کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

اصول و مبانی تبلیغات

osul-mabani-tabligh

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت
در این پاورپوینت اصول و مبانی تبلیغات به صورت کامل بررسی شده است و تمامی روشهای تبلیغات مدرن و اساتید و بزرگان تبلیغات و مدرسان بزرگ و جملات و صحبت هایشان را در این پاور پوینت به صورت کامل بررسی کرده ایم
منتشرکننده‌ی پاورپوینت
486 بازدید, 1 خرید

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اصول و مبانی تبلیغات”

اصول و مبانی تبلیغات

اسلاید 1: 1تنظیم کننده:استاد:کتاب:

اسلاید 2: اصول و مبانی تبلیغات

اسلاید 3: آلبرت لاسکر 1880-1952روزنامه نگار -خبرنگار روزنامه گالستون نظافتچی در شرکت لرد و توماس به خاطر جبران باخت در قمارشروع کار به عنوان آگهی نویس و موفقیت در این زمینه1904 سهام دار لرد و توماس و دیدار با جان ای کندیلاسکر معتقد بود که تاثیر گذاری تبلیغات وابستگی زیادی به محتوای آن دارد.مفهوم آگهی فروشنده متقاعد سازی به جای ظواهر گول زننده و شلوغاستخدام یک مدیر هنری را تا سالهای متمادی نپذیرفت مدرس:علیجاه شهربانویی1حرفه ای های تبلیغات مدرن

15,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید