منابع انسانی و مشاغل

اصول نجات در ارتفاع و سازه های بلند

fazaye_moalagh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اصول نجات در ارتفاع و سازه های بلند”

اصول نجات در ارتفاع و سازه های بلند

اسلاید 1: دوره جستجو و نجات در فضاهای معلق

اسلاید 2: اصول نجات در ارتفاع و سازه های بلندمصطفی احسان پور

اسلاید 3: ایمنی مقدم است!!! اول ایمنیفرا گرفتن دانش لازم برای نجات جان افراد دوم ایمنیاستفاده از تجهیزات استاندارد و مناسب سوم ایمنیمهارت در استفاده به موقع از دانش و تجهیزات

اسلاید 4: چند سوال مهم فردی ... قبل از حضور در تیم جستجو و نجات از خود بپرسید: آیا دانش و مهارت لازم را برای نجات افراد حادثه دیده دارید؟ آیا از روحیه همکاری تیمی بالا برخوردار هستید؟ آیا آمادگی جسمانی لازمه عملیات را دارید؟ آیا از نظر روحی و روانی در تعادل کامل هستید؟در این صورت اگر سرپرست تیم نجات دستور به عدم حضور شما در عملیات دهد واکنش شما چیست؟

اسلاید 5: چند سوال مهم تیمی ... قبل از اقدام برای عملیات جستجو و نجات از خود بپرسید: آیا اطلاعات کامل از سناریو و محل حادثه دریافت نموده اید؟ آیا تیم شما از عهده انجام این عملیات بر خواهد ؟ آیا افراد تیم شما قبلا با هم تمرینات تیمی داشته اند؟ آیا از انتخاب افراد مناسب کاملا مطمئن هستید؟ آیا تجهیزات کافی و لازم را جهت عملیات مهیا نموده اید؟ آیا هماهنگی های لازمه را برای پشتیبانی انجام داده اید؟در این صورت اگر حین عملیات اتفاق پیش بینی نشده ای رخ دهد آیا آمادگی مقابله در لحظه را خواهید داشت؟

اسلاید 6: فراموش نکنید که ... یک نجاتگر ارتفاع و فضا های معلق باید دارای ویژگی های خاصی باشد نظیر: روحیه بالا داشته باشد. دارای تمرینات منظم ورزشی در طول هفته باشد. جسور باشد. همیشه در حال تمرین و ارتقاء دانش و مهارت خود باشد. دارای روحیه جنگندگی باشد. متواضع باشد.

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید