کسب و کارمدیریت و رهبری

اصول و فنون مدیریت جلسه و مذاکرات بازرگانی

صفحه 1:
دانشکده مدبر بت دانشگاه تهران اصول و فنون مديريت جلسه و مذاكرات بازركانى

صفحه 2:
5930.0( 0)99 | ! آجلسه. مقدمات و اصداف آن | 9 رآ ‎ee‏ “* أوياتيفاي مذاكره كفده عونق | ت07 إآداب ‎ataety‏ | إزبان بدن واشباك 0[

صفحه 3:
مقدمه * هدف دوره: افزایش مهارت و توانایی های شرکت کنندگان جهت برگزاری جلسات کاری و مذاکره بازرگانی به شیوه ای موفقیت میزتر و با اعتماد به نفس بیشتر, " وقت طلاست " ميليونها جلسه در روز " ۷۰ وقت مدیران در جلسه ‎ht‏ ين العطلى بين قجارت ارم ‎ ‎

صفحه 4:
جلسه چیست ؟ * یک جلسه کاری عبارت است از گردهمایی عده ای از افراد که با هدف حل مشكلات يا اخذ تصميمات كارى در زمان و مكان معين انجام مى شود. متاکرات با رگانی esha et ag tibet

صفحه 5:
ضرورت تشکیل جلسه * برگزاری جلسه مستلزم صرف زمان و هزینه است... * هزینه فرصت از دست رفته... * فقط زمانی جلسه تشکیل دهید که واقعا ضرورت داشته باشد. * سعی کنید جلسات مختصر و مفید باشند. * آیا تشکیل جلسه واقعا توجیه منطقی و اقتصادی داردک>> مناکرات بازرگانی ‎ht‏ ين العطلى بين قجارت ارم

صفحه 6:
اهداف تشکیل جلسه ارایه یک طرح پیشنهادی جهت بررسی و به تصویب رساندن آن انتقال اطلاعات یا ارآیه توصیه ها و رهنمود های کاری رسیدگی به گلایه ها و شکایات یا انجام قضاوت واکنش سریع در برابر مشکل یا مساله اتخاذ يا اجرای تصمیمات کاری ایجاد روم همکاری و کار تیمی آموزش روش کار با تجهیزات دست يابى به ايده هاى نو فروش کالا یا خدمات صدور دستورات مناکرات بازرگانی ‎ht‏ ين العطلى بين قجارت ارم ‎ ‎

صفحه 7:
مقدمات جلسه * تهیه دستور جلسه * دعوت از شرکت کنندگان " تعيين محل جلسه " فراهم كردن تمهيدات لازم ‎ht‏ ين العطلى بين قجارت ارم ‏مناکرات بازرگانی ‎ ‎ ‎

صفحه 8:
تهیه دستور جلسه * دستور جلسه اصولا فهرستی از موارد و موضوعاتی است که قرار است در طول جلسه مطرح شوند و مورد بهث قرار گیرند. * کوتاه ۲ ساده * واضح و روشن * تنظیم و دسته بندی منطقی عناوین مورد بمث حاوی جزییات مریوط به تاریخ. زمان. مکان و هدف * موضوعات مهم در ابتدای جلسه * تهیه پیش نویس دستور جلسه و ارسال آنن برای شرکت کنندگان جهت موافقت و تصویب ‎ht‏ ين العطلى بين قجارت ارم ‏مناکرات بازرگانی ‎ ‎ ‎

صفحه 9:
دعوت از شركت كنندكان حضور هر شرکت کننده باید توجیه پذیر و به منظور ایفای نقش مشخص و معین باشد. " ارایه اطلاعات(کارشناسان) * ارایه توصیه(متخصصان فنی داخلی) * ارایه اطلاعات تخصصی(از بیرون سازمان) * تصویب اقدامات(مدیر مالی) * نقش افراد را در کنار موارد دستور جلسه مشخص نمایید و مجارد )| بتویسید... | متاکرات با رگانی

صفحه 10:
تعيين محل جلسه " راحتى و تناسب از نظر شركت کنندگان * هزینه سفر شرکت کنندگان ۴ تسهیلات لازم برای معلولان * سر و صدای بیرون. دماء تهویه ونور ‎٠‏ دفتر شما ۰ دفتر یکی از زیر دستان ۰ اتاق جلسات شرکت ‏مخاکرات بازرگانی ‎ ‎tan tubes‏ جات ارم ‎ ‎

صفحه 11:
فراهم كردن تمهيدات لازم تسهيلات و امكانات لازم براى بركزارى جلسه از قبيل " محل مناسب * تجهیزات سمعی بصری * و نوشت افزار * تنظیم اوقات استرامت و پذیرایی متاکرات با رگانی esha et ag tibet

صفحه 12:
ممل نشستن شرکت کنندگان * چند نقشه مختلف برای نشستن افراد اتتخاب و سپس یهترین را انتفاب کنید. جلسات دو نفره : * حمایتی * مشارکتی * رو در رو جلسات گروهی * مخالفت رو در رو * «عایت سلسله مرأتب * بمث آزاد میز گرد رسمیت کمتری دارد مناکرات بازرگانی ‎ht‏ ين العطلى بين قجارت ارم ‎ ‎

صفحه 13:
نشستن تاکتیکی در ملسات * اهمیت محل نشستن افراد در جلسه به محل نشستن رئیس جلسه بستگی دارد. * نزدیکی به گروه خود برای ارسال پیام های غیر کلامی " يفش كردن كروه هاى مخالف مناکرات بازرگانی ‎ht‏ ين العطلى بين قجارت ارم

صفحه 14:
مضور در جلسه * مشارکت فعال * وضعیت ظاهر و شیوه سخن گفتن * گوش دادن به صحبت دیگران " حل و فصل مشكلات " رام كردن سركش ها * تنظیم صورت جلسه مناكرات بازر: رگانی ‎ht‏ ين العطلى بين قجارت ارم ‎ ‎

صفحه 15:
رام کردن سرکش ها * از حمله به شخصیت افراد و از داوری های مبتتی بر ارزشهای شخصی بیرهیزید. * وراج ها و يج يج كران " يرجانكان * دم های توخالی * آده هایی که دعوا دارند * آدم هاى لجوج * خود کامگان * دیر آمدگان مناکرات بازرگانی ‎ht‏ ين العطلى بين قجارت ارم ‎ ‎

صفحه 16:
زیاست جلسه * تمقیق در مورد شرکت کنندگان * تنظیم وقت جلسه * کنترل جلسه * مفظ نظم * فختم جلسه * آئین نامه رسمی جلسات * هل مشکل در جلسات رسمی متاکرات با رگانی

صفحه 17:
روال منفی ‏ اداره کردن جلسات ‏ روال مثبت — «مسسص ۲۳ جلسه را [ شروع کنیف به نوبت به جلسه بيردازيد نظرات افراد ‎an uber‏ جات ام ‎ ‎ ‏مناکرات بازرگانی ‎ ‎ ‎

صفحه 18:
‎ht‏ ين العطلى بين قجارت ارم ‏مناکرات بازرگانی ‎ ‎ ‎

صفحه 19:
مرامل مذاکره بازرکانی آمادگی هدن گذاری گفتگو و مناظره توافق يا عدم توافقر

صفحه 20:
مدل تحلیل استراتژیک مذاکره و هدف گذابیر محیط داخلي محیط خارجي

صفحه 21:
ویژگیهای مذاکره کننده موفق * انصاف * امانتداری * اشراف بر موضوع مذاکره 5 * داشتن حافظه قوی و ذهن * صداقت و راستگویی تحليل كر *رازداری * برقراری ارتباط بدون کلام "ادب و متانت يه يوه صهدع مناكرات بازر:

صفحه 22:
رفتارهای مناسب در مذاکره * راجع به نظرات خود توضیم دهید. " به حرفهای طرف مقابل گوش دهید. * آمادگی اصلام نظرات خود را داشته باشید. * در نشان دادن عکس العمل منفی تعلل کنید. " طرف را به حقانيت خود قانع كنيد. " اسم طرف (ا به زبان بياوريد. متاکرات با رگانی

صفحه 23:
تبايد ها در مذاكره " در زمان نامناسب مذاكره نكنيد. " خط كف را هيج وقت رو نکنید. " در مورد موضوعى كه تخصص نداريد يشت ميز مذاكره نرويد. * سوالی که پاسخ آن به نفع شما نیست رامطرم نکنید. * هنگام خستگی پشت میز مذاکره ننشینید. * به زبانی که بر آن مسلط نیستید مذاکره نکنید. ۴ سوكند نخوريد. " طرف مذاكره را به دروغكويى متهم نكنيد. مناکرات بازرگانی ‎ht‏ ين العطلى بين قجارت ارم ‎ ‎

صفحه 24:
نیاید ها در مذاکره * برای دریافت اطلاعات طرف را زیر فشار نگذارید. * برای جلب توافق طرف التماس نکنید. * مدیر تیم را تنها رها نکنید. اما از او تعریف و تمجید هم نکنید. * از خود بی قراری نشان ندهید. * در کمبود زمان مسایل مهم را مطرم نکنید. * مذاکره را به مقابله شخصی نکشانید. * در جلسات مذاکره وارد مسایل سیاسی. مذهبی و شخصی- خانوادگی طرف مقابل نشوید. * در مقابل عظمت. قدرت. و توانمندی سازمان طرف مقابل اعتماد به نفس خود را از ‎a‏ ‏دست ندهید. 5 شركت بازركائي ين العطلى بين قجارت ارم

صفحه 25:
آداب جلسات مذاکره * وقت شناسی * طرز ورود به جلسه * داشتن کارت ویزیت * برابری تعداد افراد مذاکره کننده دو تیم * ترتیب نشستن * پرهیز از رفت آمد مکرر * نداشتن تلفن ری میز مذاکره * روشن نبودن تلفن همراه مناکرات بازرگانی ‎ht‏ ين العطلى بين قجارت ارم

صفحه 26:
آداب جلسات مذاکره ایجاد وسیله ارتباط برای تیم میهمان از سوی میزبان. میز مذاکره تبدیل به میز پذیرایی. نشود. عدم ظبط مذاکرات. داوری منفی و کلمات توهین آمیز نسبت افراد روبرو را مطرم نتمایید. شوفی نکنید. کلام طرف مقابل را مکرر قطع نکنید. پشت میز مذاکره سیگار نکشید. ارتباط مستقيم بين مديران دو تيه . مناکرات بازرگانی ‎ht‏ ين العطلى بين قجارت ارم ‎ ‎

صفحه 27:
نکات مهم در مذاکره * (هبر تیم با تجربه و مورد قبول اعضای تیم. ۴ برای هر موضوع تخصصی یک متخصص باید باشد. * تربیت مذاکره کننده های جدید. * ایجاد هماهنقی بین اعضای تیم. * مستند سازی مذاکره. * تیم مذاکره را یک دفعه عوض نکنید. * هر مذاکره ای یک امر تخصصی جدید است.... esha et ag tibet مناکرات بازرگانی

صفحه 28:
ارزش یک تصویر با هزار کلمه برابر است(رابرت میلر) متاکرات بازرگاز A esha et ag tibet

صفحه 29:
‎an uber‏ جات ام

صفحه 30:
‎shall‏ بیصدا ‎BLDG #‏ ها؛ معادل یک کلم یا عبارت در زان یا سازمان خاص ‎a‏ (وشنكرها: تاکید بر کلمات و عبارات ‏* تنظیم كننده ها: علايمى براى نوبت كرفتن براى صحبت كردن و قطع صحبت طرف ‏مقابل ‏* منطیق کننده هاء حركات. اشارات و سایر اعمللی که برای نظارت بر امساسات یا ‏کنترل واکنش ها استفاده می شود. ‎ ‎ ‏مناکرات بازرگانی ‎ ‎ht‏ ين العطلى بين قجارت ارم

صفحه 31:
کالبد شناسی یک برفورد * مرحله آغازین: فاصله زیاد(اهمیت چشم و دهان و دست) * جهت گیری: فاصله و زاویه بدن در زمان توقف و برخورد اولیه * برقراری تماس: تماس بدنی از طریق دست دادن یا بغل کردن * مشارکت: شروع گفتگو * جدایی:۳۰ ثانیه قبل از درخواست شفاهی برای اتمام تماس مطرح می شود * دور شدن: جدایی نا مناسب می تواند تمام تبادل افکار ما را تحت تاثیر قرار دهد. مناکرات بازرگانی ‎ht‏ ين العطلى بين قجارت ارم ‎ ‎

صفحه 32:
دست دادن و انتقال اطلاعات * ظاهر دست. طول و شکل کف دست. انگشتان یا نافن ها و پاکیزگی آنها * میزان رطوبت یا خشکی دست * میزان فشار وارده به دست مقابل * طول مدت تماس(۲ تا ‎٩‏ ثانیه) * نوع چنک زدن (فرا دست. همکاری.ملیمانه) گرفتن مج,بازو و شانه ‎an uber‏ جات ام ‏مناکرات بازرگانی ‎ ‎ ‎

صفحه 33:
برقراری ارتباط چشمی موثر * مثلث نگاه در برخورد های تجاری و برخورد های اجتماعی * توجه به فرهنگ کشور طرف مقابل * یک نگاه مختصر به کناره ها قبل از پاسخگویی * دستکاری نگاه با انگشتان یا دست متاکرات با رگانی esha et ag tibet

صفحه 34:
دریافت صمیم اضطراب * خنده های اضطراب آلود * نا آرامی در انگشتان ‎Goll Ge‏ در پاها متاکرات با كاز esha et ag tibet

صفحه 35:
دریافت صمیح فریب کاری * حرکات چشم(نگاه حیله آمیز کوتاه و ناپایدار) * کمتر شدن حرکات اندامی * افزایش دستکاری چهره مناكرات بازر: رگانی esha et ag tibet

صفحه 36:
دریافت صمیم علایم خرید * طولانی تر شدن برخورد چشمی * کم شدن فاصله * گرفتن چانه *رامش

صفحه 37:
کانال های ارتبامطی مناکرات با رگانی 0() .ریت مه مس )مه ای 1

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
34,000 تومان