صفحه 1:

صفحه 2:

صفحه 3:
RE ‏استفاده از کشیشان برای اجرای اهداف استعماری‎ -۵ 2 ۶- نفوذ در آموزش و پرورش و ۷- حمایت مالى مستقيم استعمار كران از كليسا در جهان اسلام 4- ترويج فحشاءء قمار و شراب ميان جوانان مسلمان

صفحه 4:
‎-٩‏ تهاجم فرهنگی و کادرسازی میان زنان و جوانان ۰- سانسور اسلام در غرب عباريه با قرآن-11 ‏۲- حمله به شخصیت پیامبر(ص) و «محمد»ستیزی ‎\Z ‏تحریف تاریخ اسلام و تمدن مسلمین‎ -۳ ‏۴- تحریف مفاهیم و ارزش های اسلامی ۵- تلاش برای حذف با تخریب علمای اسلام ‏۶- مبارزه با زبان عربی و قطع رابطه مسلمین با اسلام ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 5:
لستفاههی تسبلیغاتیاز بسیمایلن-19 ‎Va‏ ‏۰- «اسلام ستیزی» در پوشش «اسلام شناسی» ۱- کلیسا و جاسوسی برای ارتش های استعماری غرب ۴-تخریب اخلاق مسکنین از راه مقاسد جنسی ۳- نفوذ از طریق ارائه خدمات ۴- روش های ضذ اخلاقی کلیسا در ترویج مسیحیت

صفحه 6:
وحدت قدرت تاب آوری آنها را جلوى نفوذ ارويابى ها اساسي ترين مشكل ‎ote gas‏ ملت ها و امت هاى يكال و متحد الا می برد گرفته می‌شود .ی دنبای مسیحیت ابجاد شده است کمتر آسیب پذبرند حگه نگه, حله گب ی ا: هحدت مسلمانان شعله ور كرهرجنكهاوفر قملى 3 طختلافافکنی:2 فرقه» فرقه کردن‌تنها -1 :لورنس براون» نیز اظهار مى دارد کر عسلماناندر بسکاعواتووواساامی‌متحد شسونده بر «.و از لینده آنانسباید هیلس‌دلشته باشیم

صفحه 7:
اطباء و معلمین و میسيونرهاي ۱ ایهنسان- 2‏ هردو بدنبللهستعمار ک‌شهرها -1 آمريكابى نقش جاسوسان و مبلفين ‎an nae Pee aes‏ ب نبا لسنعمار کئورها ۲- ایجاد تزلزل در اعنقادات با ترویج کتابهای درس ‎Fy‏ مره غربی و تعلیمات غربی جهتبارزه فرهکوپللسلامو ‎‘eth‏

صفحه 8:
‎SD, 1‏ تقویت کلیساها؛ امام 57 سوس در يوشت مسيحى همراه مدارين و بيمارستان 5 سوه اريخ اسلامى 2 هاى مسيحى بيشهوران و غيره) ‏3 ت و ایجاد نفوذ دادن عوامل مسیحی در بین ‎ae‏ ميان 0 لیخ مسيحيت و كليسا از حاميان ‏سران کشورها (درپوشش همسر تاه ‏ات دا اخلی و تفت اصلی استعمار غربی ی و شائر اسان امه لب بای ‏افراطی ) در جهان اسلام ‎

صفحه 9:
* ذکر نمونه هایی از اين دست مسئله را روشن تر مى نماید» * «ژنرال ملیک» فرمانده سفیدپوست غوبی و پیش قراول حملمبه «استانلی هیل» یکی از ایالات مسلمان نشین «کنگو» در دآفریقل در خاطرات خود آورده است: علبه کوچک و بزرگ رحم نمیکردیم حلبه لین بهلنه که هر کدام از مسلمانان ممکن است عضو نیضت آزادی بخش ملی کنگو باشند» حدلقل پنج هزار زن و کودک و پیر و جوان را قتل عام کردیجئو در اين جریان کشیشان سفیدپوست وابستبه میسیونرهای مذهبی مسیحی‌به علت آشنلییبا وضع معل؛ ما را رهبری می کردند.» در طول تاییخ استعمار» نمونه های بسیاری از نقش کلیسا در کشورهای مسلمان به عنوان عضوی از پیکره ی سازمان جاسوسی استعمارگران غربی موجود است. در اوگاندا بارهاء بومیان.به تحییک میسیونرهلبا مسلمانان در گیر شدند وگا صبه کمک سلاح های مجهز و امکانات فراولنی که غرب در اختیار بومیان مسیحی قرارحی داد» مسلمانان را کشتارو حذف مب

صفحه 10:
تلاش وافری برای جذب فرزندان رهبران ایجاد مدارس ویژه در کشهرهای اسلامی جهت کشورهای اسلامی تربیت غربی و مسیحی دانش آموزان به عنوان نمونه می توان از « », نام برد که در مدرسه مذهبی » تحصیل کرده و با کمک بلژیکیها توانست پس از کسب قدرت در کنگو پاتربس لومومبا رهبر انقلاییون را به قتل برساند.» همگاری در تحریف قرآن اختصاص در صدی از در آمدهای ۳ 50 ا كشور يه كليس حمایتهای مالی فراوان

صفحه 11:
‎Sa Bat‏ طرح والقاى شبهات تحقير ارزشهاى اسلامی» ‏ترویج فحشاء ميان جامعه اسلامى مسلمانان ‏تبليغ دروغين صلح كتمان ‎sity‏ هرتجع نشان دان تهمتها وافتراهاى تحريف سيماى ‏قاریخی اسلا جهره اسلام به دوستی مسیحیت . عتاريخى اسلام ها ‎ae‏ اساس به اسلام ‎

صفحه 12:
" همفر انگلیسی در کتاب خاطرات خود می نویسد: «دبیرکل وزارت مستعمرات انگلیس؛ کتلبیبه من داشتا طی دو روز ّن را مطالعه کنم» نام کتاب لین بود «چگونه اسلام را نابود کنیم!» وبه راستی که محتوای لین کتاب برای‌هن بسیار جالب و برای فعالیت های آینده ام بهترین برنامه بود. بس از آنکه کتاب را به دبیرکل ب رگرداندم به من گفت: دانسته باش کمتو در لین میدان تنهانیستی... هرگاه عروس دریلها (انگلستان) توانست اسلام را ازهم بپاشد و بر کشورهایش تسلط پیدا کنده جهان غرب و مسیحیت را شاد خواهد کرد» زیرا طی دوازده قرن مسلمانان بر اوضاع مسلط بوده و هر هجومی را از خود دور می ساختند... عولمل ها در ترکیه.با زبرکی و هوشیاری خاصی همین نقشه را عملى حى كنند و در بين مسلمانان ‎of‏ یافته وبه منظور تربیت فرزندان شان مدارسی باز کردند و کلیساها را در میان آنان بنا کرده و شراب و قمار و فحشا را در میان آنان رواج داده اند

صفحه 13:
‎a‏ 8 مسيحى كردن تربیت دختران . کسترش آموزش تغییر ‎i 3 oe!‏ دخالت در نظام ‎sa a‏ مسلمان به شيوه ى 2 غربى و مفاهيم تسه تعليم و تربيت ‎wt‏ ضداسلامى ‏انكار وحى الهى وشيهه ‎١‏ كسترش تعصبات دينى در ‎١‏ بنهان كردن حفايق قرآن پراکنی علیه اسلا جامعه مسيحى 2 ‎

صفحه 14:
حذف آيات جهادى و ضد ال اسمن سحر و جادو دانستن آن أن تلاش برا دادن ود داز 0 بشری نشان آن و ساختکی 1 1 منکر شدن دیدار تحریف و تحقیر تحریف شخصیت ابهای ضدٍ بيامبر با راهب معجزات و نشانه‌های پیامبروعصمت آن پیامبر(آبات شیطانی ‎la‏ رسالت بيامبر(صض) | 705

صفحه 15:
* «مستشرقین غوبی همچنین از برخی روایات در منلبع حدیث جستجو در احادیث و تاریخ و فقه و کلام و تفاسیر قرآنء به دنبال نکاتی جهت بهره برداری علیه اسلام و تحریف یا شبهه پراکنی بوده اند.» ' ... اخيراً نیز کشیش متعصبیبه نام « با انتشار کتب مختلفی تحت عنایین «مقدمه ای بر گفتگوی اسلام و مسيحيت» ؟» «اسرار قرآن» «مسيح و محمد از ديدكاه قرآن و انجيل» بسيارى از آيات قرآن را تحريف نموده است.» لازم است بيرامون در ّن وارد ساخت‌به لين بهلنه كه در قرکن کم و زیاد شده است و نیز لازم است آیاتی از قر آن را که در همچنین بلید قرآن خواندن را در غیر کشورهای عربی ممنوع کردقاجه زبان عربی خوانده ‎co gtd‏ بلکه بلدد جا انداخت که و دیگر کشورهلبه زبان خود بخوانند.»

صفحه 16:
«بررسی کلمه انگلیسی مهوند (۲۱۵0۷۵۲0به معنای خدای دروغین‌سبت» شیطان» و مرتد که تحریفی از نام مبارک پیلمبر اسلام‌(ص) می‌باشد, نمونه‌های دیگر از اوج تعصبات کلیسا می‌باشد وبه همین جهت؛ سلمان رشدی فاسد» از لین کلمه علیه پیلمبر(ص) استفاده می‌کند و تخیلات کثیف و پوج خود را علیه اسلام و رهبران بزرگ آن به کار می بندد. برخی دیگر گرچه نمی توانستند صداقت و املنت و پلکی پیلمبر اکرم(ص) را مورد تردید قرار دهند» ولی عصمت از خطا را رد کردند تا اساس اسلام را اشتباهی صادقانه جلوه دهند. «وات» در کتاب خود پس از ذکر جملاتی در باب عصمت و پاکی پیامبر(ص) می‌نویسد: گفتن لین که «محمد»(ص) در عقلید خود یکدل و راستگو بود» دلیل بن نیست که معتقدات وی همه درست بوده است» ممکن است کسی در موضوعی راستگو باشد ولی اشتباه کند.» تحویف و تحقیر معجزات و نشلنه های رسالت پیلمبر(ص) نیز از روش هلیی است که کلیسا در سیکل تحریفات خود از ّن بهره برداری کرده و معجزات پیلسبر(ص) را تحقير و كاه توجيه و تحریف و یا تکذیب کرده است.

صفحه 17:
تمان نقش دانشمندا : : کتمان و که واژکون کتمان نقش دانشعندان . کنمان اخلاق و انسانیت ‏ كتمان تاريخ علم و مخفى كردن تاريخ ی سل اسلامى در بيشرفت علم ۰ مسلمانان تلد ‎Na‏ قیامهای سم جله دادن با ودانش تفسير وازكون مفاهيم اسلامى و تلاش براى وارونه جلوه دادن كسترش محرّمات اسلام در جوامع اسلامی مانند: رایج کردن ریا تفسير وازكون 3

صفحه 18:
الف : حانگاه , ه حانت د. اسلام حوزه های علمیه و علمای متعهد مهم ترين جمع آوري و تكهدارى علوم پایگاهاسلام در برابر حملات ورین با حذف علماي اسلامی» راه تحریف يا كجرويها اسلامی و آثار و احادیث پیامبو حذف اسلام نيز ب: شیوهای فعالیت های صلیبی علیه روحانیت اسلام

صفحه 19:
سمبل اتحاد و وحدت نیروهای رمزدستيابى به ذخاير و معارف ابرلام ‎٠‏ دريجهى اصلى براى شناخت معارف و مسلمان است علوم سل امي و مهمتر از آن» زبان دانش عظيم دانشمندان اسلامى للك شيودها و ابزارهاى حذف زبان عربى ترویج لهحه‌های کوناگون ‏ ۰ برانگیختن حس ملیت گرایی افراطی در کشورهای مسلمان

صفحه 20:
کادرسازی براى ‏ نزديك شدنوبه | راه اندازی مراکز ‎Beste‏ دردست كوفتن ‎atid‏ آبنده كشورهاى ‎IE‏ آموزشی به سک مديريت 2 محتواي دينياز للدت تن رونت لكت شرن ات آمبزتی تاكتيكهاى نفوذ در كشورهاى مسلمان 5 آموزش زبان لاتین و با ن کردن امکانات 501 اعطای پورس ‎sear‏ امؤزتس زبان “فين 0109 رايكان كردنامكانات جذبءتربيت وبرورش : ۳ مدرسه و لوازم الت ‎cay‏ 2 0 مسلمانان برای تحصیل یکی ی ای ‎eee sie‏ فرزندان رؤساء پادشاهان

صفحه 21:
* سیستم آموزشی که سیحیت برای اداره مدارس خود در نظر گرفته بود شامل سیستم تمام وقت و شبانه روزی و سیستم نیمه وقت می شد. در سیستم تمام یقت دلنش آموز برای مدت معینی تحت نظارت مدرسه قرارمی گرفت و حتی در تعطیلات تابستان نیز در همان مدرسه حضور داشت و تنها در روزهای خاصی‌می توانست‌با اولیای خود دیدار داشته باشد. از لین مدارس در کشور ایران نیز وجود داشته و تهت عنوان آموزشگاه «ایران بیتیل» اداره می گردید. در اين مدارس دانش آموزان همه روزه مجبور بودند که متونی از انجیل را قرائت کنند. * در برخی مواردبه عنوان نمونه در کشور «کنیاستا مستی اولیای دلنش آموزان مسلمان مجبور بودند به خاطر پذیرش فرزندانشان در مدرسه» نام مسیحی برای فرزندان خود انتخاب کنند.

صفحه 22:
نامه و مجله با زبان‌های مختلف ‎a‏ ‏007 عفايد اسلامى و مسلمين مسيحى در اذهان عات و انتشارات يكي از ابزارهاى فوق توزيع هزاران ‎Goes Sa gi anh “eee elie i‏ و ‎eee‏ العاده مهم و ویژه تبلیغات. دور نگهداشتن جوا تخريب افكار و ناب توزيع رايكان انجيل در ای ادشبهه در تفکر و تخریب افکار و عقاید 2 های اسلا ی مسيحى از تفكر و تدر اسلا سراسر کشورهای اسلامی و كارشناسان براى مقابله انديشه جوامع اسلامى ‎So pre‏ ای 5 ج ۱ : با لاما م

صفحه 23:
به خدمت كرفتن كانال هاى 2 نشر هفته نامه هایی هم به زیان د ۲ ‎2G‏ : ف ان زيانهاى نشرپنج هزار مجله و روزنامه با دو ماهواره برای تبلیغ مسیحیت د, انگلیسی» فرانسوی» آلمانی: و رو ااام مسا اسبانيايى و برتفالى مبليارد تبراز ۱ توهين هاي صريح به انديشه ها و پخش برنامه‌های ضد اسلامی در ترجمه مبانی نظری مسیحیت و انکار سلمانان رسانه‌های گروهی غرب به زبان تصویر

صفحه 24:

صفحه 25:

صفحه 26:
استخدام دانشمندان برای دستبرد در تاريخ و عفاند اسلام مشروبات الكلى در بين أعزام جاسوس به صورت كشيش و راهبه به كشورهاى اسلامی ایجاد فضای ارتباط آزاد برای دختران و پسران ن‌ها کتاب مسیحی رایگان میان مسلمانان روانه کردن دختران و زنان غربی ‎si‏ فاسد كردن جوانان سلمان تأسیس مدارس, کلیساها و انجمن ها ی شوب یس را "در کشورهای ال ایجاد تردید در عقاید دینی

صفحه 27:
تحت تعليم قرار دادن كودكان 5 تأسیس دانشکده‌های آموزشی دادن خدمات پزشکی و تربیت به سبک خود قأسيس دارالايقام وبیمارستانی دارویی گزارش روز الیوسف» چاپ قاهره شماره ۱۸۴۷ مورخه ۴۰۱۱۰1۹۶۳ : مبشرین اعزامی در «سنگال» با ملتهای فقبر آن سرزمین قراردادهایی مي بندند که طبق آن می تونندمنفع مختصری بدست آورنده مب لبته يكي از مفاد فراردآد این است که اگر خواستند طفل را بازكيرند» بايد مخارج فرزند خود را كه مبشرين در راه تحصيل و خوراک او مصرف کرده اند بپردازند ... ويه آداب مسيحي در این مدرسه اطفال کمتر از ۵ سال بذيرفته مى شود و از بدر و مادر و فامیل خود به کی جدا می شوند و به آد بزرگ می‌گودند سپس به فرانسه اعزام می‌شوند دوره های آموزشی ببینند و پس از آن به سنگال باز می‌گردند تا مطابق ميل فرانسه رفتار نمایند؛ زیرا آنگاه که از فرانسه بر می‌گردند دیگر یک مسیحی فرانسوی هستند و از مزایای مأمورین فرانسه 1 ‎gi‏ >

صفحه 28:

صفحه 29:
بعد از معرفى « بروذه هاى صليبى در جهان اسلام نبا 8؟ موضوع» حالادر لين بخشببه برخى از توطنههاي غیرعلمی و غیراخلاقی کلیسا علیه اسلام اشاره خواهد شد. کلیسا و پاپ‌ها در خلنه خود اریپا؛ همواره از سوی مردم و اندیشمندان و روشنفکران مسیحی و غوبی مورد تردید و اتهام بوده و مسيحيت» تبدیل به یک دين در حال زوال شده و برای بقاء دست و با مى زند. * قرن هاست که باپ و کشیشان و کلیسا منم اندکه: از رلفت های مالیلتی و اقتصادی بهره بردهلند؛ از مصونیت هاي قضلیی بهره‌حی بوند؛ مذهب را از اخلاق دور ساخته ون را در آیین ها و تشریفات خشک مذهبی و تنبلی محدود کرده اند. همجنين.قن آسابى راهبان» سوء استفاده از اختبار تكفير و طرد, ظلم و اجحاف دستگاههای تفتیش عقلید, تجسس و سانسور شدیده تأكيد بر اصل بودن آيين به جاى حسن عمل (هرجند مصلحان كليسا در اين مورد كناهشان كمتر از اربابان كليسا نبود)» فريفتن مردم ساده لوح از راه معجزات و آثار متبرك دروغينء و همكارى با استعمار كران و حاكمان ظللم مناطق مختلف و کمک در اشلعه فقر و فحشاء ونابودى تمدنهاي بزرگ جهان»۲؛ از جرم هاى ثلبت كليسا و باب ها در افكار عمومى مغرب زمينيان نیز بوده است.

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
24,000 تومان