سایر تحقیق و پژوهش

استقامت قلبی و عروقی

esteghaamt-ghlbi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “استقامت قلبی و عروقی”

استقامت قلبی و عروقی

اسلاید 1: استقامت قلبی و عروقیارائه:

اسلاید 2: استقامت عضلانیاستقامت قلبی و عروقی یکی از نشانه‌های سلامت کلی بدن و فاکتورهای استقامت بالاست. این عبارت به زبان خیلی ساده یعنی «وقتی ورزش می‌کنید قلب شما تا کجا توان دارد که به عضلاتتان خون و اکسیژن برساند و خسته نشود؟». هرچه قدر کارایی قلبتان در اکسیژن‌رسانی به عضلاتِ در حال کار بیشتر باشد، استقامتِ قلبی شما بیشتر و قوی‌تر است.

اسلاید 3: تحقیقات مرکز ملی اطلاعات بیوتکنولوژی ایالات متحده در سال 2017 ثابت کرد که هرچه استقامت قلبی عروقی افراد بالاتر باشد، احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی مثل فشار خون بالا، سکته قلبی و مرگ‌ومیر در اثر بیماری‌های قلبی کم می‌شود.

اسلاید 4: چگونه استقامت قلبی عروقی را افزایش دهم؟ورزش‌های هوازی بهترین روش برای تقویت سیستم قلبی عروقی و بالا بردن استقامت این دستگاه است.

اسلاید 5: استقامت عضلانیدر یک تعریف علمی، استقامت عضلانی به توانايی یک عضله يا گروهی از عضلات برای اجرای مجموعه ای از انقباض های تکراری يا تولید نیروی ثابت در يك دوره زمانی گفته می شود. به زبان خودمانی تر در استقامت عضلانی، بحث مدت زمان و تعداد دفعات بلند کردن اجسام مطرح است. در مفهوم استقامت عضلانی به جای بلند کردن و یا حمل یک وسیله به مدت چند ثانیه، عضلات به مدت چند دقیقه به کار گرفته میشوند و میزان تاب آوری و توانایی عضلات در انقباض برای دوره های طولانی تر است که سنجیده شده و پرورش میابند.

11,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید