پزشکی و سلامت پرستاری و پیراپزشکی

اصول و فعالیتهای توان‌بخشی

tavan-bakhshi

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
تعداد اسلایدهای پاورپوینت: 31 اسلاید *توجه داشته باشید که اگر فونت ها در پیش نمایش به هم ریخته بود در فایل اصلی این گونه نمیباشد. *در این اسلاید فصل دهم کتاب برونر سودارث را به خلاصه آورده ایم . *مناسب برای ارائه های کلاسی برای دانشجویان و اساتید *در گرد آوری مطالب از منابع به روز و نهایت دقت به کار گرفته شدهاست . *اسلاید ها دارای قالب و طراحی منحصر به فرد خود هستند و مشابه آن ها را در پاور پوینت دیگر نمی یابید. *به همراه پرسش برای ارزیابی میزای یادگیری فراگیران *موضوع هایی که در این اسلاید به آن ها می پردازیم: - اهداف توان‌بخشی - تیم توان‌بخشی - واکنش‌های احساسی بیمار به ناتوانی - بررسی ظرفیت کارکردی - بررسی توانایی کارکردی - تشخیص های پرستاری در توان بخشی - اهداف پرستاری در توان بخشی - مداخلات پرستاری در توان بخشی - برآیندها در توان بخشی - راهکارهای پرستاری برای آموزش ADL - راهکارهای پرستاری برای کمک به تحرک فرد - عوامل خطر در ایجاد زخمهای فشاری - بررسی و شناخت وضعیت بیمار به منظور پیشگیری از بروز زخمهای فشاری - اقدامات پیشگیری‌کننده از بروز زخمهای فشاری - مراقبت و درمان زخمهای فشاری - مداخلات: کنترل دفع ادرار - مداخلات: کنترل دفع مدفوع - مراقبت جامعه‌نگر و مراقبت در منزل
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
1091 بازدید, 4 خرید

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اصول و فعالیتهای توان‌بخشی”

اصول و فعالیتهای توان‌بخشی

اسلاید 1: فصل 10اصول و فعالیتهای توان‌بخشی

اسلاید 2: اهداف توان‌بخشیفرایند پرستاری بر دستیابی به بالاترین سطح عملکردهای جسمی، ذهنی، روحی، اجتماعی و اقتصادی تمرکز دارد.ناتوانی می‌تواند جسمی، ذهنی، احساسی یا ترکیبی از هر کدام آنها باشد.هدف: دستیابی به کیفیت زندگی قابل‌قبول همراه با استقلال فردی، عزت نفس و شأن انسانی.

اسلاید 3: پرسشعبارت زیر درست است یا نادرست؟توان‌بخشی، فرایندی پویا و سلامت محور است که به افراد دچار اختلالات حاد یا مزمن، و افراد دچار ناتوانی‌های جسمی، ذهنی و احساسی کمک می‌کند تا عملکردهای جسمی، ذهنی، روحی، اجتماعی و اقتصادی خود را به بالاترین سطح ممکن برسانند.

اسلاید 4: پاسخ درستعلت: توان‌بخشی، فرایندی پویا و سلامت محور است که به افراد دچار اختلالات حاد یا مزمن، و افراد دچار ناتوانی‌های جسمی، ذهنی و احساسی کمک می‌کند تا عملکردهای جسمی، ذهنی، روحی، اجتماعی و اقتصادی خود را به بالاترین سطح ممکن برسانند.

اسلاید 5: تیم توان‌بخشیدارای رویکردی مشترک توام با همکاری جمعیبیمار عضوی از تیم استخانوادهپزشکانکاردرمان‌هافیزیوتراپ‌هامددکاران اجتماعی

اسلاید 6: پرسشعضو اصلی تیم توان‌بخشی کیست؟الف) پرستارب) کاردرمانج) بیمارد) پزشک

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید