اقتصاد و مالی

اطلاعاتی در خصوص سهام عدالت

etelaati-dar-khosoos-saham-edalat

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اطلاعاتی در خصوص سهام عدالت”

اطلاعاتی در خصوص سهام عدالت

اسلاید 1: 2اطلاعاتی در خصوص سهام عدالتنام استاد گرامی : **********

اسلاید 2: 3ارائه دهنده:******

اسلاید 3: 4سهام عدالت چیست؟ سهام عدالت نوعی یارانه است که طبق نظر دولت نهم از طریق شرکت های تعاونی عدالت استانی به مشمولان آن واگذار می شود .این سهام در حقیقت همان سهام شرکت های دولتی است که منبع بخشی از درآمد می باشد .

اسلاید 4: تاریخچه ای کوتاه از سهام عدالتدر آبان ماه سال 1385 دکتر محمود احمدی نژاد در یک مراسم دولتی، واگذاری سهام عدالت را باهدف : کاهش فقر اعلام کرد .احمدی نژاد واگذاری سهام عدالت را تحولی بزرگ می دانست وبه عقیده او مبنای « توزیع عادلانه ثروت دولت بین قشرها مختلف جامعه بود» .آئین نامه اجرایی سهام عدالت در نهم بهمن 1394 به تصویب هیئت وزیران رسید.

اسلاید 5: مرحله اول واگذاری سهام عدالت به برخی از افراد تحت پوشش کمیته امداد، سازمان بهزیستی و رزمندگان بیکار فاقد شغل تقسیم شد .ارزش این برگ ها در ابتدا 500 هزار تومان بود که بعد به یک میلیون تومان افزایش یافت.قرار بود برای گروه های کم درآمد نیمی از قیمت هرسهم تخفیف داده شود و نیمی دیگر نیز به مدت ده سال از محل سود شرکت بازپرداخت گردد .

اسلاید 6: بهینه کردن توزیع درآمد در کشور و مشارکت دادن همه مردم در اداره امور اقتصادی کشور بیان می شود . هدف عمده توزیع سهام عدالت

18,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید