پزشکی و سلامت بیماری‌ها

استفاده از زالو در پزشکی

zalo

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “استفاده از زالو در پزشکی”

استفاده از زالو در پزشکی

اسلاید 1: استفاده زالو در پزشکیاستفاده از زالو در پزشکی در چند دهه گذشته رونق یافته است و ایالات متحده آمریکا بهره بردن از این موجود کوچک را در جهت مصارف پزشکی قانونی می‌داند. با استفاده از زالو می‌توانید به درمان بیماری‌های پوستی، عضلانی و حتی سرطان کمک کنید.

اسلاید 2: گسترش پزشکی نویندر حالی که جوامع مدرن امروزی در علم پزشکی به سمت طب سنتی و روش‌های بومی کشور‌های کهن دنیا مانند چین و مصر روی آورده‌اند و در حال تحقیق و گسترش آن هستند، امروزه در جهان سوم و مخصوصا ایران علم پزشکی عموما به سمت پزشکی نوین و استفاده از دارو‌های شیمیایی گرایش دارد و خیلی کم از طب سنتی استفاده می‌شود. در این جا می‌خواهیم در مورد یک روش طب سنتی یعنی زالو درمانی و استفاده از زالو در پزشکی بحث کنیم.

اسلاید 3: فواید زالودر حال حاضر کشور‌هایی مثل روسیه و چین در پرورش زالو در جهان پیش گام هستند و علاوه بر استفاده، آن را صادر می‌کنند و البته در کشور‌های غربی مثل آمریکا، کارخانه‌ها سعی در تولید دارو از بزاق زالو کرده که در این راه به موفقیت‌هایی نیز دست پیدا کرده اند.در طب سنتی ایران دانشمندانی همچون ابن سینا، رازی و جرجانی با استفاده از روش‌هایی که طی تحقیقات خود به دست آوردند، نکات و مطالب بسیار ارزشمندی را برای ما به جا گذاشته اند و ما امروزه از آ‌ن‌ها در استفاده از زالو برای درمان زخم‌های پوستی، دمل و ورم‌های چرکی، رفع مشکلات عصبی و عفونت‌ها استفاده می‌کنیم.

اسلاید 4: مهمترین موارد استفاده از زالو در پزشکیدر ۲۴ ژوئن ۲۰۰۴ ایالات متحده آمریکا استفاده از زالو در پزشکی را قانونی اعلام کرد. از آن زمان به بعد استفاده از زالو در جهت درمان یا پیشگیری از عارضه‌ها و بیماری‌های زیر رونق یافت.مشکلات پوستی مانند جوش صورتبیماری‌های قلبیسرطانواریسهموروئیدجراحی زیبایعلایمی که از بیماری دیابت روی پوست مانند زخم‌هایی که روی دست پا ایجاد می‌شودفشار خونآرتروزتنگی عروقورم و درد عضلانیدرمان بیماری‌های گوشدرمان اختلال گردش خونروماتیسم مفصلی

اسلاید 5: اطلاعات مفیدی درباره زالوبه طور کلی حدود ۶۰۰ نوع زالو وجود دارد که تنها ۵۰ نوع از این زالو‌ها از خون پستانداران تغذیه می‌کنند و از این ۵۰ نوع فقط ۱۵ نوع از آن‌ها در علم پزشکی کاربرد دارد.مشخصا منظور از زالو در اینجا زالو‌های طبی هستند که می‌توان آن‌ها را از نوار سبز زیتونی یا سبز لجنی که در پشت آن‌هاست تشخیص داد.زالو‌هایی که سیاه رنگ یا زالو‌های سرمه‌ای و یا زالو‌هایی که اندازه آن‌ها از ۱۲ سانتی‌متر بیشتر باشد که درشت محسوب می‌شوند اکثرا برای استفاده طبی خطرناک و نامناسب هستند.

2,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید