صفحه 1:
ne aes ‏واه ام ور‎ اصول ومباني :مرو هید بریت نام مؤلف: دکتر علی رضائیان تعداد واحد: ۳ رشته تحصیلی: مهندسی فن آوری اطلاعات طراح اسلایدها : محمد تقی فقیهی نژاد

صفحه 2:

صفحه 3:
ظهور سازمانها و گسترش 7 مديريت متناسب با ساختار ملاک درستى هر عمل نتيجه

صفحه 4:
مدیریت. فراگرد به کارگیری موثر و کارآمد منابع مادی و انسانی بر مبنای یک نظام ارزشی .پذپرفته شده است | (اهدافت "تین شده انمودار ‎1١‏ رابطة اصول مديريت و مبانى ارزشى حاكم بر سازمان

صفحه 5:

صفحه 6:
2 مدیریت یک فراگرد است: مذیریت بر هدایت تشکیلات انسانی دلالت دارد؛ << مدیریت موثر مبتنی بر تصمیم‌گیری مناسب و دستیابی به نتایج مطلو من قضیص وعد رفاك راك 020101 ‎Mes pce pu‏ تور ا ‎ ‎

صفحه 7:
1111 میزان موفقیت در به کارگیری شیوه‌های رهبری تحت تأثیر ارزشهای حاکم بر بافت فرهنگی < دارد. در واقع هر جامعه‌ی معین فراخور ماهیت عناصر . تشکیل دهنده خود. از« نظام ارزشی» خاصی برخوردار سرمایه داری ‎ae I ۳ 2‏ لب اسلام

صفحه 8:
۳۱۸ سازمان عبارت است از مجموعه‌ای از افراد که برای معین همکاری می‌کنند. استفاده از انسانها در همه سازمان‌ها هدفمندی سازمان‌ها « تقسیم کار » در سازمان‌ها ارائه خدمات به خارج از سازمان گرفتن منابع از خارج از سازمان .وم / سازمانهای انتفاعی و غیر انتفاعی سازمانهای تولیدی و خدماتی سازمانهای دولتی وخصوصی

صفحه 9:
MA NAL شروع فعالیت بحران رهبری سازمانی جكونه بايد سازمان سامان یابد؟ وظایفی است که تحت عنوان اصول مدیریت شناخته شده‌اند. برنامه ربزی سازماندهی بسیچ منابع هدایت وسرپرستی کنترل

صفحه 10:
نمودار ۱.۲ ينج مرحلة رشد سازمانهای نوپا

صفحه 11:
۷۱ * واقعا مدیریت چیست؟ 2 مییوگ تاج حد متس بربافتهها ۴ * مديريت علم است يا هنر؟ Smee giles sa. Ll

صفحه 12:

صفحه 13:
110 * مشتمل بر مجموعه‌ای از مهارتهای فنی و دانسته های نظری باشد؛ . * مستلزم رعایت ضوابط اخلاق حرفه‌ای باشد؛ ۱۵ تتکتلای با قدرت ننبیه با اخراج «افراد فاقد وا ی ۵ ۳ برخوردار باشد؛ برنامه‌های آموزشی هیا ضمن خدمت, برای افراه شاغل در آن حرفه. ‎Ys‏

صفحه 14:
NAL روشهای یادگیری دانش مدیربت : ۱ از-طریق آموزش : فقط دانش نظری فرد را افزایش می‌دهد. ۲) ضمن انجام کار: به کندی صورت می‌پذیرد و کافی نیست ۱ ترکیب ۱ و ۲: تمرین تا دانسته‌هایمان در قالب رفتارهای پایدار جلوه‌گر شوند

صفحه 15:
<چهار سطح در نظر گرفته شده برای تغيير در رف <تغییر در دانش وی؛ تغییر در نگرش وی؛ تغییر در رفتار وی؛ تغییر در رفتار گروهی ( گروهی که فرد در آن عضویت ‎Bis,‏ مب

صفحه 16:
زياد مب زمازموره تيازي نمودار ۱۴ مقایسه سطوح مختلف تغییر از حيث ميزان دشوارى و زمان موره نياز

صفحه 17:
الف) تلفیق منظم نظریه و عمل ‏ أ الف) تجربه شبیه‌شازی شده: | ."رای يل به رهاق مفید و || -مشارکت در تمریتهای عملی ۱ معتی‌دار پرای حودش (در | تحت هدایت مربی عدیریت و اداره واحدها) | -مطالعه وکندوکاوهای موردی -ایفای نقشس | ب) تقلید از اسوه‌های مدیریت | ب) تجریه واقعی: -مدیریت عملی و برعهد هگرقتن) \ | تلاشهای ساختاریافته منبع:عملکردمدیراناجراییموفق اه فعاليت مستمر يا نيمهوقت | به منزله مدیر نمودار ۱ کسب توان مدیریت از طریق تلفیق نظریه و عمل <

صفحه 18:
۱۱۳۱ »مديريت در بحران با جذب مدیرا موفقيت و شكست نهادها را ناشى از تفاوت در نحوه‌ی .می‌دانند عضو اصلی و حیاتبخش سازمان مهمترین زمینه فعالیتی انسان برای رسیدن به اه۲۹۵ 42 /

صفحه 19:
000000 مدیریت: شیوه‌های مطلوب انجام دادن کار به " .سازمانها و به طور کلی جامعه را کامیاب و مدیر: مدیر کسی است که مسوولیت عملکرد یک با - .سازمان را به عهده دارد می‌توان دو دو شاخص «اثر بخشی » و « کارآیی » را برای ار .عملکرد مدیران به کار برد موفقیت واقعی مدیر در گرو اثر بخشی فعالیت وی برای کسب هدف 4 کارایی عملکرد است

صفحه 20:
اثربخش و کارآمد هدفها تحقق می‌بابند و منابع| به طور مطلوب به کار گرفته عن شولك نامؤثر وكارامد سه منابع تلف نمی‌شوند» ولی اه ذاف نیز تحقق نمی‌یابند.

صفحه 21:
WOM ارائه‌ی پرداخت منصفانه و کافی در برابر کاری که بخ * تأمین شرایط کاری ایمن و سالم؛ * تمهید فرصتهایی برای یادگیری و کسب مهارتهای جدید؛ * ایجاد زمینه‌ی رشد و پیشرفت در مسیر ترقی؛ * حمایت از حقوق فردی کارکنان؛ ‎cae, 3‏ کارکتان و ایجاد حس افتخار به کار و سازمان در آنان) ‎ ‏و روانی.

صفحه 22:
۳۳۱ و شرایط و مقتضیات موجود به درجاتی از مهارتهای مدیریتی نیاز دارد. یک شرکت بزرگ چند صد هزار نفری ‎i JX‏ ده نفر ار ‎obs Is‏ یک دفتر بیمه ‎ ‎

صفحه 23:
* سطح عملیاتی ( سرپرستی )؛ 5 سطح میانی؛ ‎NS a‏

صفحه 24:
1 0 ۳ ۱ نمودار ۱۶ سطوح مدیریت در سازمان (بدین؛ ۱۹۸۹ ص ۲ (

صفحه 25:
۳ ۱ افرادی پرمشفله مراجعه مکرر افراد برای نظارت در رفت و ‎Bal‏ ‏.کارکنان خود را برای انجام کارهای خاص, مأمور می ‎Let lle cna‏ و كوتاه مدت واحد 02 ]0000 .وقت کمی را صرف برنامه‌ریزی» كزارش نويسى؛ و مطالعه مى »بيشتر وقت خود را با كاركنان مقدارى از آن را با همكاران 2 مان اندکی را با افراد مافوق یا خارج از سازمان مىكذرانند

صفحه 26:
66 ۵ 0۰ 500 ٩09

صفحه 27:
IAA مدیریت و نظارت بر سرپرستان بیشتر وقت به تحلیل دا ۳۰ ,آماده‌سازی (طلاعات برای نت ۱۳۳۰ تنظیم برنامه و طرح‌های عملی بر مبنای تصمیم‌های مدیریت عالی .برنامه‌ریزی فعالیت‌های سرپرستان و هدایت آنها برای نیلی به اهداف سازمانی ۱ .مدیران میانی بیشتر اوقات به تنهایی کار می‌کنند رای ی یا ارزیابی مدیران عملیاتی

صفحه 28:
۱۲۷ درگیر برنامه‌ریزی‌های جامع و بلند مدت می‌شوند. ارزیابی عملکرد کلی واحدهای عمده‌ی سازمان.

صفحه 29:

صفحه 30:

صفحه 31:

صفحه 32:
IMA بتواند ۸۰ الی ‎٩۰‏ درصد توانایی‌های افراد را ۰ 5 ۳۶ مدير مؤثر

صفحه 33:
۱ بهره مندی از توانایی های ذاتی و اکتسابی داشتن تواناییهای فنی . انسانی. ادراکی,طراحی و توان ‎J‏ ‏میزان تطابق توانایی‌های افراد با شغل انتخابی آنها میزان همکاری کارکنان و مافوقها نقشی اساسی موفقیت در گرو همکاری با افراد متعددی است مدیریت و رهبری مترادف با « نفوذ » از مسیرهای اعمال نفوذ استفاده از« قدرت » است. ب همکاری دیگران با استفاده از انواع منابع قدرت

صفحه 34:
سس سس سا سا ۱ ۱۱ نكاره 16 منابع قدرت ناشی از «مقام» و «توان شخصی» اقراد منابع قدرت ناشی از توان ‏ شخصی فرد: (مبتی بر طرف ی که‌دیگران‌مدیر را ازیایی می‌کنند) منابع قدرت ناشى از منصب و مقام: (ميتتى بر جبزهانى كه مدير مى توائد به ديكران بيشتهاد بدهد) tle Sy ‏پاداش؛اگرآنچه راکه‎ ۱ نش و اطلاعات تلقی می‌شود از او اطاعت به تو پاداش مي‌دهم! ۲. سرکوب یا گرآنچه راک می‌گريم می‌شود! انجام ندهی تو را تنبيه موكنم! ۲ صلاحیت: چوندیگران‌دوست دارندکه ۰ خود را با فردموردنظرتعینهوی تکنند شما Lap! ‏(بهاوافتخارمی‌کنند)؛زاواطاعت می‌کنند.‎ ۴ مشروعیت: به دلیل آنکه من رئیسم؛ باید همان طوری که می‌گویم کار کنی.

صفحه 35:
فقیت. آثار امدادهای غیبی و رویدادهای بش ۰ ۲۳ صتها و محدودیت‌های جدید ظاهر می‌شوند

صفحه 36:
WAIVING bi nate جزء لابنفک اقتصاد منشأ نوآوريهاى عمدهاى در عرصدى صنعت سر نيروى محركدى نوآورى در اقتصاد تعداد كاركنان- ميزان فروش ساليانه-جمع داراييها رخن عو وا ااا « مدير / مالك »

صفحه 37:
۱۱ بررسی دو نکته : ۱ افسانه‌ی ورشکستگو ۲) افسانه‌ی مشاغل کم درآمد شکست ۲۸۰ سازمان‌ها و واحدهای اقتصادی کوچک حباكثر نا بنج ال اول يس از تس

صفحه 38:
هيج یا کم مشاورین با پیماتکاران مستقل کم نا متوسط کم تا متوسط متوسط تا زیاد هیچ اشتغال در کسب و کارهای کوچک متوسط ناز كم نا زياد کم تا خرید يا مشار Sass ‎ou; AMER oaks)‏ | هیچ تامتوسط ‏ | متوسط تا باق قبت بسیا ‎sky‏ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎ ‎5 ‎ ‎ ‎ ‎

صفحه 39:

صفحه 40:
۱

صفحه 41:

صفحه 42:
ا سما tl ‎ae‏ مطالعه‌ی ‎estos), bes De‏ کارآفرینان رهیافت. مهمترین ویژگی‌های شخصیتی که برای کارآفرینی د 7 نیاز به توفیق طلبی 7 تمایل به قبول مخاطره برخورداری از مقر کت در داشتن روحیه‌ی خلاق ‎

صفحه 43:
هدف از به کارگیری رهیافت فراگردی. متمرکز شدر کارکردها و فعالیت‌های کارآفرینان. و تبیین ماهیت کارا است. در قلمرو مطالعه‌ی این رهیافت. بررسی همه‌ی عوا گذار در تأاسیس "یک شرکت جدید. مانند محیط فرد. فراگرد ك7

صفحه 44:
تظالعهی کر کذشت‌ها و سا | ‎(Lg Soa rei‏ 02 زيمن اندها 2 مطالعه‌ی آزمایشکاهی Me > heme ٠

صفحه 45:
۹/۳ روش‌های سطوح بالاتر از دقت بیشتری

جهت مطالعه ادامه متن، فایل را دریافت نمایید.
32,000 تومان