علوم مهندسی معماری و عمران

استفاده از تیرها با مقطع کاهش یافته در سازه های خمشی فولادی (RBS)

RBS

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
قالب های RBS، پروفیل های توخالی مدولار از جنس PVC و با سطح تمام شده هستند که در طولی برابر با ارتفاع دیوار تولید می شوند و اتصال آن ها به شیوه کام و زبانه (کشویی) و با سرعت زیاد انجام می شود. قالب های ماندگار RBS دارای اشکال متنوعی متناسب با موقعیت خود در دیوار (مانند کنج، سه راهی و …) هستند و از دو سطح بیرونی که توسط صفحات داخلی سوراخ دار به هم متصل شده اند، تشکیل یافته اند. سوراخ های صفحات داخلی با هدف تامین جریان افقی بتن و حفظ پیوستگی آن و نیز جهت عبور آرماتورهای افقی در نظر گرفته شده اند. صفحات بیرونی دارای فرمولاسیون پیشرفته و انحصاری هستند و ویژگی های شیمیایی و مکانیکی و جلوه زیبای آن ها برای کاربرد در سطح خارجی دیوارها طراحی شده است.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
229 بازدید, 0 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “استفاده از تیرها با مقطع کاهش یافته در سازه های خمشی فولادی (RBS)”

استفاده از تیرها با مقطع کاهش یافته در سازه های خمشی فولادی (RBS)

اسلاید 1: موضوع سمینار : استفاده از تیرها با مقطع کاهش یافته در سازه های خمشی فولادی (RBS)به نام خدا

اسلاید 2: خلاصه ارائه : 1 – چکیده 2 – مقدمه 3 – بیان مسئله 4 – تعاریف و بحث و بررسی کلی موضوع 5 - مراجع

اسلاید 3: چکیده : پس از آسیب تعداد زیادی از اتصالات مقاوم خمشی( جان پیچی –بال جوشی ( طی زلزله های نرتریج آمریکا و کوبه ژاپن تحقیقات وسیعی بر روی اتصالات خمشی فولادی انجام شد : نکته 1 : یکی از این اتصالات مدرن گیردار جوشی، اتصالات با مقطع کاهش یافته تیر(RBS) می باشد . نکته2 : در این مقاله به معرفی و بررسی عملکرد اتصالات با مقطع کاهش یافته تیر در سازه خمشی فولادی (RBS)جهت کاهش اشکالات موجود پرداخته شده است .

اسلاید 4: مقدمه : استفاده از RBS برای دیوارهایی که تحت بار جانبی مداوم هستند مانند دیوار پی، ممنوع میباشد چون این بار توانایی تاثیر در شکل قالب دار ندارد تقویت شده بودنRBS توسط قالبهای ماندگار پلیمری است که به بتن قابلیت مقاومت در برابر تنش می دهد . ویژگی اصلی دیوارهایRBS ترک پذیری و محافظت در برابر سایر عوامل را می دهدآشنایی با سیستم RBS با قالب عایق ماندگار پلیمر

8,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید