aatiad-dr-khanevade

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “اعتیاد در خانواده”

اعتیاد در خانواده

اسلاید 1: اعتیاد در خانواده

اسلاید 2: اعتیاد: یکی از بزرگترین معضلات جامعه بشری است که نه تها موجب اختلالات رفتاری واجتماعی می گردد،بلکه با تاثیر بر جنبه های مختلف سلامت جسمی،خسارت مالی هنگفتی را بر فرد ،خانواده و جامعه می سازد. *اعتیاد به دلیل ماهیت پیش رونده اش در همه ی ابعاد زدگی سلامت افراد را به خطر انداخته وآثار سوء آ ن به سلامت روانی جسمانی،اجتماعی،هیجانی،معنوی و شناختی فرد به وضوح قابل مشاهده است.

اسلاید 3: اعتیاد:براساس آخرین آمار رسمی اعلام شده از سوی سازمان ملل تا سال 2008میلادی تعداد 200میلیون فر معتاد در جهان وجود داشته است متاسفانه همین گزارش ذکر می نماید که بالاترین شیوع اعتیاد2/8درصد در ایرا است و قزاقستان با 2/3 درصد روسیه 2/1درصد در جایگاه بعدی قرار دارد. از دیدگاه روانشاختی افراد سوء مصرف مواد یک ویژگی شخصیتی آسیب پذیر دارند و تحقیات نشان داده است که افراد معتاد دارای پنج نیاز هستند:

اسلاید 4:

اسلاید 5: اعتیاد1:نیاز به عزت نفس 2:نیاز به تسلط محیط 3:نیاز به اعمال ارزشمند 4:نیاز به ارتباط با دیگران 5:نیاز به نداشتن درد یا احساس منفی قوی عزت نفس پایین از جمله عوامت موثر در شروع و تداوم مصرف مواد می باشد.

اسلاید 6: اعتیاد: *در برخی از گروه های اجتماعی،در مصرف مواد نقش دارند،در برخی از گروههای اجتماعی،مصرف مواد نقش دارند در برخی از گرههای اجتماعی،مصرف مواد شرط پذیرفته شدن از سوی دیگران است. احساس تعلق به یک گروه و پیوستن به گروههایی که مواد مصرف می کنند بسیار آسان است.وهرچه ارتباط فرد با خانواده،مدرسه،و اجتماع سالم ،کمتر باشد احتمال پیوند به این قبیل گروههابیشتر میشود. هچنین ضعف در عملکرد خانواده،مشکلات،تعارضات و درگیری های خانوادگی از سایر علل گرایش به مواد می باشد.

اسلاید 7: اعتیاد در خاواده:کیفیت زدگی در افراد بیمار ،به حالتی از خوب بودن اطلاق می شود که شامل دو جزء است:1:توانایی انجام کار روزانه که منعکس کننده ی وضعیت جسمی،روانی و اجتماعی فرد است.2:رضایت فرد از کنترل بیماری و عوارض درمان بیماریها ئ اختلالات مزمن،کیفیت زندگی آنها در ابعاد مختلف روحی و جسمانی منجر می شود. لذا مبتلایان به اعتیاد یازهای زیستی،شاختی،روان شناختی،اجتماعی و هیجانی دارند که در مقایسه با افراد سالم متفاوت است.

4,800 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید