پزشکی و سلامت بیماری‌ها

افراط در آمیزش جنسی

efrat_dar_amizwsh_jensi_tabaye

در نمایش آنلاین پاورپوینت، ممکن است بعضی علائم، اعداد و حتی فونت‌ها به خوبی نمایش داده نشود. این مشکل در فایل اصلی پاورپوینت وجود ندارد.






  • جزئیات
  • امتیاز و نظرات
  • متن پاورپوینت

امتیاز

درحال ارسال
امتیاز کاربر [0 رای]

نقد و بررسی ها

هیچ نظری برای این پاورپوینت نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که نظری می نویسد “افراط در آمیزش جنسی”

افراط در آمیزش جنسی

اسلاید 1: www.tabaye.ir

اسلاید 2: افراط در آمیزش جنسی

اسلاید 3: امروزه در بازار دارویی کشور، فرآورده‌های شیمیایی و مکمّل‌های گوناگون، یا داروهای طبیعی و گیاهی متنوعی برای افزایش میل و التذاذ جنسی به چشم می‌خورد، در حالی که دمیدن در تنور افزون‌خواهی و تلذّذ جنسی بدون رعایت ملاحظات دیگر، نه برای سلامت مصرف‌کنندگان این کالاها سودمند است و نه به ارتقای امنیت بهداشتی، اخلاقی و اجتماعی ما مددی می‌رساند.

اسلاید 4: زیان های آمیزش جنسی و افراط در آن:سقوط قوّت؛کاهش نشاط؛سنگینی در حرکت؛خشکی دِماغ و آسیب به اعصاب، تیرگی حواس، و پیدایش رعشه و ضعف حرکتی؛پیدایش خشکی در اعضای اصلی دیگر ( قلب و کبد)؛ضعف کبد؛شتاب گرفتن ذبول، و پیری زودرس؛

اسلاید 5: زیان های آمیزش جنسی و افراط در آن:فساد و تباهی هضم؛کاهش خون، و از بین رفتن شادابی و خوش‌رنگی چهره و ضعیف شدن نبض؛کم شدن گوشت؛باریک شدن و ضعف مو تا حد ریزش مو؛آسیب به سینه و ریه؛آسیب به کلیه، و هُزال آن.

اسلاید 6: تقسیم‌بندی تیپ‌های بدنی و عوارض آمیزش جنسی در هر کدام:آنچه در مورد زیان‌های جماع گفته شد برای همه مزاج‌ها با شدّتی یکسان رخ نمی‌دهد. هر کس با توجّه به ویژگی‌های فیزیولوژیک فردی (مزاج شخصی) و نیز در نظر گرفتن ضعف و قوت خود و اوقات و شرایط مناسب برای جماع، باید به تدبیر امور زناشویی و جنسی‌اش بپردازد.

اسلاید 7: انواع تیپ های بدنی:1-لاغرهایی که رنگ پوستشان یا بسیار سفید، یا سفید مایل به رُصاصی (سربی)، یا سفید مایل به سبز است، و پوستی نرم و بی‌مو با رگ‌های باریک دارند و کم‌خون هستند.دارای مزاج اصلی سرد و خشک می‌باشند.در این افراد مقدار منی کم و قوام آن غلیظ است.این افراد احتلام اندک دارند و کمتر به سرعت انزال دچار می‌شوند. زیان افراط در خفت‌وخیز در این گروه بسیار زیاد است.

اسلاید 8: 2-دسته دومِ لاغرها، سیاه چرده یا سیاه چردگان مایل به سرخی یا گندم گونی هستند که پرموی‌اند و پوست بدنشان سفت و زبراست.اینان دارای مزاج اصلی گرم و خشک هستند.در این دسته نیز مقدار منی کم و غلظت آن زیاد است. گرم‌و‌خشک‌ها میل جنسی فراوان دارند، در خفت‌وخیز قوی‌تر هستند، ولی زود از کار باز می‌مانند. زیان خفت‌وخیز در این افراد از دسته اوّل کمتر، و بر حسب کمی یا زیادی خونشان متفاوت است.انواع تیپ های بدنی:

اسلاید 9: 3.گروهی که فربهیشان بیشتر از بافت چربی است و بافت عضلانی‌شان کم می‌باشد.پوست سفید رنگ، نرم و بی‌مو دارند و مفاصلشان در زیر بافت‌های سطحی پوشیده، و رگ‌هایشان باریک است. این افراد مزاج سرد و تر دارند.مقدار منی آنان زیاد و با قوام رقیق است. میل جنسی سرد و ترها کمتر و انزالشان کند است.این افراد در صورت افراط در خفت‌وخیز از مضرت لاغر شدن و پژمردگی در امان هستند؛ ولی به زیان‌های دیگر مانند درد پشت و زانو بیشتر دچار می‌شوند.انواع تیپ های بدنی:

اسلاید 10: 4.گروهی که فربه‌ای‌شان بیشتر از گوشت است. رنگ پوستشان به سرخی و گندم گونی می‌زند و پرمو، پرخون و دارای رگ‌های گشاده و فراخ هستند. این‌ها دارای مزاج گرم و تر می‌باشند.منی بسیار و میل جنسی فراوان دارند، زیاد به احتلام دچار می‌شوند و به سرعت انزال مبتلایند. بیشترین نیرو را برای نزدیکی دارند. آسیب و زیان خفت‌وخیز در این گروه کمتر از همه مزاج‌های دیگر است و تنها در مورد اینان گفته شده است که ترک خفت‌وخیز زیادتر از ضرر افراط در آن است.انواع تیپ های بدنی:

اسلاید 11: در هر مزاج، اگر جماع پیاپی و زودازود، و به خصوص اگر به تکلّف و تنها برای تفنّن و حرص لذت، بدون طلب و نیاز طبیعی انجام شود بسیار آسیب‌رسان است. در مجموع در متون طب سنتی حداقل فاصله برای خفت‌وخیز به اندازه فرصتی که برای تولید منی جدید لازم است، ذکر شده و آن را سه شبانه‌روز دانسته‌اند.بدیهی است که این زمان سه روزه برای فرد جوان معتدل‌المزاج تندرست با آمادگی جسمی کافی و تغذیه مناسب برای تولید منی است.نکته مهم و پایه‌ای:

اسلاید 12: پرهیز از خفت‌وخیزِ بسیار، در چه کسانی بیشتر لازم است؟کسانی که معده ضعیف دارند.کسانی که پس از خفت‌وخیز دچار لرزش و احساس سرما می‌شوند.کسانی که بدن نحیف و مزاج خشک دارند.کسانی که پس از خفت‌وخیز دچار تنگی نفس می‌شوند.کسانی که سینه بیمار یا ضعیف دارند.کسانی که پس از خفت‌وخیز دچار خفقان قلب می‌گردندکسانی که پس از خفت‌وخیز دچار گود افتادگی چشم می‌شوندکسانی که پس از خفت‌وخیز دچار بی‌اشتهایی یا کم‌اشتهایی می‌شوند.کسانی که به وجع ورک (درد مفصل هیپ) و عرق‌النسا (سیاتالژی) مبتلا هستند به خصوص در هنگام پُری شکم.

20,000 تومان

خرید پاورپوینت توسط کلیه کارت‌های شتاب امکان‌پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود پاورپوینت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در صورت عدم رضایت سفارش برگشت و وجه به حساب شما برگشت داده خواهد شد.

در صورت نیاز با شماره 09353405883 در واتساپ، ایتا و روبیکا تماس بگیرید.

افزودن به سبد خرید