osul-mohit-zist-1

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: ۱۴ اسلاید ارائه پاورپوینت با موضوع مدیریت پسماند در کشور برزیل: مطالعه موردی Belo Horizonte مدیریت پایدار / شامل ۱۴ صفحه
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
663 بازدید, 0 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اصول محیط زیست”

اصول محیط زیست

اسلاید 1: مدیریت پسماند در کشور برزیل: مطالعه موردی Belo Horizonte مدیریت پایداراین مطالعه بخشی از یک تحقیق مقطع دکترا بوده و هدف آن ارائه یک مطالعه موردی در برزیل درباره مدیریت پسماند، روند تدوین برنامه مدیریت پسماند در شهر Belo Horizonte برزیل، و اقدامات امکان پذیری که این شهر دارا می باشد، است که مرجع مورد توجهی از مدیریت پسماند در برزیل به شمار می رود. روند طرح مدیریت پسماند در این شهر از سال 2014 آغاز شده و در سال 2016 در حال انجام آخرین مرحله خود می باشد. سه گروه در این فرایند، مهم می باشند. اولین گروه، گروه فنی بوده که از نظارت شهری Belo Horizonte در برزیل تشکیل شده است. گروه دوم، کمیته راهبری بوده که متشکل از نمایندگان ارگان های نیروی اجرایی می باشند. آخرین گروه، هیئت مشاوره بوده که شامل نهادهای سیاسی جهت مشارکت اجتماعی، نمایندگان بخش عمومی و دولتی شهرداری، و جامعه مدنی سازمان یافته نیز می باشند که به بخش های محبوب، فنی / دانشگاهی، و شرکت ها نیز، توجه دارند. مقالات اسکوپوس و Science Direct نیز جهت مقایسه این مورد در کشور برزیل با مورد های اروپایی، مورد بحث و مشاوره قرار گرفته اند.چکیده

اسلاید 2: مقدمهکشورهای در حال توسعه جهت برطرف نمودن و مدیریت پسماند خود با مشکلات یا مشکلاتی روبرو هستند. به منظور مدیریت پسماند مواد غذایی، نکته مهم در نظر داشتن یک بررسی از سیستم موجود، بررسی مقررات موجود جهت شناسایی ذینفعان مرتبط، تنظیم استانداردها و مقررات، تعیین اهداف، انجام فعالیت های مدیریت پسماند مواد غذایی / برنامه ها، تکرار برآورد و مقایسه گزینه ها، و ارزیابی سیستم مدیریت پسماند مواد غذایی می باشند. آموزش و مشارکت عمومی باید بخشی از این امر باشند.در صورت همکاری حوزه های عمومی و خصوصی جهت مدیریت پسماند، گاهی اوقات گزینه خوب این است که به شرکت های دولتی و خصوصی پیوست. در مطالعه ای که دو مدل مقابله با زباله های جامد شهری در برزیل، یعنی مدیریت قراردادی و مدیریت با مشارکت دولتی و خصوصی را مقایسه نموده است، نشان می دهد که مدیریت با مشارکت دولتی و خصوصی جهت مقابله با زباله های جامد شهری سودمندتر از مدیریت قراردادی بود. این مورد، یک برنامه جمع آوری انتخابی قوی را فراهم نموده، میزان زباله های جامد ارسال شده به خاکریزهای بهداشتی را کاهش داده و منجر به بازیابی منطقه ای از زمین هایی شد که قبلاً به دلیل دفع نادرست زباله های جامد شهری تخریب شده بودند و نصب واحد بازیابی انرژی را القا نمود.وقتی صحبت از مدیریت پسماند( waste management) درمیان است، همکاری جامعه امری اساسی است. مطابق با یافته های ماروپولوس و همکارانش، تا همین اواخر، مدیریت پسماند به دلیل ذخیره سازی مناسب، جمع آوری، انتقال، تصفیه و دفع، مطرح بود و تلاش اصلی در جهت به حداقل رساندن تأثیرات زیست محیطی و بهداشتی بود.

اسلاید 3: بنابراین، ابزارهای مهندسی و لجستیکی برای برنامه ریزی و اجرای سیستم های مدیریت پسماند کافی بودند. اما امروزه، مدیریت منابع و رفتار اجتماعی در حال تبدیل شدن به بخشی جدایی ناپذیر از هرگونه سیستم مدیریت پسماند می باشد.در برزیل، نمونه ای خوب از همکاری بین شهرداری ها، کنسرسیوم عمومی بین شهری (Intermunicipal Public Consortium) آلتو ساپوکای بود که به منظور ساخت محل دفن زباله در Itajubá در برزیل، امضا گردید. این اولین کنسرسیوم در برزیل بود که به 90،000 نفر جمعیت، شامل شش شهرداری (دلفیم موریرا، ایتاژوبا، پیرانگوینو، پیرانگوچو، سائو خوزه Alegre and Wenceslau Braz)، با دریافت 51 تن زباله در روز، خدمت رسانی می نمود. یکی دیگر از نمونه های موفق کنسرسیوم، در منطقه Zona da Mata، شامل شهرداری های Carangola ، Divine ، Faria Lemos ، Fervedouro ، پدرا بونیتا، پدرا دورادا، سانتا مارگاریدا، تومبوس (میناس گرایس)، ناتیویداد و پورسیانکولا (ریودوژانیرو)، پیاده سازی شده است. کنسرسیوم Zona da Mata ، هنگام حضور در میان اعضای کنسرسیومی خود در شهرهای ایالات مختلف، پیشگام بود.هدف از این مطالعه، ارائه سیستم تشکیل شده توسط شرکت عمومی (دولتی)، شرکت خصوصی(مشاوره MYR)، و جامعه ای جهت ایجاد و تصویب مدیریت پسماند در Belo Horizonte در کشور برزیل می باشد.

اسلاید 4: 2. مطالعه موردی برزیلی درباره Belo HorizonteBelo Horizonte یکی از بزرگترین شهرهای برزیل بوده که دارای 2513.451 نفر جمعیت، 64 دانشگاه و331401 کیلومتر مربع مساحت می باشد (BIGS ، 2016). این مطالعه با مشارکت نویسنده در رویدادهای مربوط به طرح مدیریت پسماند در Horizonte Belo صورت گرفته است. در مجموع، هفت واقعه در شهر رخ داده است. جهت بررسی، سه گروه، دارای اهمیت می باشند. نخستین گروه، گروه فنی هستند که با نظارت شهری Belo Horizonte تشکیل گردیده اند. گروه دوم کمیته راهبری بوده، که توسط نمایندگان ارگان های قدرت اجرایی تشکیل شده است. آخرین مورد هیئت مشاوره می باشند، که شامل ارگان های سیاسی جهت مشارکت اجتماعی، نمایندگان بخش عمومیو دولتی شهرداری، و جامعه مدنی سازمان یافته نیز می باشد، که به بخش های محبوب، فنی / دانشگاهی و شرکت ها نیز توجه دارند.بر اساس مطالبی که در صفحه مجازی Belo Horizonte موجود است، فرآیند ایجاد طرح مدیریت پسماند در Belo Horizonte به چهار مرحله اصلی تقسیم گردیده است: 1. ارتباطات و بسیج. 2. تشخیص وضعیت زباله (موجودی جمع آوری کننده ها، تقسیم بندی آنها به مستقل و مشترک). 3. مدیریت ذی ربط و آخرین موضوع، 4. تدوین سناریوهای آینده می باشد. در پانزدهم و شانزدهم دسامبر، دو جلسه دادرسی دیگر برگزار گردید. روز پانزدهم، در منطقه شرقی، شمال شرقی و شمال غربی بود. در روز شانزدهم، منطقه Pampulha، شمال و وندا نوا بودند.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید