صفحه 1:

صفحه 2:
جلب مشارکت کارکنان رویکرد فرآيندي رویکرد سيستمي مدیریت بهبود مستمر رویکرد واقع گرایانه درمورد مدبربت ارتباط دو طرفة سودمند با عرضه کننده

صفحه 3:
سازمانها به مشتریانشان وابسته اند بتابراین باید: * نیازهای حال و آینده مشتری را درك کنند ؛ * نيازمنديهاي مشتري را برآورده سازند ؛ * فراتر از انتظارات مشتری حرکت و عمل نمایند ؛ برای اجسرای این اصل سازمان ها باید : * نیازها و انتظارات را به سازمان منتقل نمایند؛ * رضایت مشتربان را اندازه گيري و سنجش کنند؛ * روابط با مشتربان را مدیریت و اداره کنند ؛

صفحه 4:
اصول 0 2- رهبري رهبران محيطي را ایجاد مي کنند که در تن کار کنان بتوانند در جیت دستيابي‌به اهداف سازمان بطور کامل و همه جانبه مشار کت کرده و فعالیت نمایند . بای تحقق این اصل رهیران باید : * نگرش پیش بینانه به مسائل داشته باشند نيازهاي ذینفعان را درك کنند * دورنماي روشني براي آینده سازمان ترسیم کنند * روشهاي ارزشي و اخلاقي را بکار گیرند اعتماد را مستقر و ترس را حذف نمایند ۶ اهداف و مقاصد چالش برانگیز را براي سازمان و کارکنان تعیین کنند برايدستيابي به اهداف ومقاصد تعیین شده. استراتژي مناسبي تعریف کنند تواناني گوش دادن به حرفها و نظرات کارکنان را داشته باشند

صفحه 5:
3-جلب مشارکت کا رکنان کار کنان در تمامي سطوح شالودة سازمان هستند . مشار کت کامل آنان باعث بكارگيري توانائیبایشان در ایجاد حداکثر سود براي سازمان خواهد شد . كاركنان بايد : * خود را صاحب و متولى فرآيندها بدانند و مسئوليت حل مسائل را داشته باشند * بطور فعال در جستجوي فرصتهاي بهبود باشند © بطور فعال در هي فرصتهاي مناسب براي افزليش قابليتهاء دانشها و مهارتهاي خود باشند. * همواره در صدد خلق ارزش براي مشتري باشند . * براي دستيابى به اهداف سازمان از خود خلاقيت و ابتكار نشان دهند . * سازمان را به نحو احسن براي مشتریان . جامعه و محيط خود معرفي كنند . * از شغل و کار خود رضایت داشته باشند . * به عضویت و کار سازمان خود افتخار کنند .

صفحه 6:
سل تسد ید لت 4- نگرش ف رآيندي نتلیج مطلوب زملني به ‎rgb‏ موثرتر حاصل میگردند که فعاليتیا و منلبع مربوط به آنیا درچارچوب يك فرآیند تحت مدیریت قرار گیرند . براى مديرريت یک فر‌آیند توجه به نکات زیر ضمروری است : تعریف فرآیند * شناسائي ورودیها و خروجيهاي فرآیند تعریف ارتباطات * ارزيابي ریسکها . آثار و پیامدها تأمین منابع مورد نیاز * شناساتي مشتریان و عرضه کنندگان فرآیند

صفحه 7:
5- رویکرد سيستمي به مدیریت شناسائي . درك و مدیریت يك سیستم از فرآيندهاي مرتبط براي دستيابي به مجموعياي از اهداف در جبت اثر بخشي و کارآئي سازمان برای اینکار مدیریت باید : * سیستم را تعریف کند * اندازه گيري مداوم . ارزشيابي و بهبود را برقرار سازد * محدودیت منابع را تعیین و مدیریت نماید

صفحه 8:
6- بهبود مستمر بیبود مستمر يك هدف پایدار در سازمان است. دستیایی به بهبودمستم از طرق زیررامکان پذیر است: * تعریف هدف براي موضوعات جداگانه * تفکر قاطع و فزاینده دربارة بهبود * مقایسةمداوم با وضعيتهاي بهتر (1600حقصطه عظ) * بهبود مستمر اثر بخشي و كارآئي فرآیندها * ارتقاء روشهاي حل مسئله * شناسائي فرصتهاي بهبود

صفحه 9:
۱ 7- رویکرد واقع گرایانه در مورد تصمی مگيري تصمیمات موّثر بر مبناي منطق و تحلیل شهودي داده ها و اطلاعات استوارند این ام نیازمند موارد زیر است : * اندازه گيري و جمع آوري داده ها * تجزبه و تحلیل * استفاده از فنون آماري * تصمیم گيري بر اساس واقعیات

صفحه 10:
8- ارتباط دو طرفة سودمند با عرضه کننده تواناگي سازمان و عرضه کنندگان تن براي ایجاد ارزش از طریق ارتباط متقلبل سودمند ارتقاء خواهد یافت . مشارکت و همکاری با عررضه کننده به معنای آن است که : * عرضه کنندگان كليدي شناسائي و انتخاب شوند. * شراکت وهمكاري طرفین تعریف و برقرار گردد. * ارتباطات برقرار شوند . محصولات و فرآیندها با همكاري و مشارکت طرفین بهبود یابند . اطلاعات به اشتراك گذاشته شود . بهبود عرضه کنندگان و نحوة دستيابي به اين بهبود شناسائي شود .

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان