سایر

اصول شیک پوشی

Osule_shikpushi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اصول شیک پوشی”

اصول شیک پوشی

اسلاید 1: اصول شیک پوشیProvider : KOSAR GHASEMYکاری ازكوثر قاسميE-mail: k.ghasemy@gmail.com

اسلاید 2: اغــلـب افــراد در انــتــخـاب لـبـاسـي كـه مـنـاسـب جـثــه آنـها بوده و همچـنـيـن چـگـونـگي سـت كـردن آنـهـا دچـار سردرگمي مي باشنـد. در زيـر بـه اصـول كـلـي انتـخاب و هماهنگ كردن لباسها با يكديگر ميپردازيم: اصول كلي *همواره لباسي را بپوشيد كه كاملا اندازه شما باشد. * پوشيدن لباسهاي بزرگ تنها اندام شما را اغـراق آمـيـز تـر جـلوه داده و آنـها را پنهان نميكند. * بيشتر سعي كنيد تنها در زماني كه كمر باريكي داريد از كمر بند استفاده كنيد. * پارچـه هـاي سـنگين مانـند پـشمـي، بافـتني و چرمي شما را سنگين وزن تر جلوه ميدهند. * پارچه هاي سبك وزن مانند كتان، نخي شما را لاغر تر جلوه ميدهند. * رنگهاي تيره شما را لاغر تر و كوچك تر ميكنند. * رنگهاي روشن شما را بزرگتر و حجيم تر ميكنند. * لباسهاي بالا تنه و پايين تنه يكرنگ شما را لاغر تر جلوه ميدهند. * لباسهاي بالا تنه و پايين تنه با رنگهاي متفاوت شما را بلند قد تر ميكند. * لباسهاي يقه بلند گردن را كوتاه تر ميكند. * گردن بند كوتاه نيز گردن را كوتاه تر ميكند. * روسـري كـه به سـمت پـايين آويزان شـده باشد، قـد شما را بلند تر جلوه ميدهد. * لـبـاس بـا خطوط افقي شما را چاق تـر و بـا خـطـوط عمودي شما را لاغر تر جلوه ميدهـد.

اسلاید 3:

اسلاید 4: بـراي لاغر تر و بلند قد تر بنظر رسيدن نكات زير را رعايت كنيد: *لباسهاي كاملا اندازه بپوشيد لباسهاي خيلي كوچـك و خيلي بزرگ تنها شما را چاق تر نشان ميدهند. * لباسهاي يكدشت يكرنگ بپوشيد. تـرجيـحا يـكرنـگ از سر تا نوك پا. * از پـوشيـده لبـاسـهاي با طرح برجسته و پارچـه هـاي زمخت خود داري كنيد. * لباسهاي تيره رنگ با پارچه هاي نازك و نرم بپوشيد. * شلوار را در ناحيه كمر بالا بياوريد نه پايين تر. * كراوات با پهناي متوسط پوشيده و حتما طول آن تا كمر برسد. * از پوشيدن لباسهاي با نقش و نگار شلوغ خودداري ورزيد. * لباس با طرح راه راه عمودي بپوشيد. * از داشتن ملزومات بيش از حد خود داري كنيد. * كفش پاشنه بلند به پا كنيد.

اسلاید 5:

اسلاید 6: براي كوتاه تر و چاق تر بنظر رسيدن نكات زير را رعايت كنيد: *لباسهاي با رنگ متفاوت بپوشيد. * رنگهاي روشن و پر رنگ بپوشيد. * كراوات پهن تر بپوشيد. * لباسهاي چند لايه به تن كنيد. * كفش بدون پاشنه و ظريف بپوشيد. * شلوار تمام قد بپوشيد. * از پوشيدن لباسهاي سرتاسر يكرنگ بپرهيزيد. * لباس با طرح راه راه عمودي و كراوات باريك نپوشيد.

اسلاید 7:

اسلاید 8: چگونه ست كنيم ـــــــــــــــــــــ *رنگ جوراب بايد همرنگ و يا تيره تر از شلوار باشد. * رنگ كمربند با رنگ كفش بايد يكسان باشد. * كـت و شلـوار خــاكستـري و سرمه اي با كفش مشكي، و كـت و شـلـوار قـهـوه اي و زيتوني با كفش قهوه اي ست است.

اسلاید 9:

اسلاید 10: نكات ست كردن لباس براي زنان... زنان قد بلند ـــــــــــــــــــــــــــــــــ *از كمر بند پهن استفاده كنيد. * از دامن خيلي كوتاه و خيلي بلند پرهيز كنيد. * بهتر اسـت پـيـراهن خـود را داخـل شـلـوار و دامـن تــو بگزاريد تا خط عمودي كمرتان نمايانتر گردد. * لباس نقش دار و طرح خطوط افقي بپوشيد. * دامن بلند و يا دمپا گشاد بپوشيد. * لباسهاي سر تا پا يكرنگ نپوشيد. * از گردنبند و گوشواره كوچك استفاده نكنيد. * كيف دستي كوچك حمل نكنيد. * شلوار راسته بپوشيد. * تاپ نپوشيد. * كـفش پاشنه بلند نپوشيد و از كفـش انـدكـي لـژ دار استفاده كنيد.

اسلاید 11:

اسلاید 12: زنان قد كوتاه و ريز نقش ــــــــــــــــــــــــــ * لباس با طرح راه راه افقي نپوشيد. * از لباس هـاي رنگارنـگ، ملزومات بــزرگ و شلوار دمـپا گشاد و يا پاچه هاي تا شده استفاده كنيد. * دامن كوتاه با نقش و نگار بزرگ نپوشيد. * لبـاس هـاي يـكرنـگ و شـلوار راســته و لباس تــنـگ و ملزومات كوچك استفاده كنيد. * خطوط عمودي و لباسهاي يقه هفت بدن را كشيده تر ميكنند. * كفش كمي نوك تيز بپوشيد. * كفش پاشنه بلند بپوشيد. * از كمر بند باريك استفاده كنيد.

اسلاید 13:

اسلاید 14: زنان چاق ـــــــــــــــــــــــــــــــ *لباسهاي يكدست يكرنگ بپوشيد. * از كت و ژاكت بلند با دكمه هاي باز استفاده كنيد. * از روسري شالي استفاده كنيد. * گردنبند دراز شما را لاغر تر ميكند. * كفش پاشنه بلند بپوشيد. * لـبـاس يقه هفت و قلبي شكل، گـردن را كشـيـده تـر ميكند. * ژاكت بلند بدون اپل بپوشيد. * لباسهاي تيره رنگ بپوشيد.

اسلاید 15:

اسلاید 16: نكات ست كردن لباس براي مردان... مردان قد بلند ـــــــــــــــــــــــ *لباسهاي يكدست يكرنگ نپوشيد. * لباسها و شلوارهاي زيپدار نپوشيد. * كـت و شـلوار بـا خـطـوط راه راه بـا خـطـوط عـمــودي و كراوات باريك و ژاكت كه طولش تا روي كمر است نپوشيد.

اسلاید 17:

اسلاید 18: مردان قد كوتاه ــــــــــــــــــــــــ *كفش بوت و ساق بلند نپوشيد آنها شما را قد بلندتر نميكنند. * شلوار پاچه كوتاه و يا پاچه تا شده نپوشيد. * لباس آستين دار به تن كنيد. * از نقش و نگار عمودي راه راه عمودي و شلوار راسته و كراوات باريك استفاده كنيد.

اسلاید 19:

اسلاید 20: مردان لاغر ــــــــــــــــــــــــــــ *كراوات باريك و پيراهن و يا تيشرت يقه هفت نپوشيد. * لباسهاي براق و با خطوط عمودي و چسبان نپوشيد. * كت و شلوار اپل دار بپوشيد. * شلوار بگي بپوشيد. * پلوور حجيم و يقه اسكي بپوشيد

اسلاید 21:

اسلاید 22: مردان چاق ـــــــــــــــــــــــــ * ژاكت اپل دار نپوشيد. * كراوات زرق و برق دار نزنيد. * دكمه پيراهن را تا انتها و بالا نبنديد. * ساعت باريك به دست نكنيد. * پلوور حجيم و يقه اسكي نپوشيد. * بلوز و پيراهن يقه هفت نپوشيد. * شلوار تنگ نپوشيد. * لباس با خطوط عمودي و كراوات يكرنگ استفاده كنيد. * از لباسهاي تيره رنگ استفاده كنيد.

اسلاید 23:

اسلاید 24: مردان شكم بزرگ ـــــــــــــــــــــــــــــــ * جليقه و يا هر چيزي كه روي شكم بيافتد و به آن فشار بياورد را نپوشيد. * شلوار را روي شكم خود نياوريد. * لباسهاي براق و يا روشن نپوشيد. * لباسهاي گشاد و تيره رنگ بپوشيد. * كراوات پهن بزنيد كه تا خط كمر بلند باشد. * ژاكت و شلوار يكرنگ بپوشيد.

اسلاید 25:

اسلاید 26: آیا لباسهایتان به شما اعـتماد به نفس میدهد؟ منظورمان  این نیست که به طرزی خودنمایانه و پر زرق و بـرق لباس بپوشید. منظور ما این است که به طریقی لباس بپوشید کـه بـاوقـار و اعتـمـاد بـه نفس جلوه کنید. قسمتی از این مسـئـله بـه رفتار شما بستگی دارد، اما بخشی دیگر به ایـن بسـتـگی دارد کـه لبـاسهـایی بپوشید که مناسب و بــرازنده ی شما بوده و به چشم بیاید. مهم این است که تـا جـایی کــه می توانید سعی کنید عالی به نظر بیایید، حـال در هر مکانی که باشید. با رعایت نکات زیر میتوانید بـه طـریـقـی لــباس بپوشید که اعتماد به نفستان را بالا ببرد. خواهید دید که چطور با تغییراتی بسیار جزئی و کوچک، نظر اطرافیان را به کلی نسبت به خودتان عوض خواهید کرد، تا جایی که نظر خودتان نیز در رابطه با خودتان تغییر خواهد کرد.

اسلاید 27:

اسلاید 28: اندازه و مناسب بودن لباستان، برای حس اعتماد به نفس بسیار مهم است. ژاکت مثال بسیار خوبی است. یک ژاکت شل و گشاد باعث می شود کثیف و نامرتب جلوه کنید. ژاکتی که اندازه تان باشد شما را تمیزتز و مرتب تر نشان میدهد و باعث میشود با اعتماد به نفس بیشتری بایستید و راه بروید. در اینجا نمونه های دیگری نیز برای شما مطرح م یکنیم تا ببینید هر لباسی در چه اندازه ای باشد به شما اعتماد به نفس خواهد داد.

اسلاید 29:

اسلاید 30: شلوار:  شلوار مناسب آن شلواری نیست که چسبِ تنتان باشد، باید به سایزتان باشد. فکر نکنید اگر شلوار دقیقاً اندازه تان باشد، انحناهای بدنتان را مشخص خواهد کرد، بلکه شما را نسبت به شلوارهای گشاد لاغرتر و صاف تر نشان خواهد داد. ژاکت، کت، پیراهن و بالاپوش:  پوشیدن بالاپوش هایی که در قسمت کمر تنگ میشود، کمک می کند که هیکلتان موجدار و متناسب دیده شود و زنانه تر است. به یاد داشته باشید که لباسهایی که بیش از حد گشاد و شل و ول هستند، شما را کوتاه قد تر و نامرتب تر نشان می دهند.

اسلاید 31: کفش:  گاهی اوقات پوشیدن کفش های پاشنه بلند باعث لنگ زدنتان می شود و کسی آن را نمی پسندد. اما اگر کفشی را انتخاب کنید که مناسب و برازنده ی شما باشد، اگر پاشنه ی بلندی داشته باشد باعث می شود که بلندقدتر، لاغرتر و جذابتر تر به نظر برسید. جواهرات:  یکی از سریعترین و موثرترین راه ها برای داشتن ظاهری زیبا و پرجلوه استفاده از جواهرات است. انداختن گردن بند، دستبند و گوشواره های پهن باعث جلوه بیشتر شما می شود و توجه شوهرتان را به سمتتان جلب می کند. 

اسلاید 32: رنگ لباس سر تا پا مشکی پوشیدن باعث می شود که لاغرتر و صاف  تر جلوه کنید. اما پوشیدن لباسهای رنگی به دیگران نشان م یدهد که شما از اینکه به چشم بیایید نمی ترسید. همچنین لباسهای رنگی کمک می کند تا قسمت هایی را که نمی خواهید مورد توجه قرار بگیرند را بپوشانید. در اینجا به نکات دیگری در زمینه ی رنگ لباس اشاره میکنیم. ترکیب رنگها:  مجبور نیستید تا رنگ همه چیز را با هم سِت کنید. پوشیدن تاپ نارنجی بسیار جالب است، اما اگر آن را با یک شلوار شکلاتی، ذغالی یا بورگاندی ست كنيد جلوه ی بهتری به آن خواهد داد. صورتی را با خاکستری یا آبی نفتی سِت کنید، جالب خواهد شد. طوری لباس بپوشید که خودتان احساس اعتماد به نفس کنید. اگر با پوشیدن رنگ روشن تر برای بالاتنه و رنگ تیره تر برای پایین تنه احساس بهتری دارید، به هر طریقی شده همین کار را انجام دهید.

اسلاید 33: نکات آرایشی تاثیری که روی دیگران می گذارید، به نحوه ی آرایش و اصلاح شما نیز تا حد زیادی بستگی دارد. حتی لباسهای گران قیمت و عالی هم اگر ناخن هایتان شکسته و لب پریده باشد و یا ابروهایتان اصلاح نشده و نامرتب باشد جلوه اي نخواهد داشت. حتی اگر آرایش هم نکنید، رژلب و ریمل هم نزده باشید، اصلاح شدن صورتتان در زیباییتان تاثیر شگرفی دارد. به نکات زیر دقت کنید. تمیز کردن ناخن ها:  چه خودتان ناخن هایتان را مانیکور می کنید، و چه به سالن های آرایشی برای این منظور مراجعه می کنید، سعی کنید ناخن ها و پوستتان همیشه مرتب و تمیز باشد.

اسلاید 34: مراقبت از موها:  به طور مداوم به آرایشگر مراجعه کنید تا موهایتان را مرتب کند. اگر موهایتان توی صورتتان می ریزد، میتوانید از سنجاق سرهای زیبا برای عقب نگاه داشتن آن استفاده کنید. ریشه ی موهایتان را همیشه رنگ کنید. و هر از گاهی مدل موهایتان را تغییر دهید تا جلوه کنید. ابروهایی زیبا:  داشتن ابروهایی مرتب و تمیز در زیبایی صورتتان تاثیر شگرفی دارد. برای برداشتن و اصلاح ابروهایتان به آرایشگاه مراجعه کنید. آرایش:  اصلاً نیازی به آرایش کردن نیست، اما اگر اصرار دارید همیشه آرایش ملایم انجام دهید. رژلبی کمرنگ یا کمی رژگونه صد چندان به زیبایی شما خواهد افزود

اسلاید 35: The End

16,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید