سایر سفر و گردشگری

اصفهان نصف جهان

esfahan_nesfe_jahan

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [4 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اصفهان نصف جهان”

اصفهان نصف جهان

اسلاید 1: شهر اصفهان مرکز شهر اصفهان است و در کو هپایه های زاگرس قرار دارد.شهر اصفهان آثار زیبایی دارد که در دوره ی صفویه توسط معماران هنرمند ایرانی ساخته شدهاصفهان نصف جهان

اسلاید 2: اصفهان نصف جهانکاری از محمد متین رضایی فرد

اسلاید 3: میدان امام(نقش جهان)

اسلاید 4: این میدان به دستور شاه عباس صفوی در مرکز شهر اصفهان ساخته شده است و در آن زمان از بزرگ ترین میدان های جهان بوده است.در این میدان که حدود 500متر است بنا های بزرگ و با شکوهی مانند کاخ عالی قاپو،مسجد شیخ لطف الله،مسجد امام و بازار قیصریه قرار دارد.

اسلاید 5:

اسلاید 6: کاخ عالی قاپوکاخ عالی قاپو یکی از بناهای زیبای دوره ی صفویه است که در دوره ی صفویه به دستور شاه عباس ساخته شد.وی در این مکان به امور کشور می پرداخت و دستورات لازم را صادر می کرد.

اسلاید 7:

اسلاید 8:

اسلاید 9:

اسلاید 10: مسجد شیخ لطف اللهاین مسجد به دستور شاه عباس ساخته شد تا شیخ لطف الله که عالم بزرگی بود در آن نماز جماعت بر گزار کند و به تربیت و تدریس شاگردان بپردازد.ساختن این مسجد 18 سال طول کشید.مسجد شیخ لطف الله گنبد بسیار زیبایی دارد که برروی آن کاشی کاری های بی نظیری دیده می شود.

اسلاید 11:

اسلاید 12:

اسلاید 13: مسجد امام(مسجد جامع عباسی)این مسجد نیز از شاهکار های معماری اسلامی محسوب می شود.مسجد امام چهار ایوان در چهار جهت جغرافیایی دارد.هریک از مناره های این مسجد40متر ارتفاع دارد.داخل این مناره ها یا گلدسته ها پلکان های مارپیچ وجود دارد که از آن بالا می رفتند و اذان می گفتند.

اسلاید 14:

اسلاید 15:

اسلاید 16:

اسلاید 17: پایان

17,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید