کسب و کار منابع انسانی و مشاغل

استعاره های سازمان

powerpoint-esteareha-dar-modiriat (1)

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “استعاره های سازمان”

استعاره های سازمان

اسلاید 1: بسم الله الرحمن الرحیم

اسلاید 2: استعاره های سازمان

اسلاید 3: سازمان به مثابه ماشیننقاط قوت:تأکید بر شرایطی که سازمان ماشین گونه،در آن خوب کار می کند.می توان درصورت نیاز قطعات ماشین ها و کارکنان سازمان را تعویض کرد.برای انجام کارهای استاندارد در مقیاس انبوه مناسب است.موجب افزایش تولید و بهبود کارایی می شود.

اسلاید 4: سازمان به مثابه ماشیننقاط ضعف:عدم انطباق سازمان های ماشین گونه با شرایط متغیرتبدیل شدن سازمان ها به بوروکراسی های فاقد اندیشه وبصیرتزمینه سازی ترجیح اهداف شخصی بر اهداف سازمانیآثار غیر انسانی سازمان های ماشینی برنیروی انسانی

اسلاید 5: سازمان به مثابه موجود زندهنقاط قوت:موجب درک بهترمناسبات سازمان ها ومحیط آن ها می شود.به درک مفهوم تأثیر اکولوژی بر روابط بین سازمانی کمک می کند.توجه را به نیازهای حیاتی حفظ و بقای سازمان جلب می کند.مدیر را متوجه می سازد که اثر بخشی سازمان به حسن انتخاب او در تصمیم گیری و توجه به شرایط محیطی بستگی دارد.

اسلاید 6: سازمان به مثابه موجود زندهنقاط ضعف:سازمان ها ازحیث کارکرد مانند موجود زنده عمل نمی کنند.دراین استعاره تأثیرات آگاهانه انسان ها برمحیط نادیده گرفته می شود.

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید