osool-hesabdari2

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 9 اسلاید سیستم¬های حسابداری این سیستم را می¬توان به عنوان مجموعه¬ای از عناصر که با هم روابط متقابل دارند تعریف کرد. سیستم در معنای کامل¬اش عبارت است از مجموعه¬ای (فیزیکی یا تصویری) که از اجزای به هم وابسته تشکیل شده است. وابستگی اجزای به هم پیوسته رفتار و حرکت سیستم را تعیین می-کند.
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
742 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اصول حسابداری ۲”

اصول حسابداری ۲

اسلاید 1: خلاصه فصل اول اصول حسابداری (۲) نام دانشجو کد دانشجو: 1111 کدرس درس: ۱۱۰۰۵-۱ استاد: زبنا‌پور رشتۀ مدیریت دولتی دانشگاه پیام نور شهریار

اسلاید 2: این سیستم را می‌توان به عنوان مجموعه‌ای از عناصر که با هم روابط متقابل دارند تعریف کرد.سیستم در معنای کامل‌اش عبارت است از مجموعه‌ای (فیزیکی یا تصویری) که از اجزای به هم وابسته تشکیل شده است. وابستگی اجزای به هم پیوسته رفتار و حرکت سیستم را تعیین می‌کند. سیستم عبارت است از گروهی از عناصر فیزیکی یا غیرفیزیکی که مجموعه‌ای به هم پیوسته و وابسته را تشکیل می‌دهند که برای نیل به یک یا چند هدف به هم وابسته‌اند.سیستم مجموعه‌ای از اجرای به هم وابسته است که آن اجرا در راه نیل به یک یا چند هدف معین باهم هماهنگی دارند. تعریف کامل زیر دربرگیرنده همه خصوصیات سیستم است.سیستم عبارت است از مجموعه‌ای از اجزای به هم پیوسته‌ای که در راه نیل به یک یا چند هدف معین به هم وابسته‌اند، به ترتیبی که ما هرگاه یک یا چند داده وارد آن کنیم یک یا چندین ستاده از آن خارج می‌شود.

اسلاید 3: مفهوم سیستم از طریق شکل:هر سیستم دارای یک سری ورود می‌باشد که پردازش شده و نهایتاً تبدیل به ستانده (خروجی) می‌شود.

اسلاید 4: هدف‌گرایی: در مؤسسه انتفاعی هدف سود است موسسه از داده‌ها استفاده می‌کند دریافت‌ها و داده‌های موسسه انتفاعی (نیروی انسانی، سرمایه، روش‌ها و شیوه‌ها، مواد و ماشین‌آلات) را پردازش کرده و به صورت داده‌ها (نهادها) وارد موسسه انتفاعی می‌کند. خروجی موسسه انتفاعی که همان هدف موسسه می‌باشد سود است. تا سود بدست آورد. مؤسسه انتفاعی به عنوان سیستم از این داده‌ها استفاده می‌کند و خروجی آن سود می‌باشد.خصوصیات سیستم۱- پیوستگی و وابستگی اجزا: اجزای یک سیستم به هم وابسته و با هم مرتبط‌اند. هر یک از اجزا به نوعی بر اجرای دیگر تأثیر می‌گذارد و یا از آن‌ها تأثیر می‌پذیرد.۲- تمایز اجزا: سیستم‌ها از اجزایی تشکیل می‌شوند. هر یک از اجزا یک یا چند کار انجام می‌دهد. اجزای یک سیستم خود می‌توانند به اجرای کوچکتر تقسیم شوند و اجزای بعدی نیز به اجرای کوچک‌تر، بنابراین سیستم‌ها دارای سلسله مراتبی از اجزای خود هستند.۳- کل‌گرایی: هر سیستم فقط با نگرش کل‌گرا قابل مطالعه است. یک سیستم چیزی بیش از مجموع اجزای خود است و مجموع شناخت‌های تک‌تک اجزای تشکیل‌دهنده سیستم، شناخت کلی از آن را به دست نمی‌دهد.به عبارت دیگر مطالعه اجرای یک سیستم نیز باید در قالب کل سیستم صورت گیرد.

10,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید