کسب و کار استارتاپ و کارآفرینی

اصول و مبانی تبلیغ

Principles_of_advertising_mba_second_session

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اصول و مبانی تبلیغ”

اصول و مبانی تبلیغ

اسلاید 1: 1

اسلاید 2: مدرس:علیجاه شهربانوییwww.bonzhivarbs.comاصول و مبانی تبلیغات جلسه دوم

اسلاید 3: آلبرت لاسکر 1880-1952روزنامه نگار -خبرنگار روزنامه گالستون نظافتچی در شرکت لرد و توماس به خاطر جبران باخت در قمارشروع کار به عنوان آگهی نویس و موفقیت در این زمینه1904 سهام دار لرد و توماس و دیدار با جان ای کندیلاسکر معتقد بود که تاثیر گذاری تبلیغات وابستگی زیادی به محتوای آن دارد.مفهوم آگهی فروشنده متقاعد سازی به جای ظواهر گول زننده و شلوغاستخدام یک مدیر هنری را تا سالهای متمادی نپذیرفت مدرس:علیجاه شهربانویی1www.bonzhivarbs.comحرفه ای های تبلیغات مدرن

اسلاید 4: آلبرت لاسکر 1880-1952لاسکر اعتقادی به تحقیقات بازار نداشتمدیریت تبلیغات حزب جمهوری خواهلورد و توماس را به فوت، کن و بلدینگ فروخت هیچ تبلیغاتچی در دنیا به جز من وجود ندارد.مدرس:علیجاه شهربانویی2www.bonzhivarbs.comحرفه ای های تبلیغات مدرن

22,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید