صفحه 1:
صفحه 2:
صفحه 3:
صفحه 4:
برای هر یک از ارتباطات مهم کاری خود به سوالات زیرپاسخ
۳
صفحه 5:
صفحه 6:
صفحه 7:
صفحه 8:
52
درارتباطات نتتخصى ازديكران بيش ازثوان يا تمايل آنان
.انتظارنداشته باشيد
هد
OF 0 252 7 20 |, Le aS cage alge.
بسرآوردم 7 - ۰ سخ
a ی
صفحه 9:
اصل سوم
صفحه 10:
صفحه 11:
براى احتراز تضادهاواختلافات درارتباطات شخصى درارتباطات
a in 200
صفحه 12:
صفحه 13:
واسته 0مك شمارامشخص مى كند
صفحه 14:
صفحه 15:
صفحه 16:
مج RR
یت با یبا Ne
آنها 5 يدك کنیا
صفحه 17:
صفحه 18:
#_برنامه آق برای رسیدن به خواسته منطقی خود داشته باشیم
صفحه 19:
صفحه 20:
Sea ۱ ی Piva, Spar ray
a) See eee Sa ace ed
صفحه 21:
صفحه 22:
وید
شماباید دردنیای 06 ومحبت ۳ حك نی ce 0
افراط وتفریط وجودندارد
صفحه 23:
Aires cm 0-0 ۰ ۳۰ تعادل بايد
شاخص هايى داشت وبايدانتظارداشته باشيم افراد حرفه اى
صفحه 24:
Soe Fo FEF om yu Pet ear ae goa
.آورد
برلیموفقیتساید خطر کرد *
به قضاوتخود لعتماد دلشته باشید *
صفحه 25:
صفحه 26:
صفحه 27:
صفحه 28:
متتخضات گروه دوم اذ gb!
صفحه 29:
صفحه 30:
صفحه 31:
4
+
صفحه 32:
صفحه 33:
صفحه 34:
اصل نهم
صفحه 35:
آرزودايم لفرادىكه برليم مهم هستند مرادوستهلشته باشند *
at ل را( ع فك
ات ا ل رك ال ا ل ل 000
صفحه 36:
صفحه 37:
:نكات زير باعث اصلاح نظام فكرشما مى شود
ee | لنتسحمیل نب کنید *
sae er ecb) acct). egg mcg 4
pes ES ot oe eels al ome سس رن
مین گناد ۲
اك pees
f 4
صفحه 38:
صفحه 39:
صفحه 40:
ie ا
صفحه 41:
om Ca سد های ١
= 17 eee ee
pee etry ay كيك كرفين از 3
صفحه 42:
صفحه 43:
صفحه 44:
۱۳۳۳ EE
راکه tir Cpr Coen ONe sp ae تا لا
Daal دارید
وروی
صفحه 45:
صفحه 46:
a 0
۷
۷۳ Cals eye
2 0 5 كنيد تر
ايجاد تعهدات معقول هر روز هبراى خود 4 آنهانه تنها 2
کنترل nee دهيد OE
1 ل 3
راسم | a
vas
8 1۷
صفحه 47:
صفحه 48:
صفحه 49:
Lal 3 هی فد رکنم
at 9 که باعث عدم ed 3 بپرهیزید,,
صفحه 50:
صفحه 51:
Lal 3 هی فد رکنم
at 9 که باعث عدم ed 3 بپرهیزید,,
صفحه 52:
صفحه 53:
صفحه 54:
x ee ey Ps ee eS *
نا A OR Ae ee oa open
صفحه 55:
صفحه 56:
صفحه 57:
صفحه 58:
re: گناه می = بپرهیز:
صفحه 59:
صفحه 60:
لنت ارائه كردهبنحوى كه
ل ورفتارنيكوترى ترغيب نمايند
صفحه 61:
#_.پرهیزازرفتاری که موجت یأفتن مشکل می شود
صفحه 62:
emer ee
00
با
.تذكر مى دهم
الكواسته هاى خود را مى كويم
ie ل ل 0 ل
صفحه 63:
صفحه 64:
5 |
aS als حساسی:
کل دیکری بیان
ل 2
صفحه 65:
eee و ار
صفحه 66:
و و( << آ ۲
a OC ete ال
ea APU CS Soe UR
ندارد به جزء منطقى ييام وى واكنش نشان ندهيد Oe
صفحه 67:
a
التي Fee
ات
صفحه 68:
۳
صفحه 69:
برای تقویت خرد. چه دراداره دیگران وچه درزندگی
ال الل
2 سن ۳
۳ در ار 5۳
لك ۳ ee به تغییر واصلاق رفتارها وشیوه
ae و
4 باید بدانی که آفرادی که برایتان ارزشمند هس آزشما چه
> سل ۱ 9
١
صفحه 70:
صفحه 71:
۴ چیزی برای گفتن ندارم ۴
a etal
نمی دانم ۴
ا ا ME
صفحه 72:
صفحه 73:
اعمالی که گویای احترام هستند
.مردم را از
۶ را ال ای
nc POO OSE OC ل 1
صفحه 74:
کت
:مهم هستند اخترام بكذاريد
صفحه 75:
صفحه 76:
صفحه 77:
مهمترین دلایل ناكام بودن نواوريها
پیوند ورابطه اي با مصرف کننذه ندارد .
میزان سود اوري و ارزش اقتصادي نامعطوم است .
زیع انها دشوار
صفحه 78:
صفحه 79:
رخدادهاي بیرون از انتظار
) وضعیت هاي ناسازگار
تقسیمات نواوري: 7 9) ديزهاي فرايندي
۶) دگرگوني وضعیت بازار
©) دكركوني در امار جمعيت
©) دكر كوني در ادراكه
م) دانشهاي نو
صفحه 80:
صفحه 81:
. مراحل چرخه فاوري"
صفحه 82:
متوقف کردن جر و بحث
رها سازي ايده هاي خود
صفحه 83:
صفحه 84:
صفحه 85:
گروه های علاقه مند به کار فردی
/ با يكديكر کار کنند
0/عدم علاقه به کار گروهی
0/ ارزشیابی عملکردشان به صورت گروهی 2-6 رف
KP وجود رقابت گروهی
صفحه 86:
صفحه 87:
وابسته بودن سازمان به تلاش گروه افزایش بازده کار از طریق ارتباط رودر رو
حداکثر استفاده از توانائیهای فردی وجود احساس مسئولیت فردی و گروهی
صفحه 88:
گروه های مشاركتى با عملكرد بالا
رعايت معيارهاى كروه مشاركتي
اعتماد واحترام وعشق بسیار زیاد اعضا نعبت به یکدیگر
تسریع در حل تکالیف
داوطلب شدن براي کمک به یکدیگر
صفحه 89:
گروه های نوعی متداول
سدیر رهبر گره را نتخاب می کند
از نظر ماهیت همگون هستند
اعضا بر اساین ععلکرد پاداش می گیرند
مدير براى حل مشكلات وهشدار به كاركنان کار گروهی
را متوقف مى كند
أولويت اصلى انجام واتمام كار اسست
تفاوت گروه هاي مشاركتي با گروه هاي نوعي متداول
گروه.های مشارکتی
-همه کارکنان به نوعی رهبر ومسئول هستند.
از نظر ماهیت ناهمگون هستند
اكر ياداشى در كار باشد به كروه تعلق مى كيرد
مدير كروه را به حل مشكل ترغيب مى كند ودخالت را به حداقل مى رسائد
علاوه بر انجام كار مشاركت همه اعضا ورشد مهارتها ى انان مورد توجه
است
صفحه 90:
ل ضفن اه
اعضا مستقل از يكديكر كار مى كنند
اعضا بيشتر به اهداف خود تكيه عى كنند
درگیری باعث مداخله سر گروه می شود
ارتباطات نیاز به مراقبت دارد
رهبر با عملکردهای نامناسب مواجه است
دستور کار را رهبر معین می کند
اعضا به شکل هدفمندی وابسته به هم هستند
عملکردها برای رسیدن به اهداف مشترک است
خود تیم مشکل را حل می کند
ارتباطات بازوصادقانه به وقوع می پیوندد
کل اعضا با عملکرد نامناسب مقابله می کند
کل تیم دستور کار را تعیین می کند
صفحه 91:
صفحه 92:
صفحه 93:
صفحه 94:
حم کارکردن به صورت فردی روی عناصر معمابرای رسیدن به نتیجه مشترک " لس
صفحه 95:
صورت فردی روی عناصر معما برای رسیدن
صفحه 96:
هماهنگی وسازماندهی ضرورت اساسی است
کارکنان باید به صورت مشارکتی کارکنند
کارهرفردبر نتيجه عملکرد گروه تأثیر دارد
صفحه 97:
صفحه 98:
صفحه 99:
صفحه 100:
پنج اصل اساسی در رهبری سازمان ها
ایجاد فرصتهای دگراموزی در سازمان
برس قاط فرت رصع درا
افراد ایجاد انگیزع کنند
صفحه 101:
مشخصه های اساسی یک گروه مشارکتی
صفحه 102:
مشخصه های مهم در خصوص گروه مشارکتی
مشارکت داوطلبانه افراد مشارکت در تصمیم گیری ها
سازگاری تصمیمات با اهداف گروه
صفحه 103:
- عوامل لازم براي موفقيت گروه هاي مشاركتي
صفحه 104:
انواع پاداش
پاداش دروني
صفحه 105:
< | سدسم | -
صفحه 106:
صفحه 107:
صفحه 108:
برنامه سهیم شدن در سود برنامه مزایای انعطاف پذیر
پرداخت مبتنی بر مهارت
صفحه 109:
ساختارمند کردن
پرداختی به کارکنان
براساس ارزش زمانی
صفحه 110:
معیارهای پاداش
کافی و مناسب باشد
منصفانه باشد
متنوع باشد
پاداش حتمی و واقعی باشد
برانگیزاننده باشد
مورد قبول نیروی کار باشد
موازنه شده و سنجیده باشد
صفحه 111:
سازمان دارد به
کجا میرود؟
فرایندهای پاداش
در رفتار کارکان؟
صفحه 112:
صفحه 113:
درک روشن از آنچه افراد در کار خود نشان میدهند
ايجاد و توضي باداش برای ارضای این حوامته ها زمنی که
سازمانی براورده گردد
صفحه 114:
صفحه 115:
مبادله
صفحه 116:
bones wiles ea)
3 eedcl hye)
رمرد رعاش علی درستال زاین ناسا
مس ار
صفحه 117:
افراد مي توانند به طور ضمني عملکرد
7 8 ۳5 0 بدون وجود قیمت تصمیم گيري براي
خود را در مقابل ابعاد مختلف يك خدمت ار ا
صفحه 118:
هنگامي که کیفیت خدمات مد نظر باشد خدمات مبا
رضایت بخش خواهد بود
صفحه 119:
مکانیزم هاي تركيبي
۰ هریک از مکانیزم ها در شرایط خاصي نسبت به دیگران مزیت دارد. یک
جامعه با تعادل ساختن هدفهاي مختلف براي دستيابي به بهترین ترکیب
ازمکانیزم ها مواجه است مبادله براي تبادل محدوده منابع مناسب است
* مکانیزم هايي که بر اساس تبادل منابع در مقابل پول شكل مي كيرد -اغلب ونه
همیشهبالاترین بازده را از اشتراک منابع حاصل میکنند . مکانیزم هاي مبتني
بربخشش در ایجاد مالکیت اشتراكي و تامین گروههاي محروم بهترین پاسخ را
مي دهد در حالي که مکانيزمهاي اجباري دردستيابي به هدفهاي گسترده
اجتماعي نقش اساسي دارد
صفحه 120:
صفحه 121:
صفحه 122:
2 6 ١
| Pe he) راهنمايي منايع
راهنمايي مشروح منابع بر اسا |
موضوع
صفحه 123:
صفحه 124:
صفحه 125:
صفحه 126:
رس ۳
روابط بون سازماني از نظار شعل
صفحه 127:
صفحه 128:
صفحه 129:
نام کتاب: مدیریت خردمندانه
نویسنده: جک گراسمن
انتشارات آتنا - چاپ اول
صفحه 130:
اميد است اين Sail مورد قبول واقع گردد