سایر

استعداد ژنتیکی ابتلا به عفونت کووید ۱۹ (mechanisms of genetic susceptibility to covid19 infection)

mechanisms of genetic susceptibility to covid19 infection

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
همه‌گیری COVID-19 ناشی از سندرم حاد تنفسی شدید Coronavirus-2 (SARS-CoV-2) چالشی بی‌سابقه برای بشریت ایجاد می‌کند. عفونت‌های SARS-CoV-2 از دوره‌های بدون علامت تا دوره‌های شدید COVID-19 با سندرم زجر تنفسی حاد (ARDS)، درگیری چند عضوی و مرگ متغیر است. یک پایه این تنوع علائم مربوط به تفاوت های ژنتیکی افراد است که در این پاورپوینت به تفضیل در مورد ژن های مرتبط با شدت ابتلا به کرونا توضیح خواهیم داد و ژن های مشکوک در کرونا را نام خواهیم برد .
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
357 بازدید, 0 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “استعداد ژنتیکی ابتلا به عفونت کووید ۱۹ (mechanisms of genetic susceptibility to covid19 infection)”

استعداد ژنتیکی ابتلا به عفونت کووید ۱۹ (mechanisms of genetic susceptibility to covid19 infection)

اسلاید 1: مکانیسم های ژنتیکی حساسیت به عفونت کووید 19تهیه کننده :استاد :

اسلاید 2: همه‌گیری COVID-19 ناشی از سندرم حاد تنفسی شدید Coronavirus-2 (SARS-CoV-2) چالشی بی‌سابقه برای بشریت ایجاد می‌کند. عفونت‌های SARS-CoV-2 از دوره‌های بدون علامت تا دوره‌های شدید COVID-19 با سندرم زجر تنفسی حاد (ARDS)، درگیری چند عضوی و مرگ متغیر است. یک پایه این تنوع علائم مربوط به تفاوت های ژنتیکی افراد است که در ادامه به تفضیل توضیح خواهیم داد . ADD A FOOTER2مقدمه

اسلاید 3: عوامل خطر برای شدت بیماری عبارتند از: سن بالاترجنس مذکرافزایش BMI بیماری های همراه از قبل موجود از جمله بیماری مزمن ریه، بیماری قلبی عروقی، و فشار خون بالا، دیابت، چاقی و سرطانقومیت نیز با حساسیت و شدت COVID-19 مرتبط است. استعداد ژنتیکی میزبان به COVID-19 اکنون به طور فزاینده ای شناخته شده است و کل ژنوم و مطالعات مرتبط با ژن کاندید در مورد حساسیت به COVID-19 انجام شده استADD A FOOTER3

اسلاید 4: ADD A FOOTER4برای شناسایی عوامل ژنتیکی میزبان مرتبط با سیر عفونت‌های SARS-CoV-2،اقدامات زیر انجام شده است. مطالعات ارتباط ژنومی (GWAS)، توالی‌یابی کل اگزوم (WES) مطالعات ژن کاندید توسط چندین کنسرسیوم (COVID-19 Host Genetics)

اسلاید 5: 5ژن های مشکوک در کرونا

اسلاید 6: ADD A FOOTER6

21,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید