osool-behdaasht-mohit

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اصول بهداشت محیط”

اصول بهداشت محیط

اسلاید 1: اصول بهداشت محيطاستاد:دانشجو:

اسلاید 2: بهداشت حرفه ایشاخه ای از علم بهداشت که با شناسایی، ارزیابی و کنترل عوامل زیان آور محیط کار از بروز بیماریها، مسمومیتها و حوادث ناشی از کار پیشگیری می کند.علمی است که با مسائل بهداشتی محیط کار ارتباط پیدا می کند.

اسلاید 3: تعريف کمیته مشترک WHOوILOو تامین و ارتقای عالیترین سطح سلامت جسمی، روانی و اجتماعی برای کارگران همه مشاغل، پیشگیری از بیماریهای ناشی از کار، بکار گماردن نیروی کار در محیط و شغلی که از نظر جسمی و روانی قدرت انجام آنرا دارد.بطور خلاصه تطابق کار با انسان و در صورت عدم امکان، تطابق انسان با کار

اسلاید 4: دامنه فعالیتهای بهداشت حرفه ايشناخت، ارزیابی و کنترل بیماریهای شغلی و بیماریهای ناشی از شناسایی و ارزشیابی و کنترل عوامل زیان آور محیط کار و مسائل ارگونومی در صنعت و اصول بهسازی محیط کار و معاینات شغلی در صنعت و کنترل بیماریها و حوادث شغلی.

اسلاید 5: معاینات پزشکی قبل از استخدام: تعیین میزان توانمندی های و محدودیت های فرد در رابطه با کار مورد نظر، پرونده بهداشتی و ... بررسی فرد از نظر بیماری های واگیر دار.معاینات پزشکی دوره ای: مقایسه وضعیت اسلامت فرد نسبت به گذشته، ارزیابی روش های پیشگیری از بیماری ها و میزان تاثیر آنها..

اسلاید 6: اصول بهداشت حرفه ایالف) شناسایی: اولین اقدام کارشناسان بهداشت حرفه ای،شناسایی عوامل زیان آور محیط کار است. ب) اندازه گیری: با استفاده از ابزار و وسایل مخصوص میزان شدت و حدت ارتعاش،صدا،نور و ... را اندازه گیری می کنن تا مشخص شود چه اقداماتی باید انجام شود.ج) تفسير نتایج: نتایج بدست آمده از مرحله قبل را باید با استاندارد های بهداشتی مقایسه، تفسیر، تجزیه و تحلیل شود. د )کنترل انجام کنترل و پیشگیری های لازم

3,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید