علوم انسانی و علوم اجتماعی روانشناسی و روانپزشکی

اشتباهات رایج پایان نامه نویسی و تکنیک های مقاله نویسی

payan-name-novisi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اشتباهات رایج پایان نامه نویسی و تکنیک های مقاله نویسی”

اشتباهات رایج پایان نامه نویسی و تکنیک های مقاله نویسی

اسلاید 1: نام درس:پژوهشهای عملی انفرادی در روان شناسی عمومی (پایان نامه)4 واحد عملیمنبع:راهنمای اجرا و نگارش پایان نامه و پژوهش های عملی(APA)مولف:دکتر حسن عبداله زادهتهیه کننده:حسن عبداله زاده(عضو هیات علمی روان شناسی دانشگاه پیام نور مرکز بهشهر)

اسلاید 2: اهداف درس: -آشنایی دانشجو با آخرین دستاوردهای علمی و تحقیقی رشته خود و همچنین ورود به دنیای تحقیق از دیگر اهداف نگارش و اجرای پایان نامه می باشد. - آشنایی دانشجو با نحوه تعیین طرح تحقیق(پروپوزال) و نحوه ارایه مقاله در مجلات علمی – پژوهشی یا همایشها و کنگره ها

اسلاید 3: گام اول: گام اول در اجرای پایان نامه یا پروژه خودرا هنگام ورود به دانشگاه وشاید هم قبل از آن بر می دارید. در هر رشته که تحصیل می کنید موضوعات وحیطه هایی هستند که بیشتر مورد علاقه ونیاز شما هستند. وبیشتر به آنها فکرمی کنید.

اسلاید 4: گام اول: حیطه کلی ذهنی شما زمینه وپایه انتخابموضوع پایان نامه خواهد بود. اگر حیطه ذهنی وکلی شما سیاست وجهانی شدن باشد ولی در عین حال روان شناسی! می خوانید، نیازمند یک موضوع بین رشته ای هستید.

اسلاید 5: انتخاب موضوع: انتخاب موضوع تحقیق تحت تأثیر عواملی از قبیل تجارب،مطالعات، نیازها، احساسات، علایق، نگرش، محیط اطراف و محیط آموزشی شماست. با این حال شما هستید که در نهایت تصمیم می گیرید که آیا این موضوع مناسب هست یا نه؟

اسلاید 6: انتخاب موضوع: زمانیکه شما احساس می کنید از لحاظ ذهنی درباره مسأله ای دچار چالش شده اید و همچنین علاقه مندید که راه حل آن را بیابید اولین جرقه های انتخاب موضوع زده شده است.

اسلاید 7: انتخاب موضوع: حتماً در مورد حیطه کلی وهدف اصلی تان با دوستان و همکلاسیتان صحبت کنید ممکن است از کلماتی که عامیانه، غیر علمی وغیر قابل سنجش باشد؛استفاده کنید. با این حال، کوششهای فکری ومطالعات خود را ادامه دهید.

اسلاید 8: موضوع: معمولاً عنوان پایان نامه یا پژوهش به صورت جمله کاملاً مثبت، مختصر، دقیق، وصریح بیان می شود؛ بنابراین، مطرح کردن عنوان به صورت سؤالی مناسب نیست.

اسلاید 9: موضوع: موضوع شما و طرز بیان یا نگارش عنوان باید طوری باشد که حیطه یا محدوده تحقیق شما را مشخص کند به صورتیکه با خواندن عنوان تحقیق، محتوا و محدوده آن را بتوان پیش بینی کرد.

اسلاید 10: موضوع: متغیرهای اصلی تحقیق، چگونگی انجام پژوهش (رابطه، مقایسه ای ، تأثیر، علی بودن، توصیف و...)مکان، زمان به سال، وافرادی که قصد پژوهش روی آنها را دارید، ارکان عنوان شما را تشکیل می دهند.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید