم پشتيباني خدمات

اسلاید 22: موقعيت استراتژيك سازمان وضعيت دروني وضعيت بروني فرصت كامل تهديد مطلق شرايط متوسط قوت كامل ضعف مطلق شرايط متوسط

اسلاید 23: موقعيت استراتژيك سازمان وضعيت دروني وضعيت بروني فرصت كامل تهديد مطلق شرايط متوسط قوت كامل ضعف مطلق شرايط متوسط

اسلاید 24: موقعيت استراتژيك سازمان وضعيت دروني وضعيت بروني فرصت كامل تهديد مطلق شرايط متوسط قوت كامل ضعف مطلق شرايط متوسط 111

اسلاید 25: موقعيت استراتژيك سازمان وضعيت دروني وضعيت بروني فرصت كامل تهديد مطلق شرايط متوسط قوت كامل ضعف مطلق شرايط متوسط 2111

اسلاید 26: موقعيت استراتژيك سازمان وضعيت دروني وضعيت بروني فرصت كامل تهديد مطلق شرايط متوسط قوت كامل ضعف مطلق شرايط متوسط 2111333

اسلاید 27: موقعيت استراتژيك سازمان وضعيت دروني وضعيت بروني فرصت كامل تهديد مطلق شرايط متوسط قوت كامل ضعف مطلق شرايط متوسط 21113334

اسلاید 28: موقعيت استراتژيك سازمان وضعيت دروني وضعيت بروني فرصت كامل تهديد مطلق شرايط متوسط قوت كامل ضعف مطلق شرايط متوسط 21113334555

اسلاید 29: موقعيت استراتژيك سازمان وضعيت دروني وضعيت بروني فرصت كامل تهديد مطلق شرايط متوسط قوت كامل ضعف مطلق شرايط متوسط 211133345556

اسلاید 30: موقعيت استراتژيك سازمان وضعيت دروني وضعيت بروني فرصت كامل تهديد مطلق شرايط متوسط قوت كامل ضعف مطلق شرايط متوسط 211133345556777

اسلاید 31: موقعيت استراتژيك سازمان وضعيت دروني وضعيت بروني فرصت كامل تهديد مطلق شرايط متوسط قوت كامل ضعف مطلق شرايط متوسط 2111333455567778

اسلاید 32: موقعيت استراتژيك سازمان وضعيت دروني وضعيت بروني فرصت كامل تهديد مطلق شرايط متوسط قوت كامل ضعف مطلق شرايط متوسط 2111333455567778

اسلاید 33: موقعيت استراتژيك سازمان وضعيت دروني وضعيت بروني فرصت كامل تهديد مطلق شرايط متوسط قوت كامل ضعف مطلق شرايط متوسط 2111333455567778

اسلاید 34: موقعيت استراتژيك سازمان وضعيت دروني وضعيت بروني فرصت كامل تهديد مطلق شرايط متوسط قوت كامل ضعف مطلق شرايط متوسط 2111333455567778

اسلاید 35: موقعيت استراتژيك سازمان وضعيت دروني وضعيت بروني فرصت كامل تهديد مطلق شرايط متوسط قوت كامل ضعف مطلق شرايط متوسط 2111333455567778

اسلاید 36: انواع استراتژياستراتژيهاي يكپارچگياستراتژيهاي تمركزاستراتژيهاي تنوعاستراتژيهاي تدافعي

اسلاید 37: استراتژيهاي يكپارچگييكپارچگي به عقبBackward integration - suppliersيكپارچگي به جلو Forward integration – consumers يكپارچگي افقيHorizontal integration – parallel organization

اسلاید 38: استراتژيهاي يكپارچگييكپارچگي به عقبيكپارچگي به جلو يكپارچگي افقيبدست آوردن مالكيت و ياكنترلتوليد كنندگان مواد اوليه - منابع موردنياز سازمان وعرضه كنندگان آنسرمايه گذاري در شركتهاي توليد يا واردكننده

اسلاید 39: استراتژيهاي يكپارچگييكپارچگي به عقبيكپارچگي به جلويكپارچگي افقيبدست آوردن مالكيت ويا افزايش كنترل مراكز عرضه خدماتسلامتتوسعه واحدهاي عرضه كننده كالا و خدمات

اسلاید 40: استراتژيهاي يكپارچگييكپارچگي به عقبيكپارچگي به جلو يكپارچگي افقيبدست آوردن مالكيت وياافزايش كنترل بر موسسات وشركتهاي رقيب ويابا وظايف مشابهخريد سهام شركتهاي رقيب Joint venture Merging

اسلاید 41: Integration تامين كنندگان شركت يا موسسه ساير شركتها يا موسسات مشابهعرضه كنندگان

اسلاید 42: Integration تامين كنندگان شركت يا موسسه ساير شركتها يا موسسات مشابهعرضه كنندگان

اسلاید 43: Integration تامين كنندگان شركت يا موسسه ساير شركتها يا موسسات مشابهعرضه كنندگان سهامداري شركت سرمايه گذاري تامين كنندگان سرمايه گذاري عرضه كنندگانسرمايه گذاري رقباء

اسلاید 44: Integration تامين كنندگان شركت يا موسسه ساير شركتها يا موسسات مشابهعرضه كنندگان 123سهامداري شركت سرمايه گذاري تامين كنندگان سرمايه گذاري عرضه كنندگانسرمايه گذاري رقباء

اسلاید 45: Integration تامين كنندگان شركت يا موسسه ساير شركتها يا موسسات مشابهعرضه كنندگان 123سهامداري شركت سرمايه گذاري تامين كنندگان سرمايه گذاري عرضه كنندگانسرمايه گذاري رقباء

اسلاید 46: Integration تامين كنندگان شركت يا موسسه ساير شركتها يا موسسات مشابهعرضه كنندگان سهامداري شركت سرمايه گذاري تامين كنندگان سرمايه گذاري عرضه كنندگانسرمايه گذاري رقباء 123

اسلاید 47: Integration تامين كنندگان شركت يا موسسه ساير شركتها يا موسسات مشابهعرضه كنندگان سهامداري شركت سرمايه گذاري تامين كنندگان سرمايه گذاري عرضه كنندگانسرمايه گذاري رقباء 123

اسلاید 48: Integration تامين كنندگان شركت يا موسسه ساير شركتها يا موسسات مشابهعرضه كنندگان سهامداري شركت سرمايه گذاري تامين كنندگان سرمايه گذاري عرضه كنندگانسرمايه گذاري رقباء 123

اسلاید 49: Integration تامين كنندگان شركت يا موسسه ساير شركتها يا موسسات مشابهعرضه كنندگان سهامداري شركت سرمايه گذاري تامين كنندگان سرمايه گذاري عرضه كنندگانسرمايه گذاري رقباء

اسلاید 50: استراتژيهاي تمركزرسوخ در بازارتوسعه بازارتوسعه محصول

اسلاید 51: استراتژيهاي تمركزرسوخ در بازارتوسعه بازارتوسعه محصولبالابردن سهمموسسه در عرضه توليدات وياخدمات ازطريقبازاريابي در مناطق سابقافزايش سهم در بازار رقابتي از نظر تعدادي يا مالي و توسعه بازاريابي

اسلاید 52: استراتژيهاي تمركزرسوخ در بازارتوسعه بازارتوسعه محصولارائه ياعرضه خدمات و محصولات بهمناطق جغرافيائيجديدصادرات به مناطق جديد افزايش پوشش عرضه كنندگان

اسلاید 53: استراتژيهاي تمركزرسوخ در بازارتوسعه بازارتوسعه محصولبهبود كيفي خدمات يامحصولاتبهبود فرآیند تامين و توزيع داروكاهش ضايعات و كاهش هزينه تمام شده

اسلاید 54: استراتژيهاي تنوعتنوع همگونتنوع افقيتنوع ناهمگون

اسلاید 55: استراتژيهاي تنوعتنوع همگونتنوع افقيتنوع ناهمگونافزودن تنوع خدمات يامحصولات وليمرتبط با خدمات ومحصولات قبلي برای مشتریان قبلیتكميل سبد كالاي شركت و جذب محصولاتمشابه و جديد

اسلاید 56: استراتژيهاي تنوعتنوع همگونتنوع افقيتنوع ناهمگونافزودن خدمات ويا محصولات جديدولي غير مرتبط با وظايف موجود برايمشتريان و مصرف كنندگان فعليتوزيع لوازم آرايشي و بهداشتي ارائه خدمات غير توزيعي به مشتريان قبلي

اسلاید 57: استراتژيهاي تنوعتنوع همگونتنوع افقيتنوع ناهمگونافزودن خدمات ويا محصولات جديدولي غير مرتبط با وظايف موجود برايمشتريان و مصرف كنندگان جديدتوزيع لوازم آرايشي و بهداشتي ارائه خدمات غير توزيعي به مشتريان جديد

اسلاید 58: Old geographic areaNew geographic area

اسلاید 59: Old product/serviceNew but similar ( product/serviceOld geographic areaNew geographic areaNew but unsimilar ( product/service

اسلاید 60: Old product/serviceNew but similar ( product/serviceOld geographic areaNew geographic areaNew but unsimilar ( product/service

اسلاید 61: Old product/serviceNew but similar ( product/serviceOld geographic areaNew geographic areaNew but unsimilar ( product/service

اسلاید 62: Old product/serviceNew but similar ( product/serviceOld geographic areaNew geographic areaNew but unsimilar ( product/service

اسلاید 63: Old product/serviceNew but similar ( product/serviceOld geographic areaNew geographic areaNew but unsimilar ( product/service

اسلاید 64: Old product/serviceNew but similar ( product/serviceOld geographic areaNew geographic areaNew but unsimilar ( product/service

اسلاید 65: Old product/serviceNew but similar ( product/serviceOld geographic areaNew geographic areaNew but unsimilar ( product/service

اسلاید 66: كداميك از استراتژيهاي زيرمناسبتر است ؟؟؟Old product/serviceNew but similar ( product/serviceOld geographic areaNew geographic areaNew but unsimilar ( product/service

اسلاید 67: استراتژيهاي تدافعي مشاركت و تشكيل كنسرسيوم هاكاهشواگذاريانحلالاستراتژي تركيبي

اسلاید 68: استراتژيهاي تدافعي مشاركت و تشكيل كنسرسيوم هاكاهشواگذاريانحلالاستراتژي تركيبي تشكيل تركيبي از چند شركت و يا موسسه مشابه و ياهم جهت براينيل به اهداف مشترك

اسلاید 69: استراتژيهاي تدافعي مشاركت و تشكيل كنسرسيوم هاكاهشواگذاريانحلالاستراتژي تركيبي گروه بندي جديدكاري و يا هزينه ايبراي كاستن سيرنزولي شركت ياموسسه

اسلاید 70: استراتژيهاي تدافعي مشاركت و تشكيل كنسرسيوم هاكاهشواگذاريانحلالاستراتژي تركيبي فروش يك واحد يايك بخشي از سازمان به يك موسسه ويا سازمانديگر

اسلاید 71: استراتژيهاي تدافعي مشاركت و تشكيل كنسرسيوم هاكاهشواگذاريانحلالاستراتژي تركيبي فروش كامل دارائيهاو ازبين رفتن كامل شركت ياموسسه

اسلاید 72: استراتژيهاي تدافعي مشاركت و تشكيل كنسرسيوم هاكاهشواگذاريانحلالاستراتژي تركيبي انحلال بعضي از واحدها و تركيب آنهاياتركيب چند وظيفه خدمتي و يا توليديدر واحدهاي جديد(اصلاح ساختار)

اسلاید 73: نمودار ارتباطي سرعت رشد بازار و قدرت رقابتقدرت رقابتسرعت رشد بازاريكپارچگي به جلو و يا عقبتمركز تجديد نظر و فرمولاسيون سازمانييكپارچگي افقي رها سازي تمركز برنامه هاي جوينت تمركز برنامه هاي جوينت

اسلاید 74: ماتريكس جذابيت صنعت و قوت كسب و كارقوت كسب و كارجذابيت صنعت

اسلاید 75: ماتريكس جذابيت صنعت و قوت كسب و كارقوت كسب و كارجذابيت صنعت

اسلاید 76: ماتريكس جذابيت صنعت و قوت كسب و كارقوت كسب و كارجذابيت صنعت

اسلاید 77: ماتريكس جذابيت صنعت و قوت كسب و كارقوت كسب و كارجذابيت صنعت

اسلاید 78: ماتريكس جذابيت صنعت و قوت كسب و كارقوت كسب و كارجذابيت صنعت

اسلاید 79: ماتريكس جذابيت صنعت و قوت كسب و كارقوت كسب و كارجذابيت صنعت

اسلاید 80: قدرت رقابت و ارتباط آن با حلقه زندگي بازارقوت كسب و كاربلوغ صنعت يا بازار

اسلاید 81: قدرت رقابت و ارتباط آن با حلقه زندگي بازارسرمايه گذاري تهاجميقوت كسب و كاربلوغ صنعت يا بازار

اسلاید 82: قدرت رقابت و ارتباط آن با حلقه زندگي بازاراحتياط : سرمايه گذاري انتخابي قوت كسب و كاربلوغ صنعت يا بازار

اسلاید 83: قدرت رقابت و ارتباط آن با حلقه زندگي بازارخطر: درو كردن و جمع كردنقوت كسب و كاربلوغ صنعت يا بازار

اسلاید 84: سوال : آيا مي توان از تجربيات يا الگوي ديگران در سازمان استفاده كرد؟ 1- در تدوين استراتژيها 2- در تحليل عملكردها 3- در مديريت فرآيندي

اسلاید 85: بهره گيري از تجربيات ديگران جايگاه الگوبرداريانواع شايع الگوبرداريالگوبرداري عمومي ،‌الگوبرداري يك فعاليتاز يك سازمان غير مشابه و بهره برداري در فرآيند سازمانيمثل: مدل برداري كاركرد بدن در مديريت سازماني

اسلاید 86: بهره گيري از تجربيات ديگران جايگاه الگوبرداريانواع شايع الگوبرداريفعاليتهاي مشابه در بين شركتهاي با فعاليتهاي مشابه الگوبرداري ميشود مثل نحوه توزيع دارو در بين شركتهاي مختلف يا فرآيند توزيع يك شركت معتبر مواد غذائي با دارو

اسلاید 87: بهره گيري از تجربيات ديگران جايگاه الگوبرداريانواع شايع الگوبرداريمقايسه محصول يا خدمت مشابه شركت با يك ياچند شركت ديگر مثال مقايسه آزيترومايسين شركت با ساير شركتهايا توزيع داروهاي بيمارستاني

اسلاید 88: بهره گيري از تجربيات ديگران جايگاه الگوبرداريانواع شايع الگوبرداريالگوبرداري بخشهاي مختلف يك سازماناز همديگردر درون همان سازمان

اسلاید 89: بهره گيري از تجربيات ديگران جايگاه الگوبرداريانواع شايع الگوبرداري

اسلاید 90: بهره گيري از تجربيات ديگران benchmarling جايگاه الگوبرداريانواع شايع الگوبرداري *** زياد** متوسط* كم

اسلاید 91: تغيير رويكرد در بازاريابي

اسلاید 92: change on Marketting pproach From 4P to 4C

اسلاید 93: Price PlaceProduct Promotion 4PDr. Naser Mohammadie

اسلاید 94: Price PlaceProduct Promotion ترويج 4PDr. Naser Mohammadie

اسلاید 95: Price PlaceProduct Promotion قيمت گذاري4PDr. Naser Mohammadie

اسلاید 96: Price PlaceProduct Promotion مكان يابي4PDr. Naser Mohammadie

اسلاید 97: محصولPrice PlaceProduct Promotion 4PDr. Naser Mohammadie

اسلاید 98: محصولPrice PlaceProduct Promotion 4Pمكان يابيقيمت گذاريترويج 4PDr. Naser Mohammadie

اسلاید 99: Convinence Cost to customerCustomervalue Communication 4CDr. Naser Mohammadie

اسلاید 100: Convinence Cost to customerCustomervalue Communication ارتباطات 4CDr. Naser Mohammadie

اسلاید 101: Convinence Cost to customerCustomervalue Communication آسودگي خيالمشتري4CDr. Naser Mohammadie

اسلاید 102: Convinence Cost to customerCustomervalue Communication هزينه تمام شده براي مشتري4CDr. Naser Mohammadie

اسلاید 103: ارزش خدمت از ديدمشتريConvinence Cost to customerCustomervalue Communication 4CDr. Naser Mohammadie

اسلاید 104: ارزش خدمت از ديدمشتريConvinence Cost to customerCustomervalue Communication 4Cهزينه تمام شده براي مشتريآسودگي خيالمشتريارتباطات 4CDr. Naser Mohammadie

اسلاید 105: راهبردهاي بازاريابي جهانيايجاد شعب تحت مالكيت شركت نمايندگان و توزيع كنندگان مستقل ماكليت و سرمايه گذاري كنترل و حضور در بازار نمايندگان و توزيع كنندگان مستقلايجاد شعب وابسته

اسلاید 106: راهبردهاي بازاريابي جهانيرابطه كنترل و مالكيتماكليتكنترل و حضور در بازار قرارداد مديريتواگذاري امتيازتوزيعواگذاري امتيازتوليدايجاد شعب تحتمالكيت شركت

اسلاید 107: راهبردهاي بازاريابي جهانيالگوي تصميم گيري براي ورود به بازار جهانيمنبع يابي ايجاد سازمان بازار يابي انتخاب ، اموزش و ايجاد انگيزه در نمايندگان و توزيع كنندگان محلي طراحي راهبردهاي آميخته بازاريابي اجراي راهبرد

اسلاید 108: راهبردهاي بازاريابي جهانيالگوي تصميم گيري براي ورود به بازار جهاني1- منبع يابي متغيرها: هزينه ، دسترسي به بازار و عوامل مربوط به كشور مبداء

اسلاید 109: راهبردهاي بازاريابي جهانيالگوي تصميم گيري براي ورود به بازار جهاني2- ايجاد سازمان بازار يابيمتغيرها: هزينه و اثر آن بر سهم بازار، تعيين مسئوليتهاي كليدي و گماردن نيروهاي كارساز در آنها

اسلاید 110: راهبردهاي بازاريابي جهانيالگوي تصميم گيري براي ورود به بازار جهاني3- انتخاب ، اموزش و ايجاد انگيزه در نمايندگان و توزيع كنندگان محلي

اسلاید 111: راهبردهاي بازاريابي جهانيالگوي تصميم گيري براي ورود به بازار جهاني4- طراحي راهبردهاي آميخته بازاريابي اهداف و آرمانهاي فروش درآمد ها سهم بازارموضع يابي شركت

اسلاید 112: راهبردهاي بازاريابي جهانيالگوي تصميم گيري براي ورود به بازار جهاني5- اجراي راهبرد

اسلاید 113: متشكرم

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید