سایر رویدادها

اشتباهات بزرگ تاریخ

eshtabahat-bozorgh-tarikh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اشتباهات بزرگ تاریخ”

اشتباهات بزرگ تاریخ

اسلاید 1: به نام خدا گردآورندۀ پاورپوینت:پارسا ثبوتی دیگر اعضای گروه:امیررضا نعمتی و مهدی عمرانی کلاس 803

اسلاید 2: بیست و یک اشتباه بزرگ انسانی که تاریخ را عوض کرده اند

اسلاید 3: بشر برخی اشتباهات گزاف را مرتکب شده است که تا حدودی تاریخ را تغییر داده است.در این پاورپوینت،بزرگترین اشتباهات در تاریخ دنیا برای شما لیست شده است.این اشتباهات برای پررنگ کردن حماقت های انسان ذکر نشده است،بلکه برای این آورده شده است که ما از این اشتباهات درس بگیریم و سعی کنیم که چنین اشتباهاتی را دوباره در آینده تکرار نکنیم.

اسلاید 4: 1 1.غرق شدن تایتانیک تایتانیک بزرگترین و تجملی ترین کشتی اقیانوس پیمای زمان بود.این کشتی به نظر غیر قابل غرق شدن به نظر می رسید و حتی گنجایش حمل 64 قایق نجات کامل را داشت که روی هم رفته می توانستند بیش از 3457 نفر را نجات دهند اما در آن زمان فقط 20 تا از آنها را با خود داشت.وقتی که تایتانیک در اولین سفر دریایی خود،در سال 1912 با یک کوه یخی برخورد کرد با 1500 نفر از 2200 نفر مسافر خود در آب های اقیانوس غرق شد.

اسلاید 5: 2.برج کج پیزا پایه ریزی برج کج پیزا، در سال 1173 شروع شد.اما بخاطر جنگ ها و دلایل سیاسی دیگر ساخت آن،199 سال طول کشید تا کامل شود،اما کجی نمادین آن چیزی نبود که در اصل سازندگان بنا آرزوی آن را داشتند.برج از همان ابتدا در دوران ساخت خود،شروع به کج شدن کرد،چون برروی خاکی نرم بنا شده بود و در نتیجه ساختمان به خاطر وزنش حرکت کرد.از آن پس تلاش های زیادی انجام شده است تا برج ثابت و پایدار شود و از سقوط آن جلوگیری شود اما هم زمان کجی برج را هم که باعث شهرت آن شده است،حفظ کرده اند.

اسلاید 6: برج کج پیزا

30,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید